Jump to content

Oscilare turometru, cauza, motiv?


dracula

Recommended Posts

Va salut, am o problema suparatoare.

 

De vreo 4-5 luni tot imi oscileaza turometrul. Am fost la tester, injectorul 3 era varza, aproape picat. Azi l-am schimbat, nou, original, cumparat din Munchen.

 

Turometrul oscileaza la fel! Acum chiar nu stiu motivul, credeam ca din cauza injectorului e, dar dupa schimbarea lui, face la fel.

 

Orice idee e binevenita!

 

Sarbatori fericite,

 

Cu drag,

dragos.

Link to comment
Share on other sites

Am trecut prin ceva asemantor. Oscilatie si la relanti si in mers (se simtea destul de tare).

Cauza a fost combustibilul de proasta calitate (statia in cauza apartinea RomPetrol).

Dupa cateva plinuri in alta parte si solutia pentru curatat injectoarele nu am mai avut probleme.

 

Deci, incearca sa schimbi sursa de motorina.

Consuma din ce mai ai in rezervor pana ajungi aproape de "rosu", apoi fa plin de la alta statie.

Foloseste si o solutie pentru curatat injectoarele.

 

Sper sa ajute.

 

Sarbatori fericite!

Link to comment
Share on other sites

Iacob, iti multumesc. Ti se precizez ca am folosit doar combustibil ROmpetrol ALTO, cu 4 lei litrul. Ultimul plin a fost facut in AUSTRIA ieri, la OMV.

Deci e motorina "austriaca" de la mama ei de acasa.

 

Eu nu cred ca e doar motorina...

Link to comment
Share on other sites

Iacob, iti multumesc. Ti se precizez ca am folosit doar combustibil ROmpetrol ALTO, cu 4 lei litrul. Ultimul plin a fost facut in AUSTRIA ieri, la OMV.

Deci e motorina "austriaca" de la mama ei de acasa.

 

Eu nu cred ca e doar motorina...

 

 

 

 

Asta cu motorina nu e decat o mare amagire. N-are nicio treaba motorina! Si mie imi oscileaza relantiul.La inceput cand am cumparat masina ma deranja si am fost la 2 testere pentru problema asta. Tot pe pista cu injectorul s-a mers. La un moment dat am tinut masina pe tester 2 ore ca sa urmareasca macanicul injectorul. Pur si simplu a stat la panda pentru ca i se parea lui ca unul are presiune mai scazuta. In fine, concluzia la care s-a ajuns a fost ca.........e o problema de intrument!!Am urmarit pe tester rotatia la relanti si erau oscilatii de 5-6 rpm.Mecanicul a zis ca 5-6 rpm nu se simt si ca acul de la turometru interpreteaza gresit si ca asta e problema.Ca o fi asa sau nu, nu stiu sigur.Cert e ca si un prieten de-al meu are 525d e 60 si are aceeasi problema.Cred ca asta e una din problemele de electronica pe care le are BMW-ul si in special E60 din pacate, cum ar fi: lumini aprinse in bord cu erori care dispar in aceeasi zi(pe perioada rece in general),galeria de evacuare crapa dupa 100.000 km, curge ulei pe la galeria de admisie, destul de des cade si caseta de directie...etc. :)

Link to comment
Share on other sites

Mecanicul asa a zis ca a facut recalibrarea, nu stiu, ca nu am stat langa el. El zice ca a facut-o...

 

Extra, faza e ca si in mers pe tempomat pus, tot oscileaza...aia e problema, dar daca e peste 2 mi de ture nu oscileaza doar pana in...

Link to comment
Share on other sites

alte sugestii, idei? :-)

 

 

Daca nu a iesit la tester nici un fel de problema de la injectoare si toate sase sunt in parametrii normali, posibil sa fie km aranjati ! La E60 daca se dau km inapoi ramane un semn, si anume acesta care e la tine, acul turometrului nu sta fix, oscileaza ! Apropo, cati km are masina ta ?

Edited by ady23
Link to comment
Share on other sites

Injectoarele nu era in parametrii normali, tocmai de aceea am schimbat unul.

 

Km sunt originali, am luat masina de la bmw munchen, am cartea cu istoricul, istoricul citit la bmw tm.

 

Masina are 115.000 km, am cumparat-o in aprilie cu 97.000 km.

 

E alt motiv...

Link to comment
Share on other sites

alte sugestii, idei? :-)

 

 

Daca nu a iesit la tester nici un fel de problema de la injectoare si toate sase sunt in parametrii normali, posibil sa fie km aranjati ! La E60 daca se dau km inapoi ramane un semn, si anume acesta care e la tine, acul turometrului nu sta fix, oscileaza ! Apropo, cati km are masina ta ?

