Jump to content

vreau sa cumpar aceasta masina va rog sa ma sfatuiti


boga123

Recommended Posts

buna ziua,

 

doresc sa cump aceasta masina are carte service masina a fost recent inmatricutata dar problema e ca are cutie automata astept sfaturi din partea voastra , a lasat-o in 5400 eur apropo si consumu ma intereseaza

 

Rulaj: 160,000 km

An Fabricatie: 2000

Carburant: Benzina

Capacitate: 1,895 cmc

 

multumesc

 

 

http://www2.autovit.ro/pozemari/6/8/8/5/15968850005.jpg

http://www2.autovit.ro/pozemari/6/8/8/5/15968850002.jpg

http://www2.autovit.ro/pozemari/6/8/8/5/15968850006.jpg

Link to comment
Share on other sites

Si eu am una la fel (cutie manuala) luata din Germania acum 2 luni. Sigur are mai multi km, consuma maxim 12 in oras si cam 7-8 afara. In rest poti avea o gramada de probleme cu ea: bucsele la bascula, o bucsa la diferential care face un zgomot infundat in spate, garnitura de la filtrul de ulei(o sa curga ulei pe acolo), vasul de expansiune, la mine dispare cam 1L de antigel la 2000 de km si nu se vede pe unde, macaraua de la geamuri e de plastic si sigur mai devreme sau mai tarziu vei avea probleme, plasa care detecteaza daca se afla sau nu cineva pe locul din dreapta ca sa explodeze air bag-ul se rupe si o sa ai martorul aprins in bord. Cam asta pot sa iti spun din propria experienta. Edited by Taz
Link to comment
Share on other sites

service si un check cu calculatorul..........si bineinteles "la ochi"....uzura volan, scaune, usi, ......vezi ca, chiar aici pe forum, cineva a spus pas cu pas pasii pentru a cumpara o masina SH.....

ps:eu am impresia ca pretul e putin...."distorsionat" realitatii.....e o parere !

Link to comment
Share on other sites

Sincer mi se par FOARTE multe probleme in comparatie cu Passatul din 2002 al tatalui meu care inafara de o curatare a turbinei nu a primit nimic. Nu troncane nimic nu pierde ulei pe nicaieri geamurile sunt ok nu are martori de air bag aprins etc.
Link to comment
Share on other sites

si verifica si puntea spate... ca au o boala acolo... daca e tras de ea, se rupe in locul unde-s prinse bucsele alea mari

 

 

 

 

@Taz: am si eu un prieten cu un passat din 2001... nu se lauda cu aceeasi fiabilitate ca cel al tatalui tau... sunt cazuri si cazuri.

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
da, face parte din categoria masinilor din 2000 - 2005, care au absolut toate intre 150 si 160.000 de km "REALI" :)

 

a si e cheala.

Deobicei aveau 177ooo km. Acum au mai dat jos stacheta cu criza asta.

 

si fac pariu ca nu e nici 2000... asta o baga asa ca sa te bucuri ca e la limita face-lift-ului aparut in 2001 :lol:

 

probabil ca e 98 sau 99 :lol:

Link to comment
Share on other sites

@Taz: am si eu un prieten cu un passat din 2001... nu se lauda cu aceeasi fiabilitate ca cel al tatalui tau... sunt cazuri si cazuri.

Depinde si cum este intretinut.Ca exemplu toata lumea ma crede prost ca schimb uleiul pe la 10-11k km si nu la 25-30k km fiind vorba de castrol long life, si la fel se uita mirati la mine ca astept sa se incalzeasca un pic turbina chiar si vara pentru a apuca sa ajunga si ea la turatia de relanti. La fel cand opresc motorul il las 30 de secunde la relanti si la "pipi break" pe drum niciodata nu il opresc. Nu am pus jante mai mari de 16 pentru ca nu permit drumurile etc.

