Jump to content

Cateva intrebari e39 - 540i


TheMendacious

Recommended Posts

Am cateva intrebari pentru posesorii de e39 si mai ales pentru cei care mai au modelul asta cu v8 pe el .

 

1 - Azi dupa ce am forjato timp de 5-10 minute in blana pe manual mi-a bubuit un furtun care e undeva in spatele motorului ... e ceva grav ca face presiune acolo sau pur si simplu o fi cedat ca era furtul prea vechi ? Din ce am vazut eu am radiator custom facut manual si ma gandesc poate o mai fi avut probleme de gen .

 

2 - Becul de la ulei nu mi se aprinde deloc , am desfacut ceasurile si este la locul lui dar nu se aprinde can pun contactul, cum il pot repara ?

 

3 - A mai pus careva in locul navigatiei cd mp3 aftermarket ? daca da cum a tras firele la boxe ?

 

4 - Se merita desfacut displayul de la obc si reparati pixelii morti sau stiti vre-un centru unde se poate face asta ?

 

5 - Am dat jos folia dar tot lipiciul a ramas pe geamuri ... vre-o idee ceva inafara de spirt ?

Link to comment
Share on other sites

Cam rara masina pe forum.

1. Daca masina nu se incalzea inainte probabil s-a spart din cauza imbatranirii cauciucului.

2. Nu stiu, vezi sa fie bun becul, sa-ti ajunga tensiune pe el, sonda de ulei sa fie buna.

3. -

4. Merita facuta treaba, vezi aici ca este un DYI: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...mp;#entry873028

5. Eu am dat cu acetona. Lipiciul se va imbranzi, se va solidifica si se curata de pe geam destul de usor.

Link to comment
Share on other sites

tot ce te pot sfatui este:

 

1. afla exact ce furtun s-a spart ca motorul asta pe cat de nervos e, pe atat de fragil si finut este. sfatul meu este sa te duci direct in service (daca nu e departe)

 

4. DIY-ul de pe forum nu garanteaza ca bc-ul se va vedea ca lumea, este un procedeu destul de greu si riscant. mai bine schimbi bordul cu unul second sau

....te risti

 

5. cum a zis colegul, va merge sigur cu acetona

 

bafta si ai grija de v8

Link to comment
Share on other sites

Exact cum ma asteptam ... am facut ceasurile praf ...

 

Mai exact ce s-a intamplat?Poate nu sunt distruse, ai scos acele?S-a rupt ceva?

 

In prima faza am tras de acul de la temperatura sa il scot ,am crezut ca doar nu am sa il mai nimeresc exact pe pozitie dar a iesit cu un arc foarte fin auriu dupa el ... am dat gaurile sa scot ecranul, l-am scos am pus plastic sub folie dar degeaba am ramas si cu niste gauri in ceasuri ... un rahat total plus ca cine a pus acel DIY a exclus alti pasi precum scoaterea la tot ansamblul prins in cele 4 suruburi ca dupa ce scoti suruburile mai are alte cleme , si rama metalica are clemele de sus spre ecran nu spre ceasuri .

 

Asta e ... alte ceasuri :)

Link to comment
Share on other sites

 

In prima faza am tras de acul de la temperatura sa il scot ,am crezut ca doar nu am sa il mai nimeresc exact pe pozitie dar a iesit cu un arc foarte fin auriu dupa el ... am dat gaurile sa scot ecranul, l-am scos am pus plastic sub folie dar degeaba am ramas si cu niste gauri in ceasuri ... un rahat total plus ca cine a pus acel DIY a exclus alti pasi precum scoaterea la tot ansamblul prins in cele 4 suruburi ca dupa ce scoti suruburile mai are alte cleme , si rama metalica are clemele de sus spre ecran nu spre ceasuri .