 

 

Pai daca e asa cu km, inseamna ca toate bmw-urile din Romania oscileaza la relanti :)) hihi

Link to comment
Share on other sites

alte sugestii, idei? :-)

 

 

Daca nu a iesit la tester nici un fel de problema de la injectoare si toate sase sunt in parametrii normali, posibil sa fie km aranjati ! La E60 daca se dau km inapoi ramane un semn, si anume acesta care e la tine, acul turometrului nu sta fix, oscileaza ! Apropo, cati km are masina ta ?

 

 

Pai daca e asa cu km, inseamna ca toate bmw-urile din Romania oscileaza la relanti :)) hihi

 

Asa cum spuneai mai sus, la E60 instrumentele de bord sunt foarte sensibile si ca sa-i dai km inapoi trebuie sa-i dai jos bordul (ceasurile) ! Dupa ce se face pungasia asta, turometrul nu mai sta drept nici sa-l bati in cuie ! La alte masini se face mai usor si fara sa ramana urme, doar cu un cablu si laptop, dar nu si la E60 ! Poti sa intrebi orice "vanzator" de masini din vitan ! :lol: Of Topic : am stat in targ 2 zile sa vand o masina acum 1 an, si radeau de mine toti de acolo ca vin sa vand o masina cu atat de multi km, facandu-mi care mai de care oferte sa-mi dea km inapoi, si ca o ironie eu am vandut masina cu 140 de mii km, si ei care aveau masini ca a mea la vanzare cu "82 de mii km" , nu :) !

Edited by ady23
Link to comment
Share on other sites

putin probabil sa fie km dati inapoi.

incearca si alt tester/alta reprezentanta.

de curiozitate, ai facut inspection 2 la masina?

(multi vand masinile fix inaintea inspectiilor majore, daca ai cumparat-o la 97000, posibil proprietarul dinainte sa nu o fi facut)

Link to comment
Share on other sites

Inspection 2 ce inseamna? Cand am cumparat masina, erau toate alea la limita, a trebuit eu sa ma apuc sa schimb uleiuri, placute etc..

 

Pe tester a iesit injectorul ala, era la zona rosie, era praf, credeam ca din cauza lui face.

 

Dupa schimbat injector, la fel. Eu mai am 2 erori, una clapeta de la turbo, si inca una, care fac figuri cateodata, sa fie de la alea?

 

 

 

 

 

p.s: proprietarul dinainte a fost firma MAN, aia cu camioanele :)

Edited by dracula
Link to comment
Share on other sites

Inspection 2 se refera la setul de teste facut pe masinain cadrul reviziei. Include schimbul de ulei, placutele de frana dar si altele (verificare completa servodirectie, diagnoza detaliata...)

 

Gasesti aici informatiile detaliate despre ce contin inspectiile:

 

http://www.bimmerzone.com/inspection.htm

 

vezi pe cartea de service daca ai trecut inspetion 2, in mod normal se face la 96-98000 km

Erorile sunt persistente? (apar din nou dupa ce sunt sterse)

 

Incearca totusi la o reprezentanta.

Link to comment
Share on other sites

Da apar din nou dupa ce sunt sterse...

Acolo la EGR am inteles ca e praf, si ramane deschisa cateodata clapeta aia, si mai am clapeta de la turbo, care cateodata nush ce face si ramane o eroare pe acolo...maine o sa scriu mai exact ce are, sa vad foile de la ultima diagnoza facuta acuma vreo 3 sapt.

Link to comment
Share on other sites

Da apar din nou dupa ce sunt sterse...

Acolo la EGR am inteles ca e praf, si ramane deschisa cateodata clapeta aia, si mai am clapeta de la turbo, care cateodata nush ce face si ramane o eroare pe acolo...maine o sa scriu mai exact ce are, sa vad foile de la ultima diagnoza facuta acuma vreo 3 sapt.

 

Ai rezolvat ceva ? Cum se comporta masina ? Ce ti-a iesit la diagnoza ?

Link to comment
Share on other sites

Nu mai face:) S-a calmat, am bagat un plin de la Petromv, si e ok. Mi-a zis cineva ca ar trebui sa curat EGR, probabil va urma peste vreo 2 sapt.

 

La multi ani!:lol:

 

Imi pare bine ca si-a revenit ! Deci totusi motorina conteaza foarte mult ! Acum stii ce ai de facut, baga numai zeama buna in ea si da-i in gura la un drum lung ca sa-i speli maruntaiele ! Dupa ce e incalzita bine, tine-o turata la drum aprox. 10 minute la 3500-4000 de ture ca sa elimine eventualele depuneri, dar repet, sa fie incalzita si sa fii in mers cu ea ! Daca faci asa 3-4 zile pe luna dar doar la drum intins, o sa vezi o schimbare semnificativa in mersul masinii, eu am constatat pe propria masina pe care o conduc 95% in oras, si dupa cum stim cu totii in oras mergem cu ele subturate ceea ce nu e indicat la motoarele diesel !

