Jump to content

Istorie BMW


Romulus

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Multumita lui chas3 am mai adaugat si istoria BMW in motorsport la capitolul de istorie. Ce mai ramane de facut este sa "ornez" pagina cu fotografii reprezentative pentru fiecare paragraf. Idei? De asemenea mai trebuie facut un cap limpede unor exprimari mai nepotrivite sau "englezite" care l-am observat. Eu am apucat sa corectez doar cateva cand am parcurs textul pentru a adauga Î, º, Þ, ã, ºi â. :)

 

De asemenea am mai completat si la istoria companiei si la istoria automobilelor. Munca merge extrem de incet si am avut extrem de putin timp sau am facut-o cu ochii mijiti de somn. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Imi voi face ganduri, fotografii s-ar gasi. Cum ramane cu copyright-ul?

 

La istoria succeselor cu BMW 328, pentru satisfacerea mandriei noastre nationale, ar trebui mentionata victoria lui Petre Cristea de la Nuerburgring din 1939. El a obtinut atunci si un record pe tur pentru masini sport, de115,6 km/h, care s-a mentinut pana in 1952.

Link to comment
Share on other sites

Imi voi face ganduri, fotografii s-ar gasi. Cum ramane cu copyright-ul?

3396[/snapback]

 

Adica, poti sa fi mai explicit? Eu voi folosi imagini de la departamentul de presa BMW. Altele nu am si sunt convins ca pentru fotografiile din carti si reviste nu avem copyright. Idea era macar sa-mi sugerati, acolo unde nu e clar, ce imagini cu masini doriti sa pun pentru respectivul paragraf de text. Am sa incerc sa fac rost de poze cu copyright ca si pana acum in articolele de istorie.

Link to comment
Share on other sites

Mi-ai raspuns la intrebare. Dar fotografii de la departamentul de presa unde gasesc, ca sa imi arunc o privire la ce am voie si ce nu?

 

Pentru cursele antebelice exista cred destul material despre cursa de la Mille Miglia si cea de la Le Mans si niste fotografii cu BMW-ul 328 lui Paul Greifzu cred ca se pot obtine.

 

Apoi m-as gandi la fotografii cu BMW 700 pe curse de circuit (eventual in lupta cu un Abarth, ar prinde bine) si 1800 TI cu Hubert Hahne, acesta fiind cel mai popular pilot. Dar tot fotografii dinamice, in lupta cu o Giulia.

 

Material despre spectaculoasele CSL din anii 70 cred ca exista destul.

 

De aici incolo, cred ca materialul este destul de clar: E12, Procar-M1, Nelson Piquet in Brabham, Roberto Ravaglia in M3 (castigator DTM) s.a.m.d.

 

 

Referitor la fotografii din carti: cred ca daca se indica sursa, nu ar fi probleme.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 year later...
  • 4 years later...

O sugestie am şi eu de făcut.

aruncă un ochi pe textul de pe prima pagină a site-ului, scrii peste tot motor în x cilindrii, sau 8 cilindrii în v, corectează te rog, corect e cilindri, cu un singur i. e foarte vizibilă pagina respectivă, şi google o aruncă printre primele cautări, e o carte de vizită bună, ar fi păcat să nu fie imaculată..

Edited by aleks
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.