Jump to content

x5 usor de furat


autoad

Recommended Posts

am auzit si eu treaba asta cum ca iti intercepteaza semnalul dat de cheie atunci cand vrei sa inchizi masina. asa am auzit ca s-au furat ml, x5.... este adevarata pana la urma treaba ? se poate sau nu asa ceva?

 

Da, este adevarata.

Sunt de vanzare la chinezi astfel de dispozitive.(din fericire trebuie sa le prezinti dovada ca esti service si ca scopul utilizarii nu este furtul, DAR dupa cum zicea un coleg de-al meu...se rezolva orice in corel/photoshop)

 

Pana una alta eu sunt fericit ca suma asigurata de casco e mult mai mare fata de pretul de achizitie. :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 157
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am gasit asa ceva de vanzare in bucuresti, scaner de frecventa cu inregistrare si redare la acelasi frecventa!!!

Ne ocupand cu un sistem antifurt am dat in hoti de masini care are service!!! Deci nici nu-ti trebe corel sau photoshop iti rezolvi la registru comertului si nimeni nu te baga in inchisoare pentru fals in acte oficiale :) .

Altfel tipul care si a deschis un service inainte a lucrat 4 ani la BMW in germania :lol: .

Link to comment
Share on other sites

Daca are cod saritor inregistrezi de mai multe ori semnalul si ai algoritmul!!!!

Sau de exemplu masinile italieni (fiat de exemplu) se lauda ca are un sistem pe 16 biti (sper ca nu am gresit) si pe 60 de frecvente!!! Frecventele sunt fixe!!! Incerci toate posibilitatile cu un calculator, ar dura cca 4 ore si ai masina deschisa.

Link to comment
Share on other sites

Tu scrii la fel de prost precum gandesti. Nu stiu ce gluma nesarata vrei sa faci tu cu sexul nu stiu cui, dar nu prea ti-a iesit :) .

 

Revenind de afirmatiile tale am rugamintea sa ne scutesti de tampeniile pe care le debitezi, de genul :

-se inregistreaza semnalul cheii (in banda 430-440 MHz)

-se reda acelasi semnal pe iesire de sunet pe care se pr de microfon fara fi

 

dipol de teava de cupru umplut cu mercur pus pe o baterie

 

Daca tu esti chiar atat de habarnist incat crezi toate prostiile pe care le debitezi e treaba ta. Nu ne mai insulta insa si noua inteligenta cu asemenea cretinatati.

 

Am inteles ca tu vrei sa vinzi nu stiu ce aiureala de protectie antifurt, insa fugi si vinde-o in alta parte, nu te mai baga aiurea incercand sa discreditezi sistemele de securitate in speranta ca-ti vei gasi clienti.

 

 

Considera cele de mai sus ca un AVERTISMENT!

Link to comment
Share on other sites

Cer scuze de la toti pentru gluma proasta, afirmatile facute au fost testate, incercate.

Dar probabil cine spune ca este imposibil are dreptate si toate masinile furate de pe pagina de web al politiei sun facaturi ale politiei.

Nu cred in povesti de a acoperii cu staniol si il anihileaza GPS-ul dar un bruiaj GSM este mult mai eficient daca hotul vrea sa-ti fure masina.

Fiecare crede in ce vrea dar nu cred ca degeaba Europolul, Interpolul, Uniunea Europeana, institutul Thatcham din anglia, institutul Carsafe din australia, sau tarile cum ar fii Franta, Ungaria, Canada, statele Kentucky, Connecticut din SUA recomanda sau au adaptat Marcarea Eficienta a Componentelor auto intr-una sau alta modalitate.

Inca un sfat si tot nu eu sfatuiesc:

10 Sfaturi pentru a preveni furtul de masini

 

Cu stima si respect,

Edited by Poti Csaba
Link to comment
Share on other sites

mai Ciobi, tu faci multe confunzii grave: :lol:

 

- IMMO-system de la Renault 25 nu are nimic in comun cu sistemele de protectie/alarma antifurt care exista in prezent pe masini de noua generatie (X5 E70, X6, etc...) care fac obiectul discutiei pe acest topic;

tu crezi ca daca ai descuiat un cazan de R25, reusesti sa descui si un X6?

sau poate vrei sa ne faci sa credem ca faza aia cu descuiatul masinii prin telefon cu cheia de la distanta, chiar functioneaza...

