Jump to content

Oscilatii Relanti 318i e46


rotarualex

Recommended Posts

Salutari,

am si eu o mica mare problemutza si nu stiu ce sa mai fac. Cam de 2 ani de cand am luat masina imi oscileaza relantiul. Nu face nonstop, doar cand are ea chef si se gaseste sa scada doar in intersectii. Ideea e ca oscileaza intre 700 - 500 si simti ca moare motoru. Am schimbat regulator, debitmetru, valva pcv, clapeta admisie, bujii. Niste sfaturi ceva? Ca e disperant de acum ca la orice service ma duc toti dau din umeri si mai ales cei de la BMW Constanta

 

Va multumesc si astept niste sfaturi

Edited by rotarualex
Link to comment
Share on other sites

Eu am avut un 318i din 2000,la fel facea,la prima vedere acele furtune pareau ok...dar cand am studiat mai bine problema...erau varza ,pline de pori iar ele sunt prinse intre ele cu un bandaj de cauciuc...acolo erau gaurite....le am schimbat inpreuna cu valva si nu am mai avut probleme! ai putea sa incerci!
Link to comment
Share on other sites

am avut shi eu aceeasi problema cu un e 46,1.9i, era de la capsula de vacum...ceva de genu...se afla undeva in spatele galeriilor...apoi i-am schimbat shi sonda lambda cea din fata catalizatorului dupa care am fost nevoit sa-i schimb si cotul debitmetrului, furtunul ala gros deoarece era crapat!pe langa faptul ca nu imi statea relantiul si oscila imi consuma si vreo 16% iar dc in treapta 1 acceleram mai tare se ineca.acum nu mai am nici o problema!am inteles ca era ridicat consumul si motorul avea anumite intreruperi din cauza sondei, oscila relantiul din cauza capsule si se ineca cand acceleram din cauza cotului de la debitmetru!
Link to comment
Share on other sites

aceleasi probleme....

doar ca acum s'au agravat si nici nu mai pot merge cu ea..

la relanti oscileaza pana moare motorul, in acceleratie are intreruperi si scade relantiul chiar daca tin acceleratia apasata. ( la fel face si cu si fara debitmetru )

am schimbat : debitmetru(pierburg), sonda lambda inainte de catalizator (original), furtun si valva pcv ( original) ... urmeaza bujiile (ngk)...

 

aveti vreo idee ce ar putea fi?.. m-as duce la filaret dar nu prea'mi vine sa merg cu ea asa... daca nu rezolv dupa ce schimb bujiile o duc.

Link to comment
Share on other sites

aceleasi probleme....

doar ca acum s'au agravat si nici nu mai pot merge cu ea..

la relanti oscileaza pana moare motorul, in acceleratie are intreruperi si scade relantiul chiar daca tin acceleratia apasata. ( la fel face si cu si fara debitmetru )

am schimbat : debitmetru(pierburg), sonda lambda inainte de catalizator (original), furtun si valva pcv ( original) ... urmeaza bujiile (ngk)...

 

aveti vreo idee ce ar putea fi?.. m-as duce la filaret dar nu prea'mi vine sa merg cu ea asa... daca nu rezolv dupa ce schimb bujiile o duc.

 

debitmetrul

Link to comment
Share on other sites

Pai omul a scris ca a schimbat si debitmetrul! ai pus unul nou?sau?tester?

 

nou.....

pe tester n'am avut cand sa ajung decat ce m-am uitat cu al meu. in momentu asta nu am nici o eroare..

dar am niste valori aiurea care habar n'am ce inseamna, pot trimite pozele daca stie cineva ce inseamna...

eu doar vedeam erorile si le stergeam, acum nu mai am..

 

 

LE:

la analog values 1 am gasit ca valoare incorecta :

 

load

mg/As/Zyl - !129

 

iar la analog values 2 am gasit :

 

pulse duty factor i.s. controler 1 - !41.18

Edited by chromax
Link to comment
Share on other sites

si a mea face din cand in cand... mai ales cand ma apropii de un semafor si scot din viteza... coboara pana la 5-600 apoi urca, coboara din nou si apoi se stabilizeaza

am schimbat si eu debitmetru, valva pcv, furtunelele de la vacuum(in fata), bujii, ma-sa mai stie ce sa-i mai schimb... e deranjanta faza... 

