Jump to content

is-ul 1,8


teolyd

Recommended Posts

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

stie cineva ce inseamna 'is'-ul asta si care-i diferenta intre el si cel normal 318?

 

i - injectie

s- sport presupun

Diferentele sunt mari...

318is are doua axe cu came ( 318 daoar una )

318is 4 supape pe cilindru, 318i 2 supape pe cilindru

318is evacuare rapida ( serpisori ) din fabrica

318is 143 de cai - 318i 113-115 cai

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

chear nu stie nimeni cum verifici daca un is este e2?... :)

 

Ce an an e masina ?

Daca e 93 sigur e euro2

 

merci man, chiar nu stiam de treaba cu supapele si serpisorii, e clar ca is-ul e mai fortos dar pe la ambreiaj s-a umblat sau e identic?

 

:lol: S-a umblat si la ambreiaj desigur.

Cel de IS nu are arcurile alea pe disc ele afaldu-se in volanta cu masa dubla.

 

318i are ambreiaj cu arcuri si volanta simpla.

 

Arcurile alea au rolul sa preia socul cand cuplezi. Ne avand arcurile respective jmecheria e in volanta. De aici si plecare de pe loc mai nervoasa.

 

Mai mult de 140 de cai dintr-un motor de 1,8 fara turbina nu se prea scot nici astazi. BMW a facut asta acum 20 de ani.

 

nu fii atat de sigur pe afirmatiile astea.

Motorul S14B20 de pe urs are 2000 de cm si scoate 195 de cai.

sau E36 M3 3.2 litri si 321 cai.

Deci la 10cm3 un cal.

Urmand aceeasi logica poti avea un motor de 1.8 la 180 de cai.

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Dupa parerea mea 318is este una dintre cele mai reusite variante ale lui e36.Fara sa supar pe nimeni pt.ca oricand pot spune ca si motorul m50 de pe 320i are farmecul lui(ceva cuplu mai jos in ture si un sunet grav de tot),pot afirma ca performantele sunt aceleasi si costurile de intretinere la 318is sunt mai mici.

 

Si ca sa nu se faca valva le-am avut la dispozitie atat 318is coupe din 93 cat si 320i coupe din 93 asa ca stiu ce vorbesc.In plus 320i mi se pare mai greoi si mi se pare ca nu ii plac turele la fel ca unui 318is.Nu mai intru in detalii tehnice pentru ca au fost alti colegi care le-au explicat.

Tot ce pot sa spun ca daca vreti un e36 coupe sau orice alta varianta alege-ti un 318is sau 325i.Motorul m50 de 2000cmc chiar nu isi are rostul pe e36.

Edited by Bogdan Chis
Link to comment
Share on other sites

Eu am is din '92 si este euro1.Cele euro 2 au o valva in plus pe traseul de la vacuum.

 

cum iti dai seama,,se verifica ceva?...poate pune cineva poze?.... :) sau un link

 

pentru mai multa siguranta verifica la rar

 

Link to comment
Share on other sites

Mai mult de 140 de cai dintr-un motor de 1,8 fara turbina nu se prea scot nici astazi. BMW a facut asta acum 20 de ani.

 

Corect. Honda civic asta noua are aceleasi specificatii: 1.8 aspirat si 140 cp.

inseamna ca voi n-ati auzit inca de Honda Civic 1.6 VTi fabricat intre 1991 - '95, al carui motor de numai 1600cmc produce, ATENTIE -> 160CP fara turbo !!!

haideti cu parerea, nici mie nu mi-a venit sa cred.. :)

 

http://www.ultimatespecs.com/index.php?opt...98&car=7874

Edited by attila318i
Link to comment
Share on other sites

Mai mult de 140 de cai dintr-un motor de 1,8 fara turbina nu se prea scot nici astazi. BMW a facut asta acum 20 de ani.

 

Corect. Honda civic asta noua are aceleasi specificatii: 1.8 aspirat si 140 cp.

inseamna ca voi n-ati auzit inca de Honda Civic 1.6 VTi fabricat intre 1991 - '95, al carui motor de numai 1600cmc produce, ATENTIE -> 160CP fara turbo !!!

haideti cu parerea, nici mie nu mi-a venit sa cred.. :)

 

http://www.ultimatespecs.com/index.php?opt...98&car=7874

Si asta de ce oare?

Output : 160 cv (117 kW) @ 7600 rpm

Torque : 150 Nm (110 lb.ft) @ 7000 rpm

 

Si cuplul e destul de mic... http://www.ultimatespecs.com/index.php?opt...74,149&do=1

Link to comment
Share on other sites

versiunea pt asia producea 170 cai. mie personal motorul de 1.8is mi se pare unul f reusit si daca ar fi sa am de ales intre el si un 2.0 mi-ar fi greu. este un motor pe care din cate stiu poti pune turbo fara prea multe modificari si rezista.

Parerea mea e ca ori alegi is-ul, ori 325 :)

Link to comment
Share on other sites

Si pe dacia 1300 poti pune la fel de usor turbo... Nu asta e principala calitate a motorului de pe 318IS...

si cat rezista dacia cu turbo si cat tine 1.8is-ul, eu ma refeream ca poti pune si rezista nu crapa dupa 2-3 turatii. nu spuneam ca e principala, dar e una din ele, de restul s-a cam zis: fiabilitate, taxe mici, consum rezonabil, putere buna.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.