Jump to content

Problema fitru particule e60


Recommended Posts

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Trebuia sã te gândeºti la asta Înainte sã-Þi iei un E60. :)

 

Offtopic:

Ce remarca de 2 lei.

Sa inteleg ca la tine costa 1 Euro?

 

Ontopic:

 

@MateiBarbu: cand o sa "crape" o sa vezi si pe tester si intr-o diminuare a puterii

@Alex75 de unde ai scos "limita aia"? Ai dovezi(documentatie in care scrie asta)?

Link to comment
Share on other sites

Offtopic:

Ce remarca de 2 lei.

Sa inteleg ca la tine costa 1 Euro?

 

Ontopic:

 

@MateiBarbu: cand o sa "crape" o sa vezi si pe tester si intr-o diminuare a puterii

@Alex75 de unde ai scos "limita aia"? Ai dovezi(documentatie in care scrie asta)?

 

De 2 lei este atitudinea ta.

 

Seria 5 E60 este o maÂşinĂŁ de lux.

DacĂŁ nu-Ăži permiĂži sĂŁ o ĂŽntreĂžii, vinde-o Âşi ia-Ăži o maÂşinĂŁ mai ieftinĂŁ, una pe mĂŁsura venitului.

 

Schimbarea filtrului de particule la 200 000 km este o chestie cunoscutã de toÞi posesorii de E60, poÞi Întreba ºi la reprezentanÞã dacã nu crezi.

 

Mi se pare de bun simÞ atunci când vrei sã cumperi o maºinã sã te interesezi de costurile de ÎntreÞinere.

 

DacĂŁ Ăži-ai luat E60 Âşi nu-Ăži permiti 1500 € pentru o piesĂŁ importantĂŁ, e clar cĂŁ nu-Ăži permiĂži maÂşina.

Link to comment
Share on other sites

Uof uof uof....cati oameni atatea pareri/povesti.

Ca sa terminam odata :

 

Atasez poze din TIS unde se poate vedea ca se regenereaza atat ciclic cat si la comanda.

Atasez poze din DIS unde se poate observa cum se face regenerarea.

 

Fa o diagnoza si afla care este exact cauza problemei tale(poate ai mai multi senzori dusi, poate chiar filtrul este mort...etc etc)

 

 

Chestia aia cu acidul nu ti-o recomand decat ca o ultima solutie.

 

mersi mult de tot pentru informatii.

Mai am o singura intrebare

e posibil ca din cauza asta sa mie se aprinda si ulei-ul daca merg cu masina turata?

 

mersi mult

Link to comment
Share on other sites

Offtopic:

Ce remarca de 2 lei.

Sa inteleg ca la tine costa 1 Euro?

 

Ontopic:

 

@MateiBarbu: cand o sa "crape" o sa vezi si pe tester si intr-o diminuare a puterii

@Alex75 de unde ai scos "limita aia"? Ai dovezi(documentatie in care scrie asta)?

 

De 2 lei este atitudinea ta.

 

Seria 5 E60 este o maÂşinĂŁ de lux.

DacĂŁ nu-Ăži permiĂži sĂŁ o ĂŽntreĂžii, vinde-o Âşi ia-Ăži o maÂşinĂŁ mai ieftinĂŁ, una pe mĂŁsura venitului.

 

Schimbarea filtrului de particule la 200 000 km este o chestie cunoscutã de toÞi posesorii de E60, poÞi Întreba ºi la reprezentanÞã dacã nu crezi.

 

Mi se pare de bun simÞ atunci când vrei sã cumperi o maºinã sã te interesezi de costurile de ÎntreÞinere.

 

DacĂŁ Ăži-ai luat E60 Âşi nu-Ăži permiti 1500 € pentru o piesĂŁ importantĂŁ, e clar cĂŁ nu-Ăži permiĂži maÂşina.

 

 

Cred ca ai fost si inca esti offtopic. Vrei sa ajuti omul cu experienta ta atunci fa-o, restul e apa de ploaie.

 

Revenind totusi la subiect si la intrebarea mea, de unde chestia asta cu 200.000km ? (ca asa a zis x si y ?? pai daca era sa ma iau dupa toate sfaturile vazute pe forum pana acum desfaceam jumate de masina doar ca asa a zis x si y. Totodata acum cateva posturi, erati foarte siguri ca DPF-urile nu se regenereaza, iar exemplele pot continua.)

 

Atunci cand pui un filtru nou(si evident resetezi intervalul), in Idrive ti se indica FIX 160.000 km. Deci chestia cu 200.000 nu isi are consistenta nici macar aici.