 

i-oi schimba si furtunul de la valva PCV... dar vin pe comanda doar amandoua, si-s 2 milioane arda-le frigideru'

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

si a mea face din cand in cand... mai ales cand ma apropii de un semafor si scot din viteza... coboara pana la 5-600 apoi urca, coboara din nou si apoi se stabilizeaza

am schimbat si eu debitmetru, valva pcv, furtunelele de la vacuum(in fata), bujii, ma-sa mai stie ce sa-i mai schimb... e deranjanta faza... 

 

i-oi schimba si furtunul de la valva PCV... dar vin pe comanda doar amandoua, si-s 2 milioane arda-le frigideru'

incearca si la filaret, eu le-am luat la preturi bune de acolo... nu mai stiu exact cat dar spre ex pe valva pcv am dat cam 170ron... iar furtunul a fost in jur de 1 mil , 1 mil si ceva.. daca vrei ma uit pe factura diseara si iti spun.

Link to comment
Share on other sites

eu nu am reusit sa schimb furtunu de la valva PCV ca ma dispera mai nou termostatu .... am cumparat unu nou ca cel vechi imi curgea ... l-am montat pe cel nou dupa care a inceput sa curga si ala ... l-am dat jos am schimbat garnitura silicon pus pe el :lol: montat si dupa doua zile incepe sa curga iar .... superb ... azi m-am dus si l-am pus pe cel vechi cu o garnitura noua si cu putin silicon pe el si sa vad daca ma mai curge ... ca m-a cam spart cu statu in service....

 

o sa ajunga omu la concluzia " bicicleta e sfanta " :)

 

incercati sa schimbati senzorii de la axul cu came (camshaft sensor intake/exhaust) si de la arborele cotit (cranckshaft speed sensor).

 

 

cred ca mai am putin si o sa incerc sa schimb masina ... sincer ... e superba .. confortabila .. is nebun dupa ea .. dar stricacioasa ..

Edited by rotarualex
Link to comment
Share on other sites

aceleasi probleme....

doar ca acum s'au agravat si nici nu mai pot merge cu ea..

la relanti oscileaza pana moare motorul, in acceleratie are intreruperi si scade relantiul chiar daca tin acceleratia apasata. ( la fel face si cu si fara debitmetru )

am schimbat : debitmetru(pierburg), sonda lambda inainte de catalizator (original), furtun si valva pcv ( original) ... urmeaza bujiile (ngk)...

 

aveti vreo idee ce ar putea fi?.. m-as duce la filaret dar nu prea'mi vine sa merg cu ea asa... daca nu rezolv dupa ce schimb bujiile o duc.

 

ai curatat regulatorul de ralanti?

 

Salutari,

am si eu o mica mare problemutza si nu stiu ce sa mai fac. Cam de 2 ani de cand am luat masina imi oscileaza relantiul. Nu face nonstop, doar cand are ea chef si se gaseste sa scada doar in intersectii. Ideea e ca oscileaza intre 700 - 500 si simti ca moare motoru. Am schimbat regulator, debitmetru, valva pcv, clapeta admisie, bujii. Niste sfaturi ceva? Ca e disperant de acum ca la orice service ma duc toti dau din umeri si mai ales cei de la BMW Constanta

 

Va multumesc si astept niste sfaturi

 

Problema tine de aer fals.

O cauza ar putea fi furtunul ala gros deintre debitmetru si colectorul de acceleratie (este suficient o fisura mica) sau posibil sa fi fost data jos galeria de admisie inainte de a o lua-o tu si sa nu fi fost etansata corect...Incearca sa intrebi fostul proprietar...

Posibil si senzorul axului cu came desi simptomele ar fi cam altele...

Link to comment
Share on other sites

da, eu am curatat si regulatorul la relanti.... dar oricum era curat ca l-am mai curatat acum vreo 3-4 luni...

 

LE

eu unu ma gandeam sa nu am ceva mizerie la injectoare

 

incercati sa schimbati senzorii de la axul cu came (camshaft sensor intake/exhaust) si de la arborele cotit (cranckshaft speed sensor).

ai idee daca se poate verifica cumva daca sunt stricati? sa nu mai schimbam asa.... ca pana la urma schimbam toata masina :)

Edited by chromax
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.