 

Asta e ... alte ceasuri :)

 

Eu am postat acel DIY, tocmai deasta eram curios cum ai reusit sa-l strici deoarece eu am specificat clar acolo pana la cel mai mic detaliu printre care :

 

1.Nu recomand nimanui sa scoata acele, in momentul in care ai decis ca vrei sa scoti acele atunci ai distrus si bordul

 

2.Bordul pe care a fost facut DIY este de E39 Facelift, banuiesc ca ai E39 prefacelift si difera oarecum bordul

 

3.Spui ca ai ramas cu niste gauri in ceasuri.. spune-mi ca nu ai gaurit direct prin folia gradata, am specificat clar ca se ridica folia si se gaureste sub ea tocmai ca sa nu se vada nimic in momentul in care il montezi la loc.

 

Nu cred ca ai acordat atentia necesara in momentul in care te-ai apucat de demontat bordul si nu cred ca ai citit atent tot ce am postat acolo, erau chiar si colegi care s-au apucat de bord prefacelift si au afirmat ca exista ceva diferente intre ce am expus eu in poze si ce au gasit ei in interiorul bordului, imi pare rau ca nu ai reusit sa-l faci, cu un pic de atentie evitai toata neplacerea asta.Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Exact cum ma asteptam ... am facut ceasurile praf ...

 

Mai exact ce s-a intamplat?Poate nu sunt distruse, ai scos acele?S-a rupt ceva?

 

In prima faza am tras de acul de la temperatura sa il scot ,am crezut ca doar nu am sa il mai nimeresc exact pe pozitie dar a iesit cu un arc foarte fin auriu dupa el ... am dat gaurile sa scot ecranul, l-am scos am pus plastic sub folie dar degeaba am ramas si cu niste gauri in ceasuri ... un rahat total plus ca cine a pus acel DIY a exclus alti pasi precum scoaterea la tot ansamblul prins in cele 4 suruburi ca dupa ce scoti suruburile mai are alte cleme , si rama metalica are clemele de sus spre ecran nu spre ceasuri .

 

Asta e ... alte ceasuri :)

 

 

Am vrut si eu sa schimb ceva la masina dupa ce am citit un topic DIY dar mai bine ca nu am incercat.

Cred ca dupa experienta ta chiar nu am sa mai incerc niciodata.

Mai bine ma duc la un service unde asta fac toata ziua (schimba orice pe masina).

Imi pare rau. Ai avut nesansa. Sper sa nu te coste prea mult remedierea problemei.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

da si eu am 2 maini stangi, sunt atehnic si imi lipseste rabdarea... de fiecare data cand incerc sa fac ceva de capul meu, stric din greseala sau mai iau nervii si fac bucati ce prind... bine ca nu ma bag pe la masini ca ar fi tragedie :)

 

ultima data am incercat sa schimb singur un racord flexibil pe sub chiuveta, si am rupt ceva prin perete, suportul de prinderere al mobilierului, plus unul din racordurile care aduc apa in baterie etc... nu ma bag la nimic de genul asta... aaa si am facut un mare scurt cand am incercat sa montez un intrerupator, iar sigurantele nu stiu sa le schimb, sunt d-alea cu buton... apoi am aflat ca trebuia numai sa ridic la loc butonul ala... dar am chemat electrician :lol:))

 

la masina, mai mult de schimbat roata nu ma bag, noroc ca nu e cazul nici aici, la una am run flat si la alta un repair kit cu compresor si nush ce zeama, cu instructiuni ca pt idioti asa ca mine :lol:

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca ai acordat atentia necesara in momentul in care te-ai apucat de demontat bordul si nu cred ca ai citit atent tot ce am postat acolo, erau chiar si colegi care s-au apucat de bord prefacelift si au afirmat ca exista ceva diferente intre ce am expus eu in poze si ce au gasit ei in interiorul bordului, imi pare rau ca nu ai reusit sa-l faci, cu un pic de atentie evitai toata neplacerea asta.Bafta!

 

 

Am gaurit direct prin folia neagra precum un handicapat ... ca sa nu mai zic ca nu am nimerit din prima suruburile si am facut ditamai gauroaiele cu o surubelnita incinsa la aragaz ...

 

Am tras de ace dupa metoda "aia de prosti nu le scot" :)

 

Am sa fac o poza la ceasuri ca sa aveti material de ras

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.