Jump to content

BMW 330CI din 2000


gabihp30

Recommended Posts

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

pai banuiesc ca e cam acelasi lucru, poate coupeul este un pic mai usor dar nu cu mult. Important cred ca este cutia, ca la automata nu simti cand schimba vitezele si este tractiune constanta, de mana nu prea cred eu ca sunt multi oameni sa schimbe mai bine, mai repede sau exact cand trebuie vitezele decat un pc. Edited by gabihp30
Link to comment
Share on other sites

diferenta da e clar + la automata, dar sunt 2l de combustibil in plus...cel putin asa spun producatorii.

daca e asa rapida automata, de ce datele oficiala va contrazic, si spun ca e cu 1 secunda mai lenta decat manuala pana la 100 ? mie mi se pare chiar lenta cutia automata. inclusiv pe generatiile mai noi , e90-93. singura automata cu care am mers si mi s-a parut intr-adevar rapida e DSG-ul de la volkswagen.....probabil si SMG-ul de bmw e rapid...dar automata normala nu are nici o sansa in fata aceleiasi motorizari dar manuala.

a....ca automata poate sa o conduca rapid oricine, asta e adevarat.....apesi blana si aia e. dar daca ala de pe manuala nu si-a innodat tendoanele, va fi in fata

consumul e in functrie de piciorul drept si la manuala si la automata :)

Link to comment
Share on other sites

Automata este foarte rapida, doar prin percepĂžia ta pare lentĂŁ pentru cĂŁ schimbĂŁrile sunt line Âşi nu pleacĂŁ brusc de pe loc.

Pe hârtie, o automatã modernã nu este cu mai mult de jumãtate de secundã mai lentã decât aceeaºi motorizare cu cutie manualã.

Link to comment
Share on other sites

da, recunosc, la manuala soferul face mult.. am vazut de exemplu concursuri unde masini mult inferioare au castigat datorita soferului, la automat e mult mai simplu, si pe modul sport nu stiu daca aceiasi motorizare manual face o automata la o liniuta, poate o sa am ocazia vreodata sa trag o liniuta cu o masina de 3000 manuala si va spun.

A si am mai constata ceva, am un buton care dezactiveaza controlul tractiunii, chestia aia care nu iti da voie sa pleci cu scart, si masina are un demaraj si mai bun fara chestia aia, dar mergi cu scart o gramada(saracele cauciucuri) cred ca la o intrecere de obicei se opreste controlul ala..

Link to comment
Share on other sites

Automata este foarte rapida, doar prin percep�ia ta pare lent� pentru c� schimb�rile sunt line �i nu pleac� brusc de pe loc.

Pe h�rtie, o automat� modern� nu este cu mai mult de jum�tate de secund� mai lent� dec�t aceea�i motorizare cu cutie manual�.

pai tocmai aici e problame ciupanezule ....eu nu vorbesc de hartii....eu ma refer in practica. iar in practica, eu cu 231 de cai manuala (si sunt si fraier si scot doar 7 secunde suta in loc de 6,6 cat scrie la carte) bat 258 de cai automata e90. adica 330i e90 . cu varianta de 272 de cai nu am avut placerea/ocazia sa incerc. crede-ma ca sunt in stare sa fac deosebirea intre o schimbare rapida si una lenta. adica diferenta dintre drive si drive sport, la e90 se observa. dar si pe sport, tot manuala e mai rapida. stiu ca tu esti fan automata,si sunt foarte ok , si eu vreau acum automata.....dar din punct de vedere al performantelor, automata e slaba fata de manuala . diferenta aia de o,5-1 secunda de pa hartie, in realitate inseamna ca ala cu manuala e la vreo 5 metri in fata, plus ca automata de pe e46 nu prea o consider automata "moderna" . in categoria asta cred ca intra dsg-ul , smg-ul , astea cu dublu ambreiaj de pe porsche, chestiile cu adevarat performante.

 

pai cand vrei sa ai o plecare mai buna, neaparat trebuie scos controlul tractiunii. te ajuta foarte mult....cu conditia sa te inveti sa pleci mediu...adica nici prea mult scartait, dar nici ca melcul :) .

eu merg in 90 % din timp cu el dezactivat, si il activez doar peste 150, sau cand e ud pe jos, si chiar ai nevoie de el, ca sa nu te trezesti cu surprize.

dupa ce te obisnuiesti cu ea , sa imi zici si mie cat te tin cauciucurile spate. pe mine m-au tinut 8500 de km :lol:

Edited by mihai20
Link to comment
Share on other sites

Da, dezbaterea asta n-are sfarsit e clar. Sunt avantaje si dezavantaje.

