Jump to content

Probleme pornire la cald, si altele


Recommended Posts

Salutare! Nu prea ma pricep la masini. Am intrat recent in posesia unui BMW 525 TDS Touring an de fabricatie 1993 cutie automata,imi place foarte mult si e robusta, motorul o data pornit suna foarte bine si am remarcat mai multe probleme si vreau sa il pun la punct, mi se pare o masina super ok:

 

1 - La rece porneste la sfert de cheie in schimb la cald electromotorul se invarte intre 3-6 secunde ca sa porneasca. apoi dupa ce a pornit scoate la inceput mult fum alb.. si necesita sa i dau cateva pedale altfel si moare motorul... chiar daca a pornit motorul cateodata parca nu se tureaza suficient si incepe sa tremure si moare ... daca i dau cateva pedale isi revine

 

2 - Ceva nu mi se pare ok la cutia de viteze automata cate o data parca ramane intr-o treapta mare (nu stiu care ca nu merge ecranul care arata in ce treapta sunt) si nu mai trage masina de exemplu demarez ok merg si daca ma opresc la o trecere de pietoni cand vrea sa pornesc de pe loc si daca dau pedala pana in capat abia demareaza.

 

3 - Daca scot masina din viteza si merg asa mai mult timp cateodata se opreste motorul singur.

 

4 - Am fost la un service pt esapament ca era explodat partea flexibila chiar unde iese din motor si au montat o alta parte flexibila noua insa au zis ca e prea dus sau infundat catalizatorul, desii nu cred ca era asa, si l-au taiat jos si mi-au pus in loc o teava. Afecteaza cumva masina ? sau doar mediul inconjurator?

 

5. Nu prea mi se pare ca motorul distribuie puterea pe care o are pentru ca nu simt sa traga cum trebuie si greu merge peste 120 km la ora.

 

De cand o am - am schimbat placutele de frana, un tampon de cauciuc ce vine prins cu suruburi intre cardan si cutie pentru ca era explodat si se mai tinea doar in niste ate sau fire textile din ce era el fabricat.

 

Multumesc anticipat! Astept raspunsul vostru!

Link to comment
Share on other sites

1. Mai mult ca sigur pompa de injectie (capul hidraulic) incearca sa torni apa rece pe el si vezi daca porneste mai usor.

3. Nu e bine sa o scoti din viteza in timpul mersului

4. Doar mediul

5. Aici va trebui sa mergi intr-un servis, motorul nu poate da randament din mai multe motive (injectoare, injectie, compresie, admisie/turbina, etc.)

Link to comment
Share on other sites

Daca ti se opreste la relanti cand bagi consumatori, adica daca pornesti clima sau virezi stanga dreapta pe loc e clar pompa de injectie - modulul electronic ( asta cand e motorul cald ). Daca se opreste cand e motorul cald si porneste greu dupa , sa fii nevoit sa dai serios la automat, sau chiar de 2-3 ori, e problema si cu injectorul principal - cel cu fir.
Link to comment
Share on other sites

1. Mai mult ca sigur pompa de injectie (capul hidraulic) incearca sa torni apa rece pe el si vezi daca porneste mai usor.

3. Nu e bine sa o scoti din viteza in timpul mersului

4. Doar mediul

5. Aici va trebui sa mergi intr-un servis, motorul nu poate da randament din mai multe motive (injectoare, injectie, compresie, admisie/turbina, etc.)

Merci frumos !

 

Mai am o intrebare - Ati reusit careva sa va conectati la un tester cu o astfel de masina ca a mea: 525 tds 1993 automata, am fost la mai multe testere si nimik. Stiti cumva care e problema. ?! MERCI ANTICIPAT!

Link to comment
Share on other sites

Nici eu nu am reusit sa intru pe masina cu testerul. Eu am incercat numai cu Carsoft 6.5, nu am avut ocazia sa incerc un alt tester mai puternic. Ca o fi problema de tester, de protocol de comunicare, nu stiu ce sa zic. O metoda ca sa afli daca ai erori e sa pui contactul si sa apesi repede pedala de acceleratie de 5 ori. Daca ai erori memorate cica trebuie sa clipeasca becul de la injectie intr-o succesiune de semnale luminoase care se identifica ca si coduri de eroare (gasesti pe net mai multe informatii, eu nu am la indemana asemenea informatii si nici nu am coduri de eroare stocate ca sa ma intereseze interpretarea)
Link to comment
Share on other sites

1. Cam asa fac toate pompele de injectie la tds daca e uzat capul hidraulic... Si a mea face la fel! Porneste usor cand e rece motorul...cand e cald invarte mai mult la automat! Fumul alb poate sa fie de la vaporii de apa din gazele de esapament...daca e mai albastrui s-ar putea sa pape ulei...