Pe de alta parte cunosc personal pe cineva care are DPF-ul original(pe E60) si are 280.000 km(fara fum , fara probleme de noxe la ITP, etc , etc).

 

Daca senzorii sunt ok(daca nu sunt ok vor da si erori, si nici temperatura/presiunea nu vor fi afisate ), iar o regenerare nu mai are nici un efect atunci da, trebuie clar schimbat filtru de particule.

 

Dragos325, du-te la un tester si vezi daca senzorii sunt ok.

Tot acolo roaga-i sa-ti faca o regenerare fortata. Daca nu merge, asta e, ai de scos niste bani.

 

Cat despre ulei, nu are nici o legatura cu DPF-ul.

Cred doar ca ai oricum nivelul scazut, iar cand turezi tot uleiul se ridica iar senzorul depisteaza.

Pe de alta parte, iti recomand sa nu mai faci urmatoarele operatiuni : turat de aiurea masina/ drift / burn-out/ etc etc, pentru ca o sa ajungi ca un coleg de-al nostru sa zici ca dupa operatiunile astea auzi nu stiu ce zgmote ciudate, iar noi vom zice: PE BUNE????

Link to comment
Share on other sites

Cred ca ai fost si inca esti offtopic. Vrei sa ajuti omul cu experienta ta atunci fa-o, restul e apa de ploaie.

 

Revenind totusi la subiect si la intrebarea mea, de unde chestia asta cu 200.000km ? (ca asa a zis x si y ?? pai daca era sa ma iau dupa toate sfaturile vazute pe forum pana acum desfaceam jumate de masina doar ca asa a zis x si y. Totodata acum cateva posturi, erati foarte siguri ca DPF-urile nu se regenereaza, iar exemplele pot continua.)

 

Atunci cand pui un filtru nou(si evident resetezi intervalul), in Idrive ti se indica FIX 160.000 km. Deci chestia cu 200.000 nu isi are consistenta nici macar aici.

Pe de alta parte cunosc personal pe cineva care are DPF-ul original(pe E60) si are 280.000 km(fara fum , fara probleme de noxe la ITP, etc , etc).

 

Regenerarea se poate face dar nu este o procedurĂŁ care mĂŁreÂşte neapĂŁrat durata de funcĂžionare a filtrului de particule.

 

DacĂŁ nu crezi cĂŁ trebuie schimbat la 200 000 km, de ce nu dai un telefon la BMW ca sĂŁ te convingi?

 

PĂŁi da, pe forum se dau sfaturi conform cĂŁrora o maÂşinĂŁ trebuie ĂŽntreĂžinutĂŁ corespunzĂŁtor.

 

ĂnsĂŁ cei mai mulĂži preferĂŁ sĂŁ-Âşi ĂŽntreĂžinĂŁ maÂşina dupĂŁ cum au chef.

Fac reviziile la 25-30 000 km, bagã cât mai puÞini bani În maºinã.

Link to comment
Share on other sites

La fel de convins sunt si acum,stai linistit :)

 

Autocuratarea DPF-ului se face de 3 ori in 200.000km si nu neaparat cu ajutorul testerului.Mergi pe autostrada,constant cu 110km/h in treapta a6a,si va intra singur in procesul de autocuratare

 

Pe tester se face o autocuratare fortata :lol:

Edited by alexandru_83
Link to comment
Share on other sites

Sa clarificam un pic situatia ca deja devine de domeniul SF acest faimos filtru de particule . Detin de 2 ani jumate un e60 525d , cand l-am achizitionat masina avea in bord 106.000 km iar la rubrica "Service" imi indica ca filtru de particule mai tine 180.000 de km . Acum masina are 164.000 km in bord iar intervalul de service la filtru de particule imi indica 120.000 km . Deci un calcul simplu spune ca ar trebui sa tina acest filtru cam aprox. 280.000 km in cazul meu . De asemenea funcitia de curatare care se manifesta prin un zgomot infundat din toba si un raspuns mai balabait al pedalei de acceleratie si apare uneori chiar si la intervale sub 100 km parcursi , daca merg mult in oras si daca e trafic aglomerat , iar la drumuri lungi cam din 300 in 300 de km . Nu m-am interesat sa aflu ce se intampla cand intervalul de service la DFP ajunge la 0 , nu cred sa mai tin atat de mult masina .
Link to comment
Share on other sites

Cat despre ulei, nu are nici o legatura cu DPF-ul.

uleiul pe care il folosesti are mare legatura cu filtrul de particule

daca nu pui ce trebuie, ii scurteaza viata- mai exact il infunda

 

Aici recunosc ca am dat cu bata in balta(mai exact nu m-am exprimat corect).