 

Si mie personal imi place manuala, automata o schimba ea repede dar patineaza mai tot timpul, o fi patinare controlata dar intr-o mica masura de sofer. Sunt convins ca sunt si automate performante insa SMG, DSG etc. nu sunt cutii automate sau ma rog, nu hidramate. Sunt cutii manuale (cu ambreiaj uscat) comandate hidraulic. Cu siguranta nu sunt multi cu manuale care sa schimbe mai rapid decat un SMG nu mai vb. de DSG...d'aia sunt "moderne" si tari. :)

 

Oricum, sa aveti parte de sanatate tu si masina :lol:

Link to comment
Share on other sites

inca nu am gasit o camera destul de buna ca sa fac si o filmare, cu telefonul se vede rau ca nu am cine stie ce(am fost si sunt genu de om care isi ia tel doar sa vorbeasca, nu multimedia ci sa tina mult bateria :) ) , la controlul tractiunii am incercat astazi in oras sa merg cu el dezactivat, dar nu prea ma pricep... nu am reusit o data sa plec de la stop sau semafor fara scart, si daca plec incet si apas pe urma acceleratia tot scart ia ... tre sa ma obisnuiesc :lol: dar o dovedesc eu pana la urma... Vorba ta mihai, in ritmul asta se duc gumele fff repede, dar si asa astea sunt cam 70% folosite si daca tot o sa le schimb macar sa fie cu folos, o sa cam fiu primu la toate semafoarele :) dar macar sa invat ce si cum. In orice caz am mai invatat ceva astazi, daca plec mai tare pana la 60 si pe urma accelerez foarte putin instantul sta la 4-5% pana schimb viteza din nou. Astazi am scazut consumul ala unde scrie digital l/100km la 8% :D si era 11, am luat lichid pentru parbriz din ala de iarna si in drum spre casa am tras o liniuta cu un 525 intre 2 semafoare, l-am facut lejer pe drive cu controlul tractiunii pornit si mai vorbeam si la telefon :) , m-a oprit omu sa ma intrebe ce motor am ca pe spate nu scrie :), isi facea probleme ca are masina stricata ... in orice caz, o sa evit chestii din astea pana imi iau detector de radar si pana ma mai invat cu masina, nu vreau evenimente inca
Link to comment
Share on other sites

a, am uitat, stie cineva daca masina asta are motorul E46 M54B30 ? Eu asa am gasit pe wiki, ca vreau sa vad ce uleiuri sunt mai bune pentru motorul asta. si sa incep sa fac o lista cu marcile mai bune de consumabile, cand ma duc in service sa nu fiu chiar dumb si sa stiu cateva detalii despre anumite piese
Link to comment
Share on other sites

inca nu am gasit o camera destul de buna ca sa fac si o filmare, cu telefonul se vede rau ca nu am cine stie ce(am fost si sunt genu de om care isi ia tel doar sa vorbeasca, nu multimedia ci sa tina mult bateria :) ) , la controlul tractiunii am incercat astazi in oras sa merg cu el dezactivat, dar nu prea ma pricep... nu am reusit o data sa plec de la stop sau semafor fara scart, si daca plec incet si apas pe urma acceleratia tot scart ia ... tre sa ma obisnuiesc :lol: dar o dovedesc eu pana la urma... Vorba ta mihai, in ritmul asta se duc gumele fff repede, dar si asa astea sunt cam 70% folosite si daca tot o sa le schimb macar sa fie cu folos, o sa cam fiu primu la toate semafoarele :) dar macar sa invat ce si cum. In orice caz am mai invatat ceva astazi, daca plec mai tare pana la 60 si pe urma accelerez foarte putin instantul sta la 4-5% pana schimb viteza din nou. Astazi am scazut consumul ala unde scrie digital l/100km la 8% :D si era 11, am luat lichid pentru parbriz din ala de iarna si in drum spre casa am tras o liniuta cu un 525 intre 2 semafoare, l-am facut lejer pe drive cu controlul tractiunii pornit si mai vorbeam si la telefon :) , m-a oprit omu sa ma intrebe ce motor am ca pe spate nu scrie :D, isi facea probleme ca are masina stricata ... in orice caz, o sa evit chestii din astea pana imi iau detector de radar si pana ma mai invat cu masina, nu vreau evenimente inca

 

 

Nu este o diferenta asa mare intre motorul tau si cel de pe 525 ,greutatea face diferenta si combustibilul dar vad ca te pricepi si ai piciorul greu :) frumoasa masina!