 

- telecomenzile alea merg poate la taxiurile vechi ca sa nu li se mai inchida usile, nu au cum sa bruieze un sistem de comunicatii cu asistenta satelitara;

 

- marcarea/identificarea elementelor componente ale unui autovehicul nu au nimic in comun cu INTERPOL sau EUROPOL, asa ca nu iti mai lega "obiectul activitatii" de nume sonore ca acestea... nu de alta, dar eu inteleg ca nu stii cu ce se mananca niciuna dintre ele...

 

- colegul @Bala ti-a explicat deja cum e cu cheile si comunicatia cu receptorul din masina...

 

- am impresia ca ne consideri niste pusti gata sa inghita tot ce ne servesti tu pe-aici...

daca pe asta iti bazezi "strategia comerciala" de promovare a produsului ala de marcat geamuri si table, ei bine, cred ca nu te situezi in cele mai bune topuri... sunt si alti colegi pe forum care presteaza cam aceleasi servicii, poate si mai ieftin...

 

OFFTOPIC:

- cumva solutiile tale de marcare sunt compozitii acide ? sau acuarele? :)

Link to comment
Share on other sites

Stimate XXL sau Mai XXL

 

- probabil @bala are dreptate dar totusi de ce si mai ales cum se fura atatea masini de noi generatie!!!

"Use VIN etching. It is chemically etching the Vehicle Identification number or registration number on the windows of your vehicle which effectively discourages thieves from taking your vehicle. Chop shops trive on vehicles that have easily removable VINs or etching at all." Sursa: Interpol

Despre EUROPOL in colaborarea cu EU se poate gasi o gramada de documente care se ocupa cu implementarea "Proiect de concluzii ale Consiliului privind evaluarea impactului eventualei introduceri a marcĂŁrii eficiente a pieselor ca mĂŁsurĂŁ obligatorie pentru toate vehiculele nou fabricate si importate/ĂŽnregistrate ĂŽn Uniunea EuropeanĂŁ."

 

OFFTOPIC

Nu cunosc compozitia chimica a solutilor, daca sunt acvarele probabil este ceva de calitate care se impregneaza :) .

Firma olandeza lucreaza cu acele solutii de 30 de ani.

Edited by Poti Csaba
Link to comment
Share on other sites

Eu nu vreau sa tin cu Csaba, dar:

 

a) sistemele GPS se bruiaza(cei drept nu stiu daca combinatia descrisa de el functioneaza, dar se rezolva cu un aparat care il tii in bunuar) - am vrut sa-mi pun si monitorizare GPS pe masina pana sa aflu ca deja e inutil

 

:) Exista sisteme de scanare/calculare/trimitere(se gasesc cu siguranta la firme din china, csaba zice ca si in RO)a codurilor care pot deschide usile masinilor.

Am un coleg care s-a trezit cu un toyota Avensis model nou spart(stie sigur ca a lasat pe bancheta din spate un rucsac ce continea un laptop, stie sigur ca a inchis masina si stie sigur ca la intoarcere rucsacul nu mai era desi masina era tot inchisa)

A fost la politie si din una in alta aia i-au zis ca exista asemenea dispozitive.

Edited by siulian
Link to comment
Share on other sites

de existat , exista ceva ca alfel nu se furau atatea masini scumpe. dar tu domnule @Poti Csaba daca intr-adevar stiai despre ce e vorba nu mai discutai cu noi aici pe forum, ci erai in alta parte.

or fi interese de publicitate?

Edited by baronu25
Link to comment
Share on other sites

de existat , exista ceva ca alfel nu se furau atatea masini scumpe. dar tu domnule @Poti Csaba daca intr-adevar stiai despre ce e vorba nu mai discutai cu noi aici pe forum, ci erai in alta parte.

or fi interese de publicitate?