2.+3. Nu mai scoate din viteza! Nu faci economie de combustibil :)

4. Afecteaza doar mediul inconjurator...

5. Posibil sa necesite o segmentare motorul... Poate de asta nu trage bine...

Mergi la service pt o constatare si test de compresie!

Link to comment
Share on other sites

eu am fost la tester la userul 320e46 sau ceva de genul asta .......este cel care ofera diagnoza si tester, si a citit tot ce se putea citea la ea, adica modulul de motor, care nu avea eroare , abs , airbag , instalatia de freon care cica era cu eroare si o eroare la odulul de trapa ....care cica a avut ceva relee schimbate inainte sa iau eu masina. Masina este E34 525 tds 1993/12 , cv automata.
Link to comment
Share on other sites

Salutare! Nu prea ma pricep la masini. Am intrat recent in posesia unui BMW 525 TDS Touring an de fabricatie 1993 cutie automata,imi place foarte mult si e robusta, motorul o data pornit suna foarte bine si am remarcat mai multe probleme si vreau sa il pun la punct, mi se pare o masina super ok:

 

Ar trebui sa faci o diagnoza computerizata.Mai mult ca sigur ai probleme la pompa de injectie.Pompele astea se repara.Exista si un service specializat,vizavi de Penitenciarul Rahova,Express Diesel.Cel mai repede iti faci tu dignoza:raceste cu apa de la o sursa pompa de injectie,vreo cinci minute tine apa rece pe ea.Daca dupa aceea porneste cu succes ,stii ce ai de facut.

 

Salutare! Nu prea ma pricep la masini. Am intrat recent in posesia unui BMW 525 TDS Touring an de fabricatie 1993 cutie automata,imi place foarte mult si e robusta, motorul o data pornit suna foarte bine si am remarcat mai multe probleme si vreau sa il pun la punct, mi se pare o masina super ok:

 

Ar trebui sa faci o diagnoza computerizata.Mai mult ca sigur ai probleme la pompa de injectie.Pompele astea se repara.Exista si un service specializat,vizavi de Penitenciarul Rahova,Express Diesel.Cel mai repede iti faci tu dignoza:raceste cu apa de la o sursa pompa de injectie,vreo cinci minute tine apa rece pe ea.Daca dupa aceea porneste cu succes ,stii ce ai de facut.

Link to comment
Share on other sites

Merci tuturor de sfaturi. Am reusit sa ma conectez cumva cu un tester gutman si avea ceva erori... le-a sters baiatul am mers apoi la o tura mare prin oras .. pe centura orasului etc.. vre-o ora buna .. si am revenit au aparut doar 2 erori una era la airbag . ceva cu senzorul si cealalta un releu de injectie e codul 25 sau 025 cred ca 25 e tot ce conteaza orice soft iti spune care e faza .. mai nu am gasit inca pe nimeni sa imi masoare profesional compresia eu sunt din Targu Mures. Am fost la un meserias aici cu pompe si mi-a racit pompa cu un spray la -40 de grade si nimic, l-am pus pe om sa de-a si pe injectoare in special pe cel cu fir .. nimik... nu stiu ce sa zic .. tare mi-e frica ca am luat un naspet de masina, dar in rest imi place mult toti care aud motorul cum suna spun ca e ok .. in plus nu scoate fume deloc ... deci singurele probleme care le am acum sunt faptul ca la rece porneste dezastruos de greu si nu pare sa aiba puterea pe care ar trebuii sa o simt.. totusi are 143 cai parca .. eu inteleg ca a mai pierdul din ei dar nici 100 nu-i simt si greu depasesc 120 km la ora ... imi vine sa iau un alt motor .. :)( (vorbesc in plus pentru ca nu imi permit) e complicat e si automata ... etc...

 

PS: cineva mi-a scris ca ar fi o chesti sa pot cu un soft sa programez in calculatorul masinii ceva de genul cand sa i dea la pornire cata motorina sa i adauge ceva sau asa ceva .. mi-a explicat omul dar am uitat termenii.

 

 

Va multumesc inca o data anticipat. Vlad

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.