Jump to content

vand bari rigidizare intre amortizoare fata ( strut bar )


Recommended Posts

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

toate acelasi pret - 50 euro / 200 ron .

 

p.s. pt e 36 difera in functie de motorizari :

 

 

4 cil si anume M43

 

4 cil si anume M40 ( se poate monta si pe M42 418 is dar cu modificare la suportul de bobine . tre lasat mai jos pt a nu atinge )

 

6 cil si anume M50 - M52

Link to comment
Share on other sites

super oferta pentru 2 modele de strut bar :

 

bmw e46 - 4 cil

 

 

pret 150 ron ! ! !

 

 

oferta valabila saptamana aceasta .

 

0727154233

 

Pentru E46 (4cil) pentru spate ai? La ce pret "saptamana aceasta"?

Link to comment
Share on other sites

pentru spate am avut si s au dat f greu . n am mai adus ca nu au cautare .

 

saptamana asta doar cele doua modele sunt reduse la pret deoarece s au adunat multe pe stoc .

 

cel mai des cele de 6 cil se vand .

 

cu toate ca nu motorizarea conteaza , ci duritatea suspensiei in primul rand .

Link to comment
Share on other sites

uite o caracteriizare gasita chiar aici pe site .

 

 

Strut bar-ul "actioneaza" in doua moduri, in ambele cazuri prin rigidizarea masinii si distribuirii fortelor ce actioneaza asupra ei, in conditii de sarcina semnificativa:

1. comprimare

2. tensionare.

 

Situatia 1) se intalneste in cazul deplasarii pe directia inainte (deci nu neaparat in curbe), cand denivelarile carosabilului actioneaza prin intermediul suspensiei, asupra interiorului aripilor (unde amortizorul este fixata partea superioara a amortizorului). Amortizoarele fiind montate un pic oblic, exista o componenta orizontala a fortei ce apare in momentul trecerii peste o denivelare (ce comprima ansamblul arc/amortizor), exercitata direct asupra aripii. In timp, cel putin teoretic, aceste forte aplicate repetat, pot cauza apropierea capetelor amortizoarelor, afectand implicit geometria. In acest caz, strut bar-ul are rolul de a se opune acestei deformari.

 

Situatia 2) apare in curbele luate in forta. Intr-un viraj abordat "puternic", masa masinii este transferata pe de-o parte spre exteriorul virajului, iar pe de alta parte spre fata masinii. Asadar, roata fata de pe exteriorul virajului sustine cea mai mare parte a masei, la fel putand spune despre aripa interioara de pe partea respectiva. In acest caz, forta orizontala este aplicata spre exteriorul virajului (respectiv masinii), "tragand" amportizorul in exterior, deformand unghiul de cadere al rotii (camber), ceea ce afecteaza grav directia si tinuta de drum (sa retinem ca suntem intr-o situatie limita, deci este chiar grav). Strut bar-ul distribuie in acest caz forta respectiva asupra ambelor amortizoare/aripi interioare, rezultand forte mult mai mici pe fiecare dintre acestea, plus ca insasi alungirea (mica, dar exista) a barei reducand fortele.

 

Situatiile 1) si 2) combinate pe o perioada lunga de exploatare a masinii duc la "obosirea" metalului, putand duce (teoretic) la distrugerea sa. Putin probabil, totusi.

 

Acestea fiind zise, cred ca avantajele unui strut bar sunt clare, in special daca este combinat cu o suspensie sport si un sasiu rigid. Se spune ca montarea unui strut bar este unul din acele "best bangs for the buck".

Link to comment
Share on other sites

pentru spate am avut si s au dat f greu . n am mai adus ca nu au cautare .

 

saptamana asta doar cele doua modele sunt reduse la pret deoarece s au adunat multe pe stoc .

 

Cine isi cumpara doar pe fata o face din ignoranta. Fizic mi se par inutile, daca nu se monteaza si pe spate.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

chiar nu merg astea (la oferta) pe un e46 fl 318 d ?

 

ce anume difera ? ... ca m-ar fi interesat si pe mine

 

 

cele bune

Edited by B 74 COX
Link to comment
Share on other sites

50 euro cea fata . o am pe stoc . sunt din bucuresti . daca ma suni maine diminetaa sunt acasa pana n 10 , apoi duminica seara .

pentru spate inca nu am comandat .

 

cand ai putea comanda si la ce pret ajunge?

m-ar interesa sa le iau pe amandoua o data

Link to comment
Share on other sites

ultima data cand am cautat de spate ajungeau 60 euro . de la wiechers . pentru e36 si e30 . pentru e46 100 euro .

 

nu am dat inca comanda , trebuie sa iau multe sa fie la pretul asta , nu promit nimic deocamdata .

 

daca o vrei pe cea de fata suna ma . mai am 2 de 6 cil e46 .

Link to comment
Share on other sites

strut bar

 

BMW e30 - 4 si 6 cilindrii - 2,2 mil

BMW e36 - 4 cilindrii - 2,2 mil

BMW e36 - 6 cil - 2,2 mil

