Jump to content

Schimbare faruri/stopuri E60-2005


corl3on3

Recommended Posts

Da, doar ledurile trebuie sa se aprinda.

La tine prin cablul ala care l-ai primit (banuiesc) ledurile sunt legate la becul din mijloc care era la stopul vechi, iar becul ala din mijloc e legat acum impreuna cu becul de frana. De aceea tie ti se aprind amandoua cand ti-e pornita pozitia.

Edited by ralfy
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, doar ledurile trebuie sa se aprinda.

La tine prin cablul ala care l-ai primit (banuiesc) ledurile sunt legate la becul din mijloc care era la stopul vechi, iar becul ala din mijloc e legat acum impreuna cu becul de frana. De aceea tie ti se aprind amandoua cand ti-e pornita pozitia.

 

 

SOS, Cand apesi pedala de frana se aprind 2 becuri sau doar unul?

Link to comment
Share on other sites

Asa e si la mine

 

 

Bun, 1. Fara kit-ul de conversie nu o sa am becurile alea stinse, dar pot face alta miscare, sa inlocuiesc alea 2 becuri cu 2 becuri pe led cu lumina rosie care or sa dea mult mai putina lumina decat becurile normale, in sensul k nu or sa mai lumineze in lateral, iar atunci or sa iasa mai bine in evidenta acele linii tip neon.

2. Am gasit o schema probata prin care prin adaugarea a 2 rezistori si 2 strap-uri pot face urmatorul lucru: anularea totala a celor 2 becuri (fara a da eroare in bord) , inclusiv cand se franeaza, si la franare sa lumineze mai puternic tuburile tip neon.

Link to comment
Share on other sites

Da dar nu cum trebuie.

 

 

Nu cum trebuie, dar foarte multi or zis ca arata mai bine decat varianta OEM

 

http://forums.5series.net/index.php?showtopic=83675&hl=

 

Varianta OEM? Esti sigur ? Ai vazut cum arata led-urile pe varianta OEM? Cum lumineaza noaptea? cum se aprind atunci cand executa functia de welcome light ?

Link to comment
Share on other sites

Da dar nu cum trebuie.

 

 

Nu cum trebuie, dar foarte multi or zis ca arata mai bine decat varianta OEM

 

http://forums.5series.net/index.php?showtopic=83675&hl=

 

Varianta OEM? Esti sigur ? Ai vazut cum arata led-urile pe varianta OEM? Cum lumineaza noaptea? cum se aprind atunci cand executa functia de welcome light ?

 

 

O sa incerc o filmare deaseara cu tel. asta. Welcome light, dar cheia mea merge doar de la 1 metru langa masina in fata si laterale si din spate bate cam 30m dar eu nu vin niciodata din spate lol...

 

post-28632-1252592504_thumb.jpgpost-28632-1252592511_thumb.jpg

Da dar nu cum trebuie.

 

 

Nu cum trebuie, dar foarte multi or zis ca arata mai bine decat varianta OEM

 

http://forums.5series.net/index.php?showtopic=83675&hl=

 

Varianta OEM? Esti sigur ? Ai vazut cum arata led-urile pe varianta OEM? Cum lumineaza noaptea? cum se aprind atunci cand executa functia de welcome light ?

 

 

O sa incerc o filmare deaseara cu tel. asta. Welcome light, dar cheia mea merge doar de la 1 metru langa masina in fata si laterale si din spate bate cam 30m dar eu nu vin niciodata din spate lol...

 

Sa nu mai pierd timpul cu filmari, se vede exact k aici. Ar mai merge scoasa din lumina din spate inlocuind becul de pozitie central de 21w cu unul de 5w, dar cel pt frana trebuie lasat pe 21w sa se vada ziua cand franezi.

Link to comment
Share on other sites

Hi

 

Imi pare rau sa va deranjez dar vreau doar sa va intreb ceva ca eu sunt cam noua pe accest sait defapt locuesc in Stetele uinite!!