Bafta si La Multi Ani ! Un an nou fara evenimente rutiere ! :)

Edited by ady23
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Rezolvare la aceasta problema nu este numai motorina de calitate ci trebuie schimbat

 

http://www.incarmotorfactors.co.uk/115261-681-thickbox/bosch-pressure-sensor.jpg

 

Fuel Rail Pressure sensor

 

O.E Reference: 13537787167

 

Suitable for all diesel models from 09/2005 Up to 09/2009

 

Part 13537787167 (Pressure sensor) was found on the following vehicles:

 

E46: Details on E46

E46 318d Touring, Europe

E46 318d Sedan, Europe

E46 318td Compact, Europe

E46 320Cd Coupe, Europe

E46 320Cd Convertible, Europe

E46 320d Sedan, Europe

E46 320d Touring, Europe

E46 320td Compact, Europe

E46 330Cd Coupe, Europe

E46 330Cd Convertible, Europe

E46 330d Sedan, Europe

E46 330d Touring, Europe

E46 330xd Touring, Europe

E46 330xd Sedan, Europe

 

E53: Details on E53

E53 X5 3.0d SUV, Europe

 

E60: Details on E60

E60 520d Sedan, Europe

E60 525d Sedan, Europe

E60 530d Sedan, Europe

E60 535d Sedan, Europe

E60 530xd Sedan, Europe

 

E60N: Details on E60N

E60N 520d Sedan, Europe

E60N 530d Sedan, Europe

E60N 530xd Sedan, Europe

E60N 535d Sedan, Europe

E60N 525d Sedan, Europe

E60N 525xd Sedan, Europe

 

E61: Details on E61

E61 520d Touring, Europe

E61 525d Touring, Europe

E61 530d Touring, Europe

E61 535d Touring, Europe

E61 530xd Touring, Europe

 

E61N: Details on E61N

E61N 520d Touring, Europe

E61N 530d Touring, Europe

E61N 530xd Touring, Europe

E61N 535d Touring, Europe

E61N 525d Touring, Europe

E61N 525xd Touring, Europe

 

E63N: Details on E63N

E63N 635d Coupe, Europe

 

E64N: Details on E64N

E64N 635d Convertible, Europe

 

E65: Details on E65

E65 730d Sedan, Europe

E65 740d Sedan, Europe

 

E66: Details on E66

E66 730Ld Sedan, Europe

 

E70: Details on E70

E70 X5 3.0d SUV, Europe

E70 X5 3.0sd SUV, Europe

 

E71: Details on E71

E71 X6 30dX SAC, Europe

E71 X6 35dX SAC, Europe

 

E83: Details on E83

E83 X3 2.0d SUV, Europe

E83 X3 3.0d SUV, Europe

 

E83N: Details on E83N

E83N X3 2.0d SUV, Europe

E83N X3 3.0d SUV, Europe

E83N X3 3.0sd SUV, Europe

 

E87: Details on E87

E87 118d 5 doors, Europe

E87 120d 5 doors, Europe

 

E90: Details on E90

E90 318d Sedan, Europe

E90 320d Sedan, Europe

E90 330d Sedan, Europe

E90 330xd Sedan, Europe

E90 335d Sedan, Europe

E90 325d Sedan, Europe

 

E90N: Details on E90N

E90N 335d Sedan, Europe

E90N 325d Sedan, Europe

 

E91: Details on E91

E91 318d Touring, Europe

E91 320d Touring, Europe

E91 330d Touring, Europe

E91 330xd Touring, Europe

E91 335d Touring, Europe

E91 325d Touring, Europe

 

E91N: Details on E91N

E91N 335d Touring, Europe

E91N 325d Touring, Europe

 

E92: Details on E92

E92 330d Coupe, Europe

E92 330xd Coupe, Europe

E92 335d Coupe, Europe

E92 325d Coupe, Europe

 

E92N: Details on E92N

E92N 335d Coupe, Europe

 

E93: Details on E93

E93 330d Convertible, Europe

E93 325d Convertible, Europe

Link to comment
Share on other sites

Salut

 

Apoi tu zici ca ai eroare pe EGR ca ramane deschis..si te miri ca ai oscilatii la relantiu. Supapa aceea nu are ce sa fie deschisa sau intredeschisa la relantiu.Ai fugarit-o probabil putin si s-a mai curatat EGR si momentan inchide cum trebuie.Curata EGR si vezi sa nu mai ai eroare pe ea.

 

Un an nou mai bun

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.