Jump to content

Posibile probleme debitmetru E39?


Operations

Recommended Posts

De cateva zile, am o vaga impresie ca am o problema la debitmetru sau/si la sonda lambda. Poate ca e de mai de mult problema, dar de abia duminica am reusit sa pun si eu mana/piciorul pe/in masina. Manifestarea este ca nu mai exista interventia turbinei la turatia de aprox 1800 acolo unde o stiam eu. De fapt nu mai simt deloc sa porneasca, asa incat, de exemplu, in acceleratie puternica reusesc sa ajung cu viteza a 2a, la 4500 de ture, la viteza uluitoare de 60 kmh. A scos ceva fum, dar nu ceva deosebit avand in vedere turatia mare la care am adus-o destul de brusc. Maine ma voi duce cu masina la o diagnoza, traind cu speranta ca nu e vreo problema la turbina, ci doar la debitmetru si/sau sonda.

 

Considerati ca poate fi si de la altceva? Sau ca s-ar putea rezolva mai usor?

 

Si inca ceva.. Cam care ar fi preturile pentru cele doua piese pe care le-am mentionat?

Link to comment
Share on other sites

Am fost ieri cu ea la verificat. Calculatorul nu are stocata nici o informatie referitoare la eventuale probleme ale debitmetrului. Dupa ce am mai facut cateva verificari si am mai dat cateva ture cu masina am remarcat totusi ca turbina intra in functiune, dar la 2500 - 3000 ture (depinde de viteza) si are un efect mult mai putin accentuat.

 

Am schimbat debitmetrul cu un altul de pe un motor identic si s-a comportat chiar mai slab, conform softului de diagnoza. Asa ca inapoi la al meu.

 

As cumpara un debitmetru nou, dar nu reusesc sa ma lamuresc daca de la el e problema. Ca sincer nu as vrea sa ma apuc sa dau 3-400 E pe debitmetru si apoi sa observ ca e de la altceva.

Link to comment
Share on other sites

schimbarea debitmetrului cu unul nou necesita o resoftare,deoarece debitmetrele noi sint altfel,au alt cod ..pe cele vechi le-au scos din fabricatie...

poti sa mai ai problem si sa nu apara la testare cu cele doua electrovalve,una care actioneaza vacuumatic turbina si cealalta de la valva egr.

Link to comment
Share on other sites

Era un debitmetru identic si din punct de vedere al codului. Tind sa cred ca nu ar fi fost nevoie de o resoftare.

 

Singurul lucru pe care mi-l doresc in momentul asta e sa aflu de unde este exact problema. Sunt dispus sa platesc necesarul, dar nu sa ma apuc sa schimb jumatate de motor ca sa aflu pana la urma ca era vreun furtun de vina. Exagerez cu furtunul, dar intelegi voi idea....

Link to comment
Share on other sites

99,99 % e debitmetru de vina,si io am avut aceeasi problema si galileo mi l-a schimbat si m-a dus la reprezentanta sa mi-l calibreze,nu are importanta ca celalalt debitmetru ce l-ai incercat avea acelasi cod,se pare ca unele debitmetre au venit cu probleme din fabrica direct,de altfel daca iti comanzi unul nou acum vei vedea ca are si alta forma... :blink:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.