Jump to content

toba finala sport vs. toba originala


Darko_TM

Recommended Posts

A venit momentul sa-mi schimb toba finala pentru ca a mea a ruginit si deja am fost cu ea la sudor de 2 ori. Problema e ca nu stiu daca sa-mi pun o toba finala sport sau sa-mi pun una stock. As pune o toba sport cu 2 iesiri pentru aspect dar nu vreau sa ma innebuneasca de cap la drumuri lungi. M-am gandit sa-mi cumpar o toba FK ca in poza.

Astept parerile voastre. ( BMW 318i face-lift )

post-24052-1253094742_thumb.jpg

Edited by Darko_TM
Link to comment
Share on other sites

http://i17.ebayimg.com/01/i/000/fe/0a/b603_2.JPG

pe la ce pret gasesc asa o toba noua?

destul de scumpa, poate ajunge si la 600 de €, daca te orientezi catre ceva universal adaptata pt e46 atunci iesi mai ieftin dar nu stiu cat de ieftin

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
A venit momentul sa-mi schimb toba finala pentru ca a mea a ruginit si deja am fost cu ea la sudor de 2 ori. Problema e ca nu stiu daca sa-mi pun o toba finala sport sau sa-mi pun una stock. As pune o toba sport cu 2 iesiri pentru aspect dar nu vreau sa ma innebuneasca de cap la drumuri lungi. M-am gandit sa-mi cumpar o toba FK ca in poza.

Astept parerile voastre. ( BMW 318i face-lift )

AM eu 2 din asta pe masina....poti sa o pui cu incredere...nu te lua chiar dupa toti ca sunt trompete...daca aveai M3 puneai eisenman, remus sau eu stiu ce ozn.

 

Uite ca sa iti faci o idee:

 

 

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

A venit momentul sa-mi schimb toba finala pentru ca a mea a ruginit si deja am fost cu ea la sudor de 2 ori. Problema e ca nu stiu daca sa-mi pun o toba finala sport sau sa-mi pun una stock. As pune o toba sport cu 2 iesiri pentru aspect dar nu vreau sa ma innebuneasca de cap la drumuri lungi. M-am gandit sa-mi cumpar o toba FK ca in poza.

Astept parerile voastre. ( BMW 318i face-lift )

AM eu 2 din asta pe masina....poti sa o pui cu incredere...nu te lua chiar dupa toti ca sunt trompete...daca aveai M3 puneai eisenman, remus sau eu stiu ce ozn.

 

Uite ca sa iti faci o idee:

 

 

ai 2 tobe FK cu 2 iesiri? deci una in stanga si una in dreapta?

Link to comment
Share on other sites

Pune-ti toba bmw clasica. Costa mai putin si te tine mai mult. Ca termen de comparatie, ia o toba de inox si una originala; cea facuta din inox, lasand la o parte aspectul ca rugineste la imbinari pt ca sudura sigur nu e facuta cum trebuie, e de 3 ori mai grea. Deci o sa schimbi la tampoane si suporti de toba de te saturi. Plus ca o sa cari rahatul ala de greutate inutila sub masina. Daca pui o toba de pe aftermarket, cam in 6 luni maxim rugineste; gandeste-te numai cata apa iti baga la spalatorie in toba cand da cu vap-ul pe teava. Nu degeaba din ce in ce mai multe masini au teava de la evacuare indreptata in jos - una pt ca sa nu intre apa cand o speli ca se duc dracu sitele si a doua ca sa nu "stropesti" bara celui care sta in spatele tau la semafor, sau peretele de la parcarea mall-ului, etc. Dupa parerea mea nu merita sa punem evacuare dubla, tobe remus sau mai stiu eu ce, pe masinile normale.

P.S. Cele "anormale" sunt M-urile, STI-urile, EVO-urile samd. Dar acolo vorbim de puteri de peste 300 de cai, si se mananca cu altceva si evacuarea, si admisia, si suspensiile, si franele, etc... Am mai vazut Dacii cu eleron pe capota portbagaj. :)) Sa nu facem ca ei.

Link to comment
Share on other sites

Din contra...cel putin la e39 toba stock e foarte grea...mai grea ca ambele care le am acum. Am toba(e) care o mentioneaza colegul care a facut topicul de 2 ani de zile si nu are un punct de rugina... eu vorbesc acum ca posesor si ca persoana care poate face un review nu din spusele unora sau de pe net. Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Nu degeaba din ce in ce mai multe masini au teava de la evacuare indreptata in jos - una pt ca sa nu intre apa cand o speli ca se duc dracu sitele si a doua ca sa nu "stropesti" bara celui care sta in spatele tau la semafor, sau peretele de la parcarea mall-ului, etc.

 

Din cate stiu eu doar la diesel este orientata teava in jos ca sa nu-ti afumi singur bara sau pe cel din spate.

Link to comment
Share on other sites

Nu degeaba din ce in ce mai multe masini au teava de la evacuare indreptata in jos - una pt ca sa nu intre apa cand o speli ca se duc dracu sitele si a doua ca sa nu "stropesti" bara celui care sta in spatele tau la semafor, sau peretele de la parcarea mall-ului, etc.

 

Din cate stiu eu doar la diesel este orientata teava in jos ca sa nu-ti afumi singur bara sau pe cel din spate.

 

bv.pai exact pt asta este.sa nu se afume bara spate.masinile cu filtru de particule au toba dreapta.

eu acum ce fac bogdan-cta ca ii stropesc pe cei din spate la semafor.sau sa inteleg ca tu vb despre masinii fara sa ai macar buletin???

eu am toba borla pe o alta masina a mea.

sunt fel si fel de modele cate au diferite zgomote.de la cel stndard pana la unul foarte grav.cand te duci la ei iti fac o demonstratie live pe masina ta si iti alegi toba cu sunetul cate iti place si tips-ul care il doresti.

nu consider tiganie daca ii pui o toba buna si nu stock.atat timp cat nu este tiganie de genul toba cat juma de masina si ridicata in sus.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.