Link to comment
Share on other sites

se pot verifica usor kilometrii, deci faza cu "sigur sunt masluiti" cade, un service bun iti zice daca a fost lovita sau nu, nici nu-ti trebuie mare service daca ai un aparat de masurare a grosimii vopselei, o vizionare pe elevator si un test pe drum iti spun tot ce vrei sa sti...

astea cu "sigur are", "e masluita", "n-are cum"... sunt pur speculatii.

Link to comment
Share on other sites

Pretul e cat de cat ok avand in vedere ca in Germania acum 2 luni e46 318i era un jurul sumei de 4000-5000 euro.Cum asta e cheala si cu 210000 km sigur a dat 4000 acolo pe ea. Eu am dat 4100 de exemplu.

 

se pot verifica usor kilometrii, deci faza cu "sigur sunt masluiti" cade, un service bun iti zice daca a fost lovita sau nu, nici nu-ti trebuie mare service daca ai un aparat de masurare a grosimii vopselei, o vizionare pe elevator si un test pe drum iti spun tot ce vrei sa sti...

astea cu "sigur are", "e masluita", "n-are cum"... sunt pur speculatii.

M-am plimbat 3 zile numai prin parcuri auto si pe la bvreo 3 proprietari si nu am vazut e46 1998-2000 sub 200000 km.Or fi si exceptii sa confirme regula dar ma abtin.

Link to comment
Share on other sites

pe criza asta sa dai 5400 pe un e46 316i Automat , chel . mi se pare foarte mult . E plin targu de 318i , 320i pe la 4000-4500 , neinmatriculate , dar sigur esi mai bine decat cu asta !

 

sau poti cauta chiar aici pe forum la mica publicitate :

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=63874 - prima care a aparut , deja e mult mai bine si la pret si ca dotari !

Edited by Valentin_LMB
Link to comment
Share on other sites

E exact ca a mea,si eu am luat-o anul trecut din hamburg de la un tip care o luase de 3 luni de la un mos nascut in 1929(si care a tinut-o tot timpul,el fiind si primul propietar).....avea 136000 km cand am luat-o si acum are 170000...tot cheala da m-a incantat ca a fost si e super intretinuta....intr-un an jumate nu am schimbat la ea mare lucru.....placutele de frana(care erau cam 50% da am zis sa pun noi sa fiu eu linisitit),bucsile de la bascula care le-am gasit la 200 de lei ambele iin cutie si la fel am zis sa fie noi,amortizoarele spate care le-am reconditionat,debitmetrul si ulei,filtre...etc(uzuale).Si a mea e fabricata in luna 12-1999 si inscrisa prima data in 01-2000.
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma numarul de km aratati de bord nu sunt asa importanti. cel mai bun test dupa parerea mea este un test de compresie unde vezi cata viata mai are motorul.Daca nici nu a fost lovita totul e ok. In rest cam toate sunt consumabile mai mult sau mai putin scumpe. Edited by Taz
Link to comment
Share on other sites

Depinde ce asteptari ai de la acea masina, orice masina SH mai devreme sau mai tarziu va scoate la iveala km pe bune si problemele avute. Acum depinde si de fostii proprietari, daca au luato sa-si faca treaba cu ea, a tras pe ea cat a putut si cand sa informat cat il va costa sa o aduca la starea perfecta o cosmetizeaza si o baga la vanzare. Daca ai timp si nervi sa stai si sa o "chitibusesti" merita luata o pleasca si in timp sa o aranjezi asa cum doresti, insa daca vrei masina si nu ai timp sa stai cu ea prin service-uri si sa toci bani si nervi nu te baga.

Indiferent de cum privesti lucrurile // fie din punct de vedere al cumparatorului // fie din cel al vanzatorului - pretul unei masini spune totul despre acea masina !!!

Astea cu .... o iau ca plec nush unde// ca am gasit o alta pleasca si nu vreau sa o pierd // sa fim seriosi candva a platit un pret pe ea si nimeni nu pierde bani de dragul de ai pierde decat daca ..... , dar sunt de mult trecute la "povesti" !!! ( scuza-mi limbajul)

 

Succes in alegerea masinii mult dorite.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.