Ceea ce vroiam sa zic de fapt e ca uleiul scazut(in cazul colegului nostru), nu este datorat filtrului de particule ci cel mai probabil datorita unei "forje".

Intradevar un ulei de proasta calitate sau neschimbat la timp poate duce la disfunctionalitati ale DPF-ului

 

@Maxxone , dubios sa fie din 300 in 300 atat timp cat in printscreen-urile facute arata ca se face la 500 km atunci cand sensorii sunt busiti sau la 700 cand sunt ok.

 

Oricum ar fi, fie 300 , fie 500, fie 700 ,NU este de 3 ori in 200.000 km

Link to comment
Share on other sites

Offtopic:

Ce remarca de 2 lei.

Sa inteleg ca la tine costa 1 Euro?

 

Ontopic:

 

@MateiBarbu: cand o sa "crape" o sa vezi si pe tester si intr-o diminuare a puterii

@Alex75 de unde ai scos "limita aia"? Ai dovezi(documentatie in care scrie asta)?

 

De 2 lei este atitudinea ta.

 

Seria 5 E60 este o maÂşinĂŁ de lux.

DacĂŁ nu-Ăži permiĂži sĂŁ o ĂŽntreĂžii, vinde-o Âşi ia-Ăži o maÂşinĂŁ mai ieftinĂŁ, una pe mĂŁsura venitului.

 

Schimbarea filtrului de particule la 200 000 km este o chestie cunoscutã de toÞi posesorii de E60, poÞi Întreba ºi la reprezentanÞã dacã nu crezi.

 

Mi se pare de bun simÞ atunci când vrei sã cumperi o maºinã sã te interesezi de costurile de ÎntreÞinere.

 

DacĂŁ Ăži-ai luat E60 Âşi nu-Ăži permiti 1500 € pentru o piesĂŁ importantĂŁ, e clar cĂŁ nu-Ăži permiĂži maÂşina.

 

 

Cred ca ai fost si inca esti offtopic. Vrei sa ajuti omul cu experienta ta atunci fa-o, restul e apa de ploaie.

 

Revenind totusi la subiect si la intrebarea mea, de unde chestia asta cu 200.000km ? (ca asa a zis x si y ?? pai daca era sa ma iau dupa toate sfaturile vazute pe forum pana acum desfaceam jumate de masina doar ca asa a zis x si y. Totodata acum cateva posturi, erati foarte siguri ca DPF-urile nu se regenereaza, iar exemplele pot continua.)

 

Atunci cand pui un filtru nou(si evident resetezi intervalul), in Idrive ti se indica FIX 160.000 km. Deci chestia cu 200.000 nu isi are consistenta nici macar aici.

Pe de alta parte cunosc personal pe cineva care are DPF-ul original(pe E60) si are 280.000 km(fara fum , fara probleme de noxe la ITP, etc , etc).

 

Daca senzorii sunt ok(daca nu sunt ok vor da si erori, si nici temperatura/presiunea nu vor fi afisate ), iar o regenerare nu mai are nici un efect atunci da, trebuie clar schimbat filtru de particule.

 

Dragos325, du-te la un tester si vezi daca senzorii sunt ok.

Tot acolo roaga-i sa-ti faca o regenerare fortata. Daca nu merge, asta e, ai de scos niste bani.

 

Cat despre ulei, nu are nici o legatura cu DPF-ul.

Cred doar ca ai oricum nivelul scazut, iar cand turezi tot uleiul se ridica iar senzorul depisteaza.

Pe de alta parte, iti recomand sa nu mai faci urmatoarele operatiuni : turat de aiurea masina/ drift / burn-out/ etc etc, pentru ca o sa ajungi ca un coleg de-al nostru sa zici ca dupa operatiunile astea auzi nu stiu ce zgmote ciudate, iar noi vom zice: PE BUNE????

 

am progamat luni sa merg la service pentru diagnoza.

Intadevar burn-out a primit masina cu toate ca e automata!

Uleiul e original BMW, in Idrive imi mai arata 18000 km.

Mi se pare anormal sa mi se aprinda la fiecare 100 km.Ma gandesc sa fie senzorul dus! pentru ca masina nu da alte simptome!

Am incercat sa resetez filtrul de particule din bord, s-a trecut la 200.000km dar eroarea tot apare! am incercat dc nu!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.