Link to comment
Share on other sites

pai tocmai aici e problame ciupanezule ....eu nu vorbesc de hartii....eu ma refer in practica. iar in practica, eu cu 231 de cai manuala (si sunt si fraier si scot doar 7 secunde suta in loc de 6,6 cat scrie la carte) bat 258 de cai automata e90. adica 330i e90 . cu varianta de 272 de cai nu am avut placerea/ocazia sa incerc. crede-ma ca sunt in stare sa fac deosebirea intre o schimbare rapida si una lenta. adica diferenta dintre drive si drive sport, la e90 se observa. dar si pe sport, tot manuala e mai rapida. stiu ca tu esti fan automata,si sunt foarte ok , si eu vreau acum automata.....dar din punct de vedere al performantelor, automata e slaba fata de manuala . diferenta aia de o,5-1 secunda de pa hartie, in realitate inseamna ca ala cu manuala e la vreo 5 metri in fata, plus ca automata de pe e46 nu prea o consider automata "moderna" . in categoria asta cred ca intra dsg-ul , smg-ul , astea cu dublu ambreiaj de pe porsche, chestiile cu adevarat performante.

 

pai cand vrei sa ai o plecare mai buna, neaparat trebuie scos controlul tractiunii. te ajuta foarte mult....cu conditia sa te inveti sa pleci mediu...adica nici prea mult scartait, dar nici ca melcul :) .

eu merg in 90 % din timp cu el dezactivat, si il activez doar peste 150, sau cand e ud pe jos, si chiar ai nevoie de el, ca sa nu te trezesti cu surprize.

dupa ce te obisnuiesti cu ea , sa imi zici si mie cat te tin cauciucurile spate. pe mine m-au tinut 8500 de km :lol:

 

Nu sunt fan automatĂŁ, ĂŽnsĂŁ sunt obiectiv.

Nu laud automata fĂŁrĂŁ motiv, acesta este adevĂŁrul.

Faptul cã tu obÞii un demaraj mai bun decât altcineva cu un E90 330i automat nu are nici cea mai micã relevanÞã.

ExistĂŁ oameni care pur Âşi simplu nu au reflexe, pleacĂŁ prost sau pleacĂŁ cu DSC-ul activat Âşi pierd astfel timp preĂžios.

Pneurile au mare importanÞã, cu pneuri proaste ai performanÞe mult mai scãzute decât ar trebui.

 

DacĂŁ nu le consider tu moderne, asta nu ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ nu sunt.

Cutia steptronic este o cutie foarte avansatĂŁ ĂŽn comparaĂžie cu cutiile automate clasice, diferenĂžele sunt foarte mici.

Datele date de BMW sunt cu siguranÞã corecte.

 

Eu dezactivez DSC-ul doar când vreau sã conduc sportiv, nu vãd rostul de a merge cu el Întotdeauna dezactivat.

DSC-ul poate fi un avantaj ĂŽntr-o situaĂžie neprevĂŁzutĂŁ, iar un accident este cauzat de o situaĂžie neprevĂŁzutĂŁ, deci nu prea ai cum sĂŁ-Ăži dai seama cĂŁ poate era mai bine sĂŁ activezi DSC-ul ĂŽnainte.

Link to comment
Share on other sites

mersi frumos de urari, acum am dus actele la politie sa o inmatriculez si spre surprinderea mea trebuie sa astept 24 de ore pana mai pot circula cu ea :lol: se misca astia de la politie de zici ca am cumparat un avion... :) ca sa nu mai spun ca am intrebat si eu de dimineata ce taxe si ce acte trebuie sa fac si dupa ce am facut tot dosarul si l-am dus si-a "amintit" nea garcea ca mai e o taxa pe care tre sa o platesc la primarie, am fost si am platit-o si pe urma iar si-a adus aminte ca trebuie sa mai fac asigurare pe 6 luni, am facut si ultima data m-a mai trimis o data la primarie pentru actul de proprietate si impozit ... :) deci mi-a luat 7 ore sa depun un dosar... mentionez ca primaria la care a trebuit sa merg se afla la 60 km de sediul politiei unde trebuia depus dosarul...
Link to comment
Share on other sites

mersi frumos de urari, acum am dus actele la politie sa o inmatriculez si spre surprinderea mea trebuie sa astept 24 de ore pana mai pot circula cu ea :lol: se misca astia de la politie de zici ca am cumparat un avion... :) ca sa nu mai spun ca am intrebat si eu de dimineata ce taxe si ce acte trebuie sa fac si dupa ce am facut tot dosarul si l-am dus si-a "amintit" nea garcea ca mai e o taxa pe care tre sa o platesc la primarie, am fost si am platit-o si pe urma iar si-a adus aminte ca trebuie sa mai fac asigurare pe 6 luni, am facut si ultima data m-a mai trimis o data la primarie pentru actul de proprietate si impozit ... :) deci mi-a luat 7 ore sa depun un dosar... mentionez ca primaria la care a trebuit sa merg se afla la 60 km de sediul politiei unde trebuia depus dosarul...