 

Nu inteleg in ce parte ar trebui sa fiu!!?? Eu am impartit cu voi cea ce stiam. Nici macar din interese de publicitate.

Link to comment
Share on other sites

Domnule Poti Csaba, singur te dai de gol...

 

Daca te uitai atent in articol, acolo scria asa: În ciuda criptãrii folosite, inventivii cercetãtori au descoperit cã acesta poate fi uºor descifrat ºi tradus pentru a fi multiplicat.

 

Deci ei inregistrau comunicatia de la masina dupa care o decriptau si retrimiteau catre masina noul cod.

 

Sa le iau pe rand:

 

1. Chiar din linkul trimis de tine reiese ca o telegrama inregistrata este inutila daca nu e decriptata. Ce ai facut tu cu laptopul si placa TV e SF si nu e adevarat ca ai deschis vreo masina. Mesajul inregistrat e inutil daca nu e prelucrat

 

2. O singura telegrama nu e suficienta pt a putea fi decriptata. Exceptie fac masiniile care folosesc algoritmi vechi. Nu e cazul la BMW.

 

3. Pt a decripta telegrama se folosesc mai multe telegrame consecutive. Se foloseste apoi forta bruta pt a gasi niste coduri. Pe baza unor algoritmi de codare/decodare se pot totusi gasi cele doua elemente cheie ale criptarii: ID-ul masinii si counterul

 

La BMW algoritmul este foarte complex. Extrem de complex! Sa te feresti de asa ceva mi se pare exagerat. Sansele sa o fure prin acest mod sunt infime. Sunt miliarde de combinatii si la final obti lista de posibile coduri. Nu vei putea gasi aproape niciodata ID-ul masinii din prima. Va trebui sa-i trimiti niste telegrame sa vezi la care reactioneaza...

 

Se foloseste mult mai des si cu mai putin efort o alta metoda (foarte eleganta) de a accesa busul de comunicatie al masinii si de a monta ceva pe el, ceva ce genreaza comunicatie pe bus si simulezi deschiderea masinii.

 

Deci domnule Poti Csaba, lasa-ne cu dinastea...

Link to comment
Share on other sites

Stimate Bala

Daca un Opel Combo din 2007, si un Renault Symbol tot din 2007 este veche atuncea ai dreptate.

 

Stai! Nu m-ai inteles!

 

Eu am spus ca la sistemele de criptare mai vechi se poate decripa telegrama folosind o singura telegrama. La metodele de criptare mai noi, ai nevoie de cateva telegrame consecutive pt a putea spera ca o vei decripta.

 

Deci si la cele vechi si la cele noi, ai nevoie de captura => decriptare => modificare => criptare =>transmitere

Link to comment
Share on other sites

Oare impotriva asemenea cazuri ce putem face!!!!

"PoliÞiºtii de la Serviciul de InvestigaÞii Criminale au fãcut investigaÞii În acest caz ºi l-au depistat ieri, 29 decembrie, pe suspectul furtului. S-a stabilit cã este vorba despre un tânãr, de 25 de ani, din Cluj-Napoca.

PoliÞiºtii au stabilit cã B. Vasile a pãtruns În locuinÞa proprietarului autoturismului, a sustras cheia, dupã care a plecat Într-o direcÞie necunoscutã cu maºina, conducând pe drumurile publice fãrã permis de conducere.

Ulterior, suspectul a vândut autoturismul contra sumei de 500 de euro, inducând În eroare cumpãrãtorul asupra provenienÞei bunului..... "

 

"La data de 16 decembrie a.c., la I.P.J. Cluj a fost sesizatã intrarea unor persoane necunoscute, prin efracÞie, Într-o locuinÞã de pe raza Municipiului Cluj-Napoca, de unde aceºtia au sustras cheia de la un autoturism, dupã care au plecat Într-o direcÞie necunoscutã. Prejudiciul reclamat a fost de 10.000 de euro. ..."

Edited by Poti Csaba
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.