Jump to content

mai multi cai


Guest requin

Recommended Posts

Guest requin

1) poate sa imi spuna cineva niste metode (pentru toate buzunarele) de a inmultii calutii motorului?

pentru inceput am golit tobele, am scos filtre, katalizator, TOT si i-am pus un filtru de aer sport

2) poate cineva sa-mi spuna daca si cati cai am castigat cu golitu tobelor si cu filtru sport? (macar aproximativ, nu vreau exact)

Mersi, Dan

Link to comment
Share on other sites

Dap. Se aude mai frumos si te face sa crezi ca "mama cum fuge!" dar defapt e tot pe-acolo. Eu am avut o Calibra acum vreo 4 ani si ii pusesem evacuare cap coada Supersprint (teava din galerie si finala) + filtru K&N si nu a fost cine stie ce. Se auzea misto dar atat... Cu trecerea timpului a inceput sa traga mai prost masina fata de cum tragea din cauza filtrului care se incalzea ft tare si se si murdarea ca dracu de la praf si alte alea...

 

Daca vrei sa-ti fuga mai tare masina cu motor aspirat lasand-o aspirata (fara turbo/supercharger) nu poti face asa multe... poti marii cilindreea dar te va costa cat toata masina cred, poti pune niste axe mai agresive, poti schimba diferentialul cu unul cu ratio mai mic (demaraj mai bun, trepte mai scurte, consum mai mare la viteze mari), poti incerca un chip tuning desi sunt cam sceptic la castigurile la motoare aspirate....

 

Cea mai bune solutie ar fii "aruncarea" unui motor mai mare sub capota :blink:

Edited by Kane
Link to comment
Share on other sites

Guest requin

apai mai mare l-am pus, de la 1.6 L la 2L 6 cilindri, de mai mare nu am bani din pacate si mai am multe de facut la masina... deci ... pana la alt motor mai este ceva, oricum mersi de sfaturi, tobele si filtru sunt deja puse si ce-i drept de cand am golit tobele... fac ceva senzatie prin oras :) deci daca am numa 3 cai in plus macar sa sune ca la raliu

:blink:

Link to comment
Share on other sites

Te costa mult cred. Iti trebuie alta galerie + intercooler + tevi + turbina + soft care sa-i dea presiune mica (0.5 bar maxim). Daca vrei sa faci ceva klumea cu turbo trebuie sa-i schimbi pistoanele (compresie mai mica), garnitura chiulasa, biele... te duce la multi bani...
Link to comment
Share on other sites

o idee ar fii sa pui filtrul de aer undeva unde sa traga aer rece sau sa-i faci o conducta de sub spoiler pana la el care sa-i aduca aer rece.. si un heat shield de asemenea.. pe langa astea o galerie de evacuare cu "serpisori" cred ca ar mai ajuta putin dar si eu sunt de parere ca motorul desi pare ca merge mai respirat si sunetul iti da senzatia ca fuge de rupe, masina e aproape la fel..
Link to comment
Share on other sites

Guest requin

pai aer rece trage direct din o aerisire de la spoileru fals, mai rece de atata nu cred ca am de unde, ideea cu galeria e buna, acuma sa vad cu bani :blink:

mersi de idei lume

Link to comment
Share on other sites

Eu am observat - cand mi s-a gaurit toba finala - ca sunetul motorului e mult mai mishto! Insa performantele se diminuasera sesizabil!

 

Pana m-am prins eu ca toba avea o gaura, am schimbat bujii, am pus motorul pe tester, etc. Deja ma impacasem cu ideea ca motorul meu e PA SHI LA GARA.

 

Binenteles, dupa ce am schimbat finala cu una buna, sunetul a disparut, insa performantzele au revenit. Deci chestia cu evacuarea trebuie gandita cumva, nu cred ca o tzava din fatza pana in spate ajuta daca nu e facuta in anumitzi parametrii...

Link to comment
Share on other sites

Eu am observat - cand mi s-a gaurit toba finala - ca sunetul motorului e mult mai mishto! Insa performantele se diminuasera sesizabil!

 

Pana m-am prins eu ca toba avea o gaura, am schimbat bujii, am pus motorul pe tester, etc. Deja ma impacasem cu ideea ca motorul meu e PA SHI LA GARA.

 

Binenteles, dupa ce am schimbat finala cu una buna, sunetul a disparut, insa performantzele au revenit. Deci chestia cu evacuarea trebuie gandita cumva, nu cred ca o tzava din fatza pana in spate ajuta daca nu e facuta in anumitzi parametrii...