AM vazut ca ati postat un linq cu E60 LCI tail lights(stopuri ci leduri cum se spune la noi) vreau sa-mi spune-ti dc cumva ati cumparat de la persoaan aia din germnaia de le are listed pe Ebay .de cu 350 de euro,???va rog ajutati-ma si pe mine ca eu am stat 20 de ore azi pe laptop si m-am interesat de aza zisele stopuri cu leduri adevarul ca sunt superi tari am gasit pe diferite saituri despre BMW dar o singura persoana este mai serioasa si are intradevar leduriile de calitatee sunt HELLA !! asta e din HONK-KONG si vrea cu tot cu shipping si se pare ca a descoperit si o noua metoda de conversion adaptor mult mai ieftin!!!

Am vb azi cu o gramada de oameni printree care si accest BRUCE MIRANDA care este cel mai mare JEPCAR de pe internetul asta!! excrocul asta se pare ca a inventata el vezi doamne convertorul asta si vreaaa 250 de lire sterline omuu asta e intradvar nebun iar vad ca sunt multi prostiii care in venereaza ca pe un zeu dar defapt este un bulangiu ordinar,deci nu o s apaltesc niciodata pe un adaptor mai mult decat pe setul de leduri!!!

Inca o data va rog frumos sa ma ajutati si sa-mi spune-ti dc ati cumparat de pe ebay.de de cel rimis email care vb voi despre el ,eu iam trimis email dar vad ca nu mi-a raspuns inca probabil nu stie engleza:):)

Chiar vreau sa-mi achizitionez aceste stop leduri(LCI TAIL)dau foarte bine va rog ajutati-am si pe mine ca imi suan bine ce am ascultata in forum la voi c avb despre tipul asta din germania de le are la 350!!!

Pot s ava ajut dc vreti in materie de leduri lights for E60 eu am schimbat toate luminiile galbene de pe masina inclusiv in interior,luminiile de usi,de ceatza, de numere plus semnalizarile din laterale cele albe de pe aripi le-am pus tot cu led,toate acesteaaa le pute-ti monta fara nici o eroare le gasiti pe ebay.com spune-ti ce var interesa si va pot da linqul respectiv ca sa stiti ce puteti cumpara fara sa va dea eroare in computer,am vazut ca va uitati de semnalizari M5 dar le-am vazut ca sunt cu lumina galbena sau m-am inselat?ca eu chiar azi am avzut exact ca accelea din linqul vostru numai ca erau cu led!!

apropo leduriile din semnalizareaa de pe aripaaa dau foartee bine noapteaa si aveti grijee cand comnadati leduri sa fie de la 35W minim si neaparat ULTRA WHITE!!!!!

 

gata am terminat am facut compunere!!!

va multumesc

 

Adriana

 

 

 

 

 

9

Link to comment
Share on other sites

ce varianta SOS?

 

 

Tipul din germania e un dealer BMW. Stopurile sunt in mod normal 300, el le da la 350 pt ca includ si niste cabluri adaptoare (fire cu mufe in capete, fara vreun circuit electric) si mai au o modificare inauntru pe circuit, respectiv un circuit intrerupt si o punte intre alte doua circuite. Nu am vazut daca sunt hella dar arata identic cu cele de pe modelul nou, nu am gasit nici o diferenta de nunanta la material sau altceva care sa-mi dea de banuit. Au pe ele semnul de la bmw si fdata fabricatiei din cate am vazut. Functionarea lor nu este chiar k la varianta OEM, deoarece au 2 becuri care stau aprinse ca niste pozitii, acest lucru facand k ledurile care lumineaza acele bare de sticla sa iasa mai putin in evidenta. Am gasit o solutie si am inlocuit cele 2 becuri de 21w si 12v vu 2 becuri de 21w si 24v. Rezultate: diminuare luminii din stop cu 80%. S-a diminuat si lumina de pe frana cu vreo 50% dar se vede bine noaptea. La frana mai puternica se aprinde si al 2-lea bec de pozitie. Cand luminile sunt stinse si franezi (de ex ziua, se aprind amandoua, chiar la frane mici. Avand in vedere k am vazut multi cu stopuri tuning (modelul vechi) fumurii (smoked) , eu zic ca frana se vede cel putin la fel k la ei. Concluzia e ca nu e chiar varianta perfecta, daca asta o cauti, dar diferenta e mult prea mica pt cei 300 de euro.