 

Nu te mai mira atat . Mie mi-a spus un notar ca trebuia sa citesc Monitorul oficial inainte sa-i calc pragul . De parca platim notarul pt o copie xerox :) .

Link to comment
Share on other sites

gata, am reusit, am mai platit astazi si rovigneta, care bineinteles daca schimbi numerele tre sa o cumperi iar si deja am dat vreo cateva ture. Ce naspa e sa iti iei masina si sa nu poti sa o conduci, sper sa nu se mai intample, sa ma interesez acum si de un detector radar si cam asta e, o sa pot veni si eu la intalniri :) , asa ca sa ne vedem sanatosi si fara evenimente pe drumuri
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

dupa aceste zile cu zapada, chiar gheata pe jos am ramas placut impresionat de comportarea masinii, tin sa spun ca nu am alunecat cu ea decat cand am vrut desi am avut cauciucuri all season destul de tocite, impresionantele sistemele de antiderapaj si-au facut datoria cu brio si chiar am ramas surprins ca nu am ramas intepenit, cu fosta mea masina desi avea tractiune fata am avut enorm de multe belele iarna. Si desi la inceput eram destul de speriat de toate povestile pe care le-am auzit despre masinile cu tractiune spate pe timp de iarna, in ultimile zile conduceam foarte relaxat, nu am reusit sa imi dau seama cum as putea sa fac frana de motor pe cutie automata si am folosit frana normal... din fericire nu am avut incidente sau situatii fara iesire asa ca pana o sa aflu cum sa fac frana de motor o sa merg in continuare asa, daca stie cineva as fi recunoscator pentru cateva indicatii.

Mersi

Link to comment
Share on other sites

Multumesc de urari, va doresc si eu acelasi lucru :) si sper sa am ocazia sa vin si eu la intalnirile voastre.

Inca nu am inmatriculat-o si nu am reusit sa fac asigurarea si casco asa ca circul mai putin, dar in 2-3 zile ar trebui sa fie gata.

nu stiu cum sa editez primul post asa ca o sa pun pozele aici... si as vrea daca stie cineva sa imi spuna cum sa scot suportul ala de telefon pentru ca eu in masina nu prea vb si nu o sa imi iau telefon din ala.

A, si inca ceva, tamburusu ala de la usa din dreapta nu sare mereu, cred ca nu e uns sau ceva, o sa caut pe aici sa vad cum se desface sa il ung. In rest masina este pana acum excelenta, nu ma asteptam.. am scos o medie de 10% pe 500 km si ca incepator eu zic ca e bine, mai ales ca nu am condus automate pana acum si mai apasam si pe "AMBREIAJ" din cand in cand :lol: si ma mai si miram de ce nu e nimic acolo, am nimerit frana o data si m-a cam zruncinat un pic, au masinutele astea frane sa le traiasca... am tras si o liniuta cu un 525 si un Q7 motor de 3000 pe care le-am afumat fara sa dau macar pe sport ca am uitat ca mai am si dinala..

chiar e adevarat ce se spune despre BMW : "Is the best" .

Thanks

 

http://i929.photobucket.com/albums/ad131/gabihp30/avatar.jpg

http://i929.photobucket.com/albums/ad131/gabihp30/DSC_4303.jpg

http://i929.photobucket.com/albums/ad131/gabihp30/DSC_4305.jpg

http://i929.photobucket.com/albums/ad131/gabihp30/DSC_4307.jpg

http://i929.photobucket.com/albums/ad131/gabihp30/DSC_4314.jpg

http://i929.photobucket.com/albums/ad131/gabihp30/Picture012.jpg

http://i929.photobucket.com/albums/ad131/gabihp30/DSC_4328.jpg

http://i929.photobucket.com/albums/ad131/gabihp30/Picture016.jpg

http://i929.photobucket.com/albums/ad131/gabihp30/Picture068.jpg

http://i929.photobucket.com/albums/ad131/gabihp30/Picture205.jpg

hello! ai o masinuta(dak o mai ai :)) k e destul de veci postul...eu sunt mai noua pe aici) SUPER TARE! vad k te-au intrebat cei de aici dak nu o vinzi,,,si am vazut k raspunsul a fost NU!! ..acu eu te intreb...NU O DONEZI? :)))

