Jump to content

Problema BMW E39 530 dA


Recommended Posts

Salutare,

 

am un BMW 530 d cutie tiptronic din 09.1999 184 CP si am impresia ca nu trage cum trebuie.

Am avut o problema la vacuum erau niste furtune sparte dar am rezolvat si verificat dupa vacuumul cu un manometru pentru vacuum.

Cine mai are cutie automata cand pleaca de pe loc si decupleaza ASC "scartaie" rotile spate?

Pe tester totul e ok,se poate sa fie pe duca debitmetrul de aer?Are vreo legatura uleiul din cutie,l-am verificat si este la nivel(nu stiu daca a fost schimbat vreodata pana la 185 mii Km).Cutia schimba ok si nu se simte nici o vibratie intre rapoarte.

 

Astpet mai multe pareri de la cei cu cutie automata.Va multumesc

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

am un BMW 530 d cutie tiptronic din 09.1999 184 CP si am impresia ca nu trage cum trebuie.

Am avut o problema la vacuum erau niste furtune sparte dar am rezolvat si verificat dupa vacuumul cu un manometru pentru vacuum.

Cine mai are cutie automata cand pleaca de pe loc si decupleaza ASC "scartaie" rotile spate?

Pe tester totul e ok,se poate sa fie pe duca debitmetrul de aer?Are vreo legatura uleiul din cutie,l-am verificat si este la nivel(nu stiu daca a fost schimbat vreodata pana la 185 mii Km).Cutia schimba ok si nu se simte nici o vibratie intre rapoarte.

 

Astpet mai multe pareri de la cei cu cutie automata.Va multumesc

 

 

Sa vezi la 525 cum scartaie rotile,normal la 530 trb sa mergi 100 de metri numai cu fum din roti!

Link to comment
Share on other sites

stai linistit! Eu n-am putut sa dorm nopti intregi :) din cauza ca nu trage masina. Am un 523iA(motor de 2500cmc) cutie automata tiptronic. Pina la 2500 de turatii indiferent ce viteza am(in general l;a viteze mici de mers) ai impresia ca masina e sugrumata si ca nu demareaza iar dupa ce trece de 2500-2600 de turatii ,zvacneste imediat de sub tine. Toate acestea se intampla datorita cutiei,iar daca vrei sa te linistesti in privinta motorului pune-o pe sport ba si mai mult da-i pe manual si tine-te bine! In privinta ASC-ului este logic,ca altfel neamtul nu-l inventa :lol: ,,,adica e optional daca vrei sa scartaie rotile sau sa nu ai stabilitate cu masina(aviz amatorilor mai uitati-va dimineata pe la stiri) .Pina una alta masina ta cred ca nu are nimik.

Bafta multa!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
stai linistit! Eu n-am putut sa dorm nopti intregi :) din cauza ca nu trage masina. Am un 523iA(motor de 2500cmc) cutie automata tiptronic. Pina la 2500 de turatii indiferent ce viteza am(in general l;a viteze mici de mers) ai impresia ca masina e sugrumata si ca nu demareaza iar dupa ce trece de 2500-2600 de turatii ,zvacneste imediat de sub tine. Toate acestea se intampla datorita cutiei,iar daca vrei sa te linistesti in privinta motorului pune-o pe sport ba si mai mult da-i pe manual si tine-te bine! In privinta ASC-ului este logic,ca altfel neamtul nu-l inventa :lol: ,,,adica e optional daca vrei sa scartaie rotile sau sa nu ai stabilitate cu masina(aviz amatorilor mai uitati-va dimineata pe la stiri) .Pina una alta masina ta cred ca nu are nimik.

Bafta multa!

 

salut,

 

si eu am aceasta problema, dar si daca pun pe manual ,tot nu trage....asadar?

ce problema ar putea sa mai fie?

Link to comment
Share on other sites

stai linistit! Eu n-am putut sa dorm nopti intregi :) din cauza ca nu trage masina. Am un 523iA(motor de 2500cmc) cutie automata tiptronic. Pina la 2500 de turatii indiferent ce viteza am(in general l;a viteze mici de mers) ai impresia ca masina e sugrumata si ca nu demareaza iar dupa ce trece de 2500-2600 de turatii ,zvacneste imediat de sub tine. Toate acestea se intampla datorita cutiei,iar daca vrei sa te linistesti in privinta motorului pune-o pe sport ba si mai mult da-i pe manual si tine-te bine! In privinta ASC-ului este logic,ca altfel neamtul nu-l inventa :lol: ,,,adica e optional daca vrei sa scartaie rotile sau sa nu ai stabilitate cu masina(aviz amatorilor mai uitati-va dimineata pe la stiri) .Pina una alta masina ta cred ca nu are nimik.

Bafta multa!

 

salut,

 

si eu am aceasta problema, dar si daca pun pe manual ,tot nu trage....asadar?

ce problema ar putea sa mai fie?

Incearca sa duci pedala pina la podea brusc,ridici piciorul brusc si accelerezi iar. Vezi asa trage?Asta pentru ca in anumite momente cand reduci viteza usor si cutia nu schimba in treapta inferioara si vrei dintr-o data sa accelerezi nu poti:pentru ca nu are cuplul optim. In aceste conditii ai nevoie de un kick-down,si incearca ce ti-am zis la inceput. Daca nici asa nu vrea inseamna ca ai o problema(nu la cutie).la cutie este problema daca motorul se tureaza dar masina nu demareaza(in multe astfel de cazuri poate fi ambreiajul). Dar poate cineva ne lumineaza pina la urma. Mie personal odata mi-a ramas ASC-ul cuplat si chiar daca opream alimentarea din contact tot ramanea blocat. Cand sunt probleme electronice este bine sa tragi pe dreapta,opresti motorul o lasi 10-20 secunde si isi revine singura(destepti nemtii astia totusi).Deja cred ca am deviat de la subiect dar ,impartasesc si eu celor interesati anumite aspecte care mi s-au intamplat. Poate unora le ajuta.

