Jump to content

schimabare curea alternator+role


Recommended Posts

Va salut! Sunt nou pe aici, este primul meu post.

De curand am achizitionat un BMW 316i Compact (1994).

As vrea sa-i schimb cureaua si rolele de la alternator, de unul singur si nu nush cum sa fac, este greu sau este ca la dacie?

Nu dati cu parul sunt si eu incepator in ale BMW-urilor (la dacie ma pricep) :)

Link to comment
Share on other sites

Va salut! Sunt nou pe aici, este primul meu post.

De curand am achizitionat un BMW 316i Compact (1994).

As vrea sa-i schimb cureaua si rolele de la alternator, de unul singur si nu nush cum sa fac, este greu sau este ca la dacie?

Nu dati cu parul sunt si eu incepator in ale BMW-urilor (la dacie ma pricep) :)

poti sa faci manopera si singur ,dar daca nu ai mai facut cere ajutorul unui prieten care stie ...greu nu e dar..

Link to comment
Share on other sites

oki ms pt raspuns.

Pt a nu mai deschide un topic postez tot aici.

Am urmatoarele probleme:

prob 1:

In treapta 1-a daca accelerez brusc incepe se mearga in suturi (numai si numai in treapta 1) daca o calc mai usor merge bine, din ce cauza are cineva idee?

prob 2: Frana nu tine bine la prima apasare (a doua tine perfect) , se duce pedala la fund si tine foarte prost (tine mai binisor daca o apas brusc dar tot se duce) lichid nu pierde.

 

Mentionez ca masina a stat cam 2-3 luni pana sa o cumpar

Masina este adusa din olanda.

Link to comment
Share on other sites

oki ms pt raspuns.

Pt a nu mai deschide un topic postez tot aici.

Am urmatoarele probleme:

prob 1:

In treapta 1-a daca accelerez brusc incepe se mearga in suturi (numai si numai in treapta 1) daca o calc mai usor merge bine, din ce cauza are cineva idee?

prob 2: Frana nu tine bine la prima apasare (a doua tine perfect) , se duce pedala la fund si tine foarte prost (tine mai binisor daca o apas brusc dar tot se duce) lichid nu pierde.

 

Mentionez ca masina a stat cam 2-3 luni pana sa o cumpar

Masina este adusa din olanda.

1 ar putea fi flansa de la cardan, sau ambreajul(se accelereaza in gol?)

2schimba lichidul de frana si vezi ce se intampla....placutele sunt bune?

Link to comment
Share on other sites

Se accelereaza in gol fara probleme. doar in treapta 1-a face probleme (cand o accelerez brusc) in rest merge perfect.

Franele sunt noi (placute, discuri, saboti)

V-am spus ca masina a stat cam vreo 2-3 luni pana sa o iau

Edited by robby
Link to comment
Share on other sites

Se accelereaza in gol fara probleme. doar in treapta 1-a face probleme (cand o accelerez brusc) in rest merge perfect.

Franele sunt noi (placute, discuri, saboti)

V-am spus ca masina a stat cam vreo 2-3 luni pana sa o iau

 

nu are legatura aeru de pe instalatie cu discurile...sabotii, daca ai aer pe instalatie dai pedala ca la raba sa se incarce frana :)

 

posibil sa patineze discu un pic la problema cu acceleratu in gol

Link to comment
Share on other sites

Una dintre probleme am rezolvat-o (cea cu datul in nas) burduful de la filtrul de aer e facut varza (parca la taiat cineva cu cutitul) l-am lipit cu banda izoliera momentan si nu mai face, din cate am auzit este foarte scump acesc furtun.

Raman franele si cureaua.

Inca o data mai intreb. daca ma apuc sa schimb rolele plus cureaua de unul singur risc sa nu le mai pun la loc, este vreun lucru de care trebuie sa tin cont?

PS: franele se aerisesc ca la dacie sau este alta metoda (masina are ABS daca are vreo importanta)?

Edited by robby
Link to comment
Share on other sites

furtunul este nr. 4 de aici http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...fg=15&hl=15

Nu e vba de spatiu, am un coleg care are garaj cu canal... deci.... spatiu am... ceea ce vreau sa stiu este daca se aerisesc ca la dacie.

De curele nu spune nimeni nimic? stiu ca a luat-o razna topicul dar am zis sa nu deschid unul pt fiecare problema.

Edited by robby
Link to comment
Share on other sites

Da! se aerisesc ca la Dacie, circuitul e acelasi chit ca au mai bagat ei un ABS si ceva senzori.

 

Daca stii sa faci operatiunea de aerisire poti sa te apuci, daca nu lasa pe un meserias.

 

Trebuie sa ai grija cu aerisitorul sa nu il rupi la desfacere sau la strangere.

Link to comment
Share on other sites

furtunul este nr. 4 de aici http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...fg=15&hl=15

Nu e vba de spatiu, am un coleg care are garaj cu canal... deci.... spatiu am... ceea ce vreau sa stiu este daca se aerisesc ca la dacie.

De curele nu spune nimeni nimic? stiu ca a luat-o razna topicul dar am zis sa nu deschid unul pt fiecare problema.

 

furtunul acela e 150 RON , sapt trecuta lam schimbat si eu (Pe oroginal , comanta la Filaret) .

Link to comment
Share on other sites

Va salut! Sunt nou pe aici, este primul meu post.

De curand am achizitionat un BMW 316i Compact (1994).

As vrea sa-i schimb cureaua si rolele de la alternator, de unul singur si nu nush cum sa fac, este greu sau este ca la dacie?

Nu dati cu parul sunt si eu incepator in ale BMW-urilor (la dacie ma pricep) :)

 

 

ce rost are sa te complici tu daca nu ai maif acut asta pana acuma ,te duci la un mecanic ii dai o sticla de vin sau 2 3 sute de mii si s-a rezolvat

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.