Jump to content

eficienta frinelor dupa schimbare discuri+placute scade!?


dep

Recommended Posts

salutari

dupa schimbarea discurilor de frana + placute de frana, parca nu se mai opreste masina ca si inainte...

inainte era unul din punctele forte, ale masinii...

se poate sa isi faca un "rodaj" si sistemul de franare pana se modeleaza noile placute dupa noile discuri?!

 

 

orice sugestie e binevenita...

Link to comment
Share on other sites

Da, e posibil sa scada vreo 200-300km. Pedala sa para putin moale, elastica pana se aseaza placutele pe disc. Multi nu curata discurile de acea solutie uleioasa care este data pe ele impotriva ruginii. Asta daca la schimb nu s-a luat aer in instalatie. Mergi undeva pe un drum drept cu viteza si pune frana mai tare. Daca se mentine problema si nu sti sigur daca a luat sau nu aer in instalatie la instalare, poti face si o aerisire pe fiecare etrier.
Link to comment
Share on other sites

si eu am patit la fel si nu s-a rezolvat problema nici dupa 300 km .Eram la limita accidentului cand franam. Se pare ca luase aer cumva pe instalatie la schimbare . Ar fi bine sa faci un schimb de lichid de frana , care oricum se efectueaza la 2 ani si vei avea frana beton chiar si cu placutele schimbate .

Costa in jur de 150 ron cu tot cu lichid .

Link to comment
Share on other sites

Depinde cum s-au schimbat discurile. Daca a dat jos etrierii si nu a facut aerisirea bine normal ca nu va frana. Multi desfac aerisitorul si imping pistonul in interior pt a putea sa intre placutele si discul, fara a da jos etrierul de pe conducta si uita sau considera ca nu mai trebuie aerisit dupa aia. Eu cand am schimbat discurile, nu am aerisit pt ca nu a fost nevoie in schimb a trebuit sa merg atent niste km sa nu o iau la vale.
Link to comment
Share on other sites

si eu am patit la fel si nu s-a rezolvat problema nici dupa 300 km .Eram la limita accidentului cand franam. Se pare ca luase aer cumva pe instalatie la schimbare . Ar fi bine sa faci un schimb de lichid de frana , care oricum se efectueaza la 2 ani si vei avea frana beton chiar si cu placutele schimbate .

Costa in jur de 150 ron cu tot cu lichid .

La ce service ai facut operatiunea de schimbare lichid, au avut pompa speciala sau au facut dupa metoda clasica?

As vrea si eu sa il schimb la a mea pt ca mi se pare ca nu franeaza prea bine.

 

Merci!

Link to comment
Share on other sites

Asa ar trebui, pompa cu vid care sa traga pe la etrier lichidul. Insa merge si metoda batraneasca: pui un furtun pe aerisitorul de la etrier si-l bagi intr-un borcanas unde aduni lichidul vechi. Unul sta sus si face pedale si completeaza lichidul in borcanul pompei de frana, altul la fiecare etrier desface aerisitorul sa dea drumul la lichid cand se apasa pedala de frana si inchide aerisitorul. Se tine furtunasul in lichid mereu, sa nu ia aer. Se fac pedale pana se schimba culoarea lichidului de frana care iese pe aerisitor, dupa care se trece la alta roata.
Link to comment
Share on other sites

Asa ar trebui, pompa cu vid care sa traga pe la etrier lichidul. Insa merge si metoda batraneasca: pui un furtun pe aerisitorul de la etrier si-l bagi intr-un borcanas unde aduni lichidul vechi. Unul sta sus si face pedale si completeaza lichidul in borcanul pompei de frana, altul la fiecare etrier desface aerisitorul sa dea drumul la lichid cand se apasa pedala de frana si inchide aerisitorul. Se tine furtunasul in lichid mereu, sa nu ia aer. Se fac pedale pana se schimba culoarea lichidului de frana care iese pe aerisitor, dupa care se trece la alta roata.

Eu nu am incredere in metoda pe care o descrii tu.

Mi-au facut mie la un service operatiunea asta pt un Golf si rezultatul au fost franele varza, frana mai nasol decat inainte de schimbarea lichidului.

Link to comment
Share on other sites

Asa ar trebui, pompa cu vid care sa traga pe la etrier lichidul. Insa merge si metoda batraneasca: pui un furtun pe aerisitorul de la etrier si-l bagi intr-un borcanas unde aduni lichidul vechi. Unul sta sus si face pedale si completeaza lichidul in borcanul pompei de frana, altul la fiecare etrier desface aerisitorul sa dea drumul la lichid cand se apasa pedala de frana si inchide aerisitorul. Se tine furtunasul in lichid mereu, sa nu ia aer. Se fac pedale pana se schimba culoarea lichidului de frana care iese pe aerisitor, dupa care se trece la alta roata.

Eu nu am incredere in metoda pe care o descrii tu.

Mi-au facut mie la un service operatiunea asta pt un Golf si rezultatul au fost franele varza, frana mai nasol decat inainte de schimbarea lichidului.

 

 

Tu ai fost un caz mai nefericit. Mi-am facut schimbul prin metoda clasica impreuna cu Babanu si franeaza beton. Probabil ca mecanicii aia au fost niste boi.

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.