Jump to content

x5 usor de furat


autoad

Recommended Posts

Suntem in romania, indiferent despre ce firma este vorba eu sunt convins ca in fiecare atelier pot gasii un angajat pe care il cumpar si imi aduce informatii despre masinile in reparatie, chiar mai mult imi aduce cheia sa clonez, sa-l copiez.

 

 

Sa zicem ca ai avea cheia de la un BMW, cum o clonezi?Ar fi interesant de aflat.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 157
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Suntem in romania, indiferent despre ce firma este vorba eu sunt convins ca in fiecare atelier pot gasii un angajat pe care il cumpar si imi aduce informatii despre masinile in reparatie, chiar mai mult imi aduce cheia sa clonez, sa-l copiez.

 

 

Sa zicem ca ai avea cheia de la un BMW, cum o clonezi?Ar fi interesant de aflat.

 

Trebuie clonate doua parti:

 

a.partea de telecomanda.

1. trebuie clonat softul de pe microcontroler (memorie tip flash sau ROM). Nu este obligatoriu daca vi cu o alta cheie de BMW.

2. trebuie copiata memoria EEPROM, memorie in care se aflta codul secret din cheie si counterul la care se afla cheia originala in momentul respectiv. In 99.999999% accesul la acasta memorie este oprit. Cheia problemei este cum ajungi sa citesti EEPROM-ul cheii originale

 

b. partea de transponder (chip).

Trebuie sa gasesti codul secret din cheia originala pe care apoi sa-l transferi pe cheia clona

Link to comment
Share on other sites

eu saptamana trecuta ma-m dus la un foarte bun electrician ca sa-mi buna un buton ascuns in care eu dupa ce am oprit contactul la masina apas pe acel buton secret imi decupleaza plusul de la baterie prin un releu si daca hotul intra in masina sa fure masina nu o poate fura nici in ruptul capului nu o poate porni nici macar cu o alta baterie !!!! am vazut si eu pe youtube o emisiune de 30 minute facuta de germani ca majoritatea hotilor prefera bmw seria x asa ca m-am gandit sa mi fac singur un sistem antifurt
Link to comment
Share on other sites

La inceput am zis ca este buna topicul asta.

Habar nu am cum cloneaza, nu sunt hoti, ma ocup cu un sistem de securitate.

Despre butoanele ascunse parerea mea ca te ajuta, dar hoti de obicei sunt profesionisti, isi cauta "marfa" si daca te vede ca in momentul pornirii tu bagi mana undeva sub bord sau scaun :) , e clar ca ai un buton ascuns.

Butonul ascuns prelungeste timpul de a fura, sau daca ti se fura cu motor pornit!!??

Link to comment
Share on other sites

eu saptamana trecuta ma-m dus la un foarte bun electrician ca sa-mi buna un buton ascuns in care eu dupa ce am oprit contactul la masina apas pe acel buton secret imi decupleaza plusul de la baterie prin un releu si daca hotul intra in masina sa fure masina nu o poate fura nici in ruptul capului nu o poate porni nici macar cu o alta baterie !!!! am vazut si eu pe youtube o emisiune de 30 minute facuta de germani ca majoritatea hotilor prefera bmw seria x asa ca m-am gandit sa mi fac singur un sistem antifurt

 

Incearca sa te gandesti la alte solutii.Decuplarea zilnica a bateriei nu este buna.Pe langa asta, nu cred ca un simplu releu poate suporta pe termen lung tot curentul atunci cand motorul este pornit, si mai ales la pornire.

Link to comment
Share on other sites

au facut astia tot felul de teste cu furtul masinilor, singurele care nu au putut fi luate sunt lexus. nu stiu ce folosesc, dar nu pot fi pornite. desigur ca exista si varianta platforma, dar nu e asa de simplu si probabil nici sa faci masina ulterior sa functioneze nu e. deci se poate orice, dorinta sa fie.
Link to comment
Share on other sites

au facut astia tot felul de teste cu furtul masinilor, singurele care nu au putut fi luate sunt lexus. nu stiu ce folosesc, dar nu pot fi pornite. desigur ca exista si varianta platforma, dar nu e asa de simplu si probabil nici sa faci masina ulterior sa functioneze nu e.

Eu am vazut Lexus furat dezmembrat la Deva. Hotii au avut nevoie de partea de fata si anumite piese de pe motor (demaror de exemplu), bine inteles nu sau chinuit sa se desfaca prizele ci cu cleste au lucrat.

Link to comment
Share on other sites

Cu TV tuner si defapt inregistrezi un semnal format din 8 sau 16 biti!!!

Redarea se face pe aceasi frecventa, dar e posibil si cu o telecomanda, de exemplu unii producatori folosesc aceasi echipamente ca si panasonicul (bosch), deci cu o telecomanda universala panasonic poti deschide.

 

Ma rog, nu prea ma pricep insa ma voi interesa. :)

Link to comment
Share on other sites

Cu TV tuner si defapt inregistrezi un semnal format din 8 sau 16 biti!!!

Redarea se face pe aceasi frecventa, dar e posibil si cu o telecomanda, de exemplu unii producatori folosesc aceasi echipamente ca si panasonicul (bosch), deci cu o telecomanda universala panasonic poti deschide.

 

De fiecare data cand se apasa un buton la cheie (orice buton) se incrementeaza un numarator de pe cheie. DE FIECARE DATA cand se apasa un buton, se codeaza codul secret impreuna cu valoarea numaratorui plus comanda (deschidere, inchidere etc.) si cheia emite telegrama astfel codata catre masina.

 

Practic: nu ai niciodata doua telegrame consecutive identice !!!!!!! NICIODATA !!!

 

De unde stiu? Am proiectat cativa ani buni chei pentru masini. Stiu cum functioneaza si la opel (chiar am facut una de opel) cat si la renault (aceiasi tehnologie)

 

La fel e si la BMW, si la Mercedes si la Volvo si la Renault si la camioane DAF, VOLVO, Renault Trucks.... Tipuri de chei pe care le-am proiectat ! sau am avut de a face cu ele.

 

Sa spui aici ca ai intregistrat cu TV Tunerul este o MARE MINCIUNA !!! Tehnic este foarte greu sa inregistrezi telegramele pt ca sunt codate manchester, trebuie sa ai un control foarte bun al capturii etc.

 

Apoi daca reusesti sa faci captura si sa redai aceiasi telegrama in cel mai bun caz blochezi receptia la masina care intra in modul de "avarie" special conceput pt a preintampina acest tip de furt. Daca nu se va bloca atunci: nu se va intampla nimic. ABSOLUT NIMIC !!!

 

P.S. sa ne preziti si noua un tip de telegrama capturat de tine.... nu de alta dar poate mai invatam ceva in materie de securitate a comunicatiei cheie => masina :)

 

P.S.2 Codul de transmisie nu este grupat in bytes. Ci este pe biti. Nu exista conceptul de bytes (grupuri de 8, 16 24 32 etc biti ) la chei. Fircare producator isi alege un numar de biti. Grupurile de cate 8 biti dunt doar la compuri... Deci inca un mare SF

Link to comment
Share on other sites

NU ESTE MINCIUNE, testat si incercat!!

Eu am zis tipurile care au cod fix ci nu cod saritor de care vorbesti tu.

Iti mai zic ceva, tot testat si incercat, bruiarea pagerelor si a sistemelor GPS:

- dipol de teava de cupru umplut cu mercur pus pe o baterie (bine inteles cu o dioda, rezistenta, condensator sa nu descarce bateria). Bruiaza totul ce merge pe unda radio!!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.