Link to comment
Share on other sites

stai linistit! Eu n-am putut sa dorm nopti intregi :) din cauza ca nu trage masina. Am un 523iA(motor de 2500cmc) cutie automata tiptronic. Pina la 2500 de turatii indiferent ce viteza am(in general l;a viteze mici de mers) ai impresia ca masina e sugrumata si ca nu demareaza iar dupa ce trece de 2500-2600 de turatii ,zvacneste imediat de sub tine. Toate acestea se intampla datorita cutiei,iar daca vrei sa te linistesti in privinta motorului pune-o pe sport ba si mai mult da-i pe manual si tine-te bine! In privinta ASC-ului este logic,ca altfel neamtul nu-l inventa :lol: ,,,adica e optional daca vrei sa scartaie rotile sau sa nu ai stabilitate cu masina(aviz amatorilor mai uitati-va dimineata pe la stiri) .Pina una alta masina ta cred ca nu are nimik.

Bafta multa!

 

salut,

 

si eu am aceasta problema, dar si daca pun pe manual ,tot nu trage....asadar?

ce problema ar putea sa mai fie?

Incearca sa duci pedala pina la podea brusc,ridici piciorul brusc si accelerezi iar. Vezi asa trage?Asta pentru ca in anumite momente cand reduci viteza usor si cutia nu schimba in treapta inferioara si vrei dintr-o data sa accelerezi nu poti:pentru ca nu are cuplul optim. In aceste conditii ai nevoie de un kick-down,si incearca ce ti-am zis la inceput. Daca nici asa nu vrea inseamna ca ai o problema(nu la cutie).la cutie este problema daca motorul se tureaza dar masina nu demareaza(in multe astfel de cazuri poate fi ambreiajul). Dar poate cineva ne lumineaza pina la urma. Mie personal odata mi-a ramas ASC-ul cuplat si chiar daca opream alimentarea din contact tot ramanea blocat. Cand sunt probleme electronice este bine sa tragi pe dreapta,opresti motorul o lasi 10-20 secunde si isi revine singura(destepti nemtii astia totusi).Deja cred ca am deviat de la subiect dar ,impartasesc si eu celor interesati anumite aspecte care mi s-au intamplat. Poate unora le ajuta.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

am gasit problema, din pacate...... cutia e dusa si costa cca 1400 euro reparatia. Motorul se tura dar nu avea putere pana la 60-70 km, adica pana nu eram in treapta 3.

in fata mea au dat jos cutia, uleiul avea un miros ars plin cu bucati de metal,

am intrebat cum se poate asa ceva ..... iata raspunsul si cei care au cutia streptrronic si vor sa faca concurs la stopuri cand e verde ,am o veste rea:

 

niciodata sa nu incercati sa tineti cu piciorul stang frana ,iar cu dreptul sa accelerati , ca in 5 sec distrugeti cutia cand porniti asa !!!!!!!!!!!!!!!!!

eu am platit pt asta.......1400 euro si nu mai fac concurs........

 

 

stai linistit! Eu n-am putut sa dorm nopti intregi :) din cauza ca nu trage masina. Am un 523iA(motor de 2500cmc) cutie automata tiptronic. Pina la 2500 de turatii indiferent ce viteza am(in general l;a viteze mici de mers) ai impresia ca masina e sugrumata si ca nu demareaza iar dupa ce trece de 2500-2600 de turatii ,zvacneste imediat de sub tine. Toate acestea se intampla datorita cutiei,iar daca vrei sa te linistesti in privinta motorului pune-o pe sport ba si mai mult da-i pe manual si tine-te bine! In privinta ASC-ului este logic,ca altfel neamtul nu-l inventa :lol: ,,,adica e optional daca vrei sa scartaie rotile sau sa nu ai stabilitate cu masina(aviz amatorilor mai uitati-va dimineata pe la stiri) .Pina una alta masina ta cred ca nu are nimik.

Bafta multa!

 

salut,

 

si eu am aceasta problema, dar si daca pun pe manual ,tot nu trage....asadar?

ce problema ar putea sa mai fie?

Incearca sa duci pedala pina la podea brusc,ridici piciorul brusc si accelerezi iar. Vezi asa trage?Asta pentru ca in anumite momente cand reduci viteza usor si cutia nu schimba in treapta inferioara si vrei dintr-o data sa accelerezi nu poti:pentru ca nu are cuplul optim. In aceste conditii ai nevoie de un kick-down,si incearca ce ti-am zis la inceput. Daca nici asa nu vrea inseamna ca ai o problema(nu la cutie).la cutie este problema daca motorul se tureaza dar masina nu demareaza(in multe astfel de cazuri poate fi ambreiajul). Dar poate cineva ne lumineaza pina la urma. Mie personal odata mi-a ramas ASC-ul cuplat si chiar daca opream alimentarea din contact tot ramanea blocat. Cand sunt probleme electronice este bine sa tragi pe dreapta,opresti motorul o lasi 10-20 secunde si isi revine singura(destepti nemtii astia totusi).Deja cred ca am deviat de la subiect dar ,impartasesc si eu celor interesati anumite aspecte care mi s-au intamplat. Poate unora le ajuta.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.