96007[/snapback]

 

 

nu mi-as putea inchipui asa ceva,

adica logic sa o luam ,cu cat sunt mai putine tobe cu cat respira mai bine masina...caz concret F1,unde nu sunt 2 tobe+1Kat...

eu asa o vad:e ca si cum te-ar pune unu sa fugi si ti-ar pune un prosop la gura-eu zic ca nu ai avea aceleasi performante

Link to comment
Share on other sites

Guest requin
nu mi-as putea inchipui asa ceva,

adica logic sa o luam ,cu cat sunt mai putine tobe cu cat respira mai bine masina...caz concret F1,unde nu sunt 2 tobe+1Kat...

eu asa o vad:e ca si cum te-ar pune unu sa fugi si ti-ar pune un prosop la gura-eu zic ca nu ai avea aceleasi performante

96881[/snapback]

deci tu zici ca am facut sau nu ceva cu evacuarea aia? inca ceva... motoru meu nou e conceput pt e tobe, dar eu am legat galeriile la aceeasi toba, crezi ca ia din performantze? ar marge mai bine cu 2 tobe decat cu ambele galeri legate la 1 toba ? :blink:

Link to comment
Share on other sites

stiu eu o ferma pe langa Bacau......poti sa faci de acolo rost de cativa caluti :blink: :)

sorry sper ca sti de gluma

cel mai bine e sa faci cum a zis Kane .......baga un motor de 3,8l si ai destui cai, cu tobe sau filtre sport nu prea faci treaba

Link to comment
Share on other sites

Guest requin
stiu eu o ferma pe langa Bacau......poti sa faci de acolo rost de cativa caluti  :)  :)

sorry sper ca sti de gluma

cel mai bine e sa faci cum a zis Kane .......baga un motor de 3,8l si ai destui cai, cu tobe sau filtre sport nu prea faci treaba

96906[/snapback]

adu-mi si mie vreo 2 pur sange arab, ii leg in fatza poate poate mai scot un 50 rpm :blink:

asa Taz, da-le peste ochi ca-s rai :)

si nu in ultimul rand mersi de sfaturi lume (fie ele bune, fie rele, fie glume)

:D

P.S Taz pune-ti si tu la profil te rog orasu din care esti ca sa stim cine de unde este

Edited by requin
Link to comment
Share on other sites

Guest requin
ar fii mai bine cu 2 trasee dar astea trebuie facute si ele pe principiul egalizarii presiunii pt performante optime.. nu le faci asa la ochii..

96919[/snapback]

pai nu e bine daca imi cumpar inca o toba? completa? de la galerii pana la finala? si o fac exact ca pe cealalta? eu zic ca egalizat e, nu? gresesc?

Edited by requin
Link to comment
Share on other sites

Guest requin

un fel de turbo? unde se instaleaza exact? ce face? ca nu pricep nimic in jermana :blink:

P.S eu am motor M20 nu e original de E30

Edited by requin
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Eu sunt d parere k o evacuare completa din inox shi niste serpisori dak permite bugetul t ajuta cu ink 10-15 cap pt k cu cat evacuarea e facuta mai rapid shi mai bn q atat motorul e mai rece....explozia e mai puternica....shi d aici mai multzi cai...dak gresesc corectatzi'ma :blink:
Link to comment
Share on other sites

Lasati-o balta de evacuare , pentru ca la un motor de 100 de cai se castiga ~1 cal cu o evacuare benga . Si ala 1 cal costa o gramada .

 

Eu din start as lua din chiulasa pana as duce Raportul de compresie pe la 11.5 . Cu grija insa si nu prea mult sa nu atinga supapele in pistoane .

 

RC = VF : VI .

 

Prin marirea RC se castiga cp si se micsoreaza si consumul la drum lung . Si e si mult mai ieftin decat o evacuare sport .

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
ala mic se instaleaza dupa filtru de aer si dupa acea se leaga la baterie,sau la alt ceva ,unde sa porneasca cind pornesti tu motoru.ok

97027[/snapback]

 

 

interesanta chestia si tentanta... de fapt e un mini ventilator care face presiune la aer si automat baga ceva mai mult aer...

ceva efect trebuie sa aiba insa nu o ia razna debitmetrul? daca nu o ia razna si totul e OK cum facem rost de asa ceva in RO?

ai testat asa ceva?

Edited by crisjohn
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.