Link to comment
Share on other sites

pai tocmai aici e problame ciupanezule ....eu nu vorbesc de hartii....eu ma refer in practica. iar in practica, eu cu 231 de cai manuala (si sunt si fraier si scot doar 7 secunde suta in loc de 6,6 cat scrie la carte) bat 258 de cai automata e90. adica 330i e90 . cu varianta de 272 de cai nu am avut placerea/ocazia sa incerc. crede-ma ca sunt in stare sa fac deosebirea intre o schimbare rapida si una lenta. adica diferenta dintre drive si drive sport, la e90 se observa. dar si pe sport, tot manuala e mai rapida. stiu ca tu esti fan automata,si sunt foarte ok , si eu vreau acum automata.....dar din punct de vedere al performantelor, automata e slaba fata de manuala . diferenta aia de o,5-1 secunda de pa hartie, in realitate inseamna ca ala cu manuala e la vreo 5 metri in fata, plus ca automata de pe e46 nu prea o consider automata "moderna" . in categoria asta cred ca intra dsg-ul , smg-ul , astea cu dublu ambreiaj de pe porsche, chestiile cu adevarat performante.

 

pai cand vrei sa ai o plecare mai buna, neaparat trebuie scos controlul tractiunii. te ajuta foarte mult....cu conditia sa te inveti sa pleci mediu...adica nici prea mult scartait, dar nici ca melcul :) .

eu merg in 90 % din timp cu el dezactivat, si il activez doar peste 150, sau cand e ud pe jos, si chiar ai nevoie de el, ca sa nu te trezesti cu surprize.

dupa ce te obisnuiesti cu ea , sa imi zici si mie cat te tin cauciucurile spate. pe mine m-au tinut 8500 de km :lol:

 

Nu sunt fan automatĂŁ, ĂŽnsĂŁ sunt obiectiv.

Nu laud automata fĂŁrĂŁ motiv, acesta este adevĂŁrul.

Faptul cã tu obÞii un demaraj mai bun decât altcineva cu un E90 330i automat nu are nici cea mai micã relevanÞã.

ExistĂŁ oameni care pur Âşi simplu nu au reflexe, pleacĂŁ prost sau pleacĂŁ cu DSC-ul activat Âşi pierd astfel timp preĂžios.

Pneurile au mare importanÞã, cu pneuri proaste ai performanÞe mult mai scãzute decât ar trebui.

 

DacĂŁ nu le consider tu moderne, asta nu ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ nu sunt.

Cutia steptronic este o cutie foarte avansatĂŁ ĂŽn comparaĂžie cu cutiile automate clasice, diferenĂžele sunt foarte mici.

Datele date de BMW sunt cu siguranÞã corecte.

 

Eu dezactivez DSC-ul doar când vreau sã conduc sportiv, nu vãd rostul de a merge cu el Întotdeauna dezactivat.

DSC-ul poate fi un avantaj ĂŽntr-o situaĂžie neprevĂŁzutĂŁ, iar un accident este cauzat de o situaĂžie neprevĂŁzutĂŁ, deci nu prea ai cum sĂŁ-Ăži dai seama cĂŁ poate era mai bine sĂŁ activezi DSC-ul ĂŽnainte.

 

Eu de cand am pus cutia manuala masina s-a transformat, pot sa spun ca este mult rapida si cred ca am scazut cu mai mult de o sec timpul de la 0-100.

Ciupanezule daca vreo data o sa schimbi cutia cu una manuala o sa vezi despre ce vb :)

 

 

da, recunosc, la manuala soferul face mult.. am vazut de exemplu concursuri unde masini mult inferioare au castigat datorita soferului, la automat e mult mai simplu, si pe modul sport nu stiu daca aceiasi motorizare manual face o automata la o liniuta, poate o sa am ocazia vreodata sa trag o liniuta cu o masina de 3000 manuala si va spun.

A si am mai constata ceva, am un buton care dezactiveaza controlul tractiunii, chestia aia care nu iti da voie sa pleci cu scart, si masina are un demaraj si mai bun fara chestia aia, dar mergi cu scart o gramada(saracele cauciucuri) cred ca la o intrecere de obicei se opreste controlul ala..

 

 

Daca ajungi in Bucuresti facem cateva teste :), frumoasa masina sa o conduci cu mare placere si asteptam sa ne spui cam ce vrei sa modifici la ea.

 

PS: Vad ca esti foarte incantat de masina, eu iti spun ca o sa ajungi sa exploatezi masina la maxim mai ales in viraje dupa cateva luni de condus :D , atunci o sa fii impresionat mai ales cum lucreaza DSC-ul pe care nu te sfatuiesc sa-l dezactivezi prea curand.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.