Link to comment
Share on other sites

Legat de adaptoarele lui bruce. Am fost pasionat de electronica in urma cu ceva ani, asa ca as avea o ideea de construire a acestor adaptoare. Pe becurile de pozitie se afla o tensiune de 6v, la franare tensiunea creste la 12v si becul lumineaza mai puternic.

 

Se poate construi un circuit simplu cu un tiristor care tine un circuit inchis pana cand tirisorul primeste o tensiune de 8v de ex si deschide circuitul. (aici trebuie sa stii sa alegi tipul de tirisor din catalog). Aceasta face k becurile sa stea stinse si sa se aprinda doar pe frana. Cand tirisorul este subalimentat (la 6v) becurile sunt stinse, computerul masinii detecteaza eroare de bec ars. Se va monta un rezistor de putere (de ex 22omi si 40w) in paralel cu circuitul de iesire al becului. Acesta va fi tot timpul in sarcina, anuland eroarea de bec ars. Pt anularea efectului strobe, asa cu se intimpla si la cei care si-au montat proiectoare cu xenon, se va monta pe circuitul de alimentare al ledurilor un condensator de 2200 sau 4700micro farazi. (In paralel, plus la + si minus la -). Sa fi avut nevoie de circuitula sta in urma cu vreo 8 ani mi l-as fi facut singur, acuma mai bine as da banii pe unul, nu mai vreau sa ma apuc de meseria asta again :)

 

Mai multe despre functionarea tiristorului aici:

 

http://www.referat.ro/referate/Tiristoare_...iace_31334.html

 

P.S. un modul k cel descris mai sus nu ajunge sa coste mai mult de 10ron

Edited by dntsbb
Link to comment
Share on other sites

Da mai, stiu ca sunt carcotas dar era vorba de stilul de scris.Fara punctuatie nu intelegi nimic. :) .

 

 

O iertam daca ne da o poza cu ea nu-i asa? :lol:

 

 

O ierti tu, eu o iert daca imi da un set de stopuri.Ma descurc eu cu retrofit. :lol:

 

 

Uite aici de pe un forum definitia tiristorului. Daca e cineva care are timp sa consulte un electronist si sa-i faca o schema pt deschiderea unui circuit la o tensiune de 8,9,10 volti de ex. atunci consideram problema adaptoarelor rezolvata.

 

 

"Empiric tiristorul este un dispozitiv electronic care are prin constructie trei terminale: anodul, catodul si poarta.

Tiristorul se inseriaza intr-un circuit electric avand sarcina conectata la anod, acolo unde va primi o tensiune cu polaritate pozitiva, iar circuitul tipic este in genul :

-borna pozitiva a alimentarii se conecteaza la sarcina pe un terminal, al doilea terminal al sarcinii se conecteaza la anodul tiristorului iar catodul se conecteaza la borna negativa a alimentarii.

 

In circuit ramane pentru moment neconectata poarta, elementul de comanda al tiristorului.

Prin aplicarea unei tensiuni pozitive de mica marime intre poarta si cu referinta la catod se produce fenomenul de deschidere al tiristorului. In acest moment curentul poate sa circule de la anod la catod, tiristorul amorsat se comporta ca un scurtcircuit in sistem.

Doarece amorsarea se face ca un fenomen de avalansa, indiferent de inlaturarea comenzii aplicate pe poarta, tiristorul ramane deschis permanent.

Singura solutie pentru inchiderea tiristorului este intreruperea tensiunii de alimentare sau practic scaderea curentului sub o anumita valoare, care se numeste curent de mentinere.

De aceea folosirea tiristoarelor in curent continuu este limitata la anumite aplicatii.

Practic vom folosi tiristorul in circuitele de tensiune continua redresata dar nu si filtrata, deoarece tensiunea redresata (jumatati de sinusoida) are polaritate bine determinata dar are si maxime si minime ce ajung la zero, punct la care tiristorul se stinge automat.

Daca discutam despre o redresare in punte, dintr-o sinusoida de 50Hz obtinem pulsatii de 100Hz de aceeasi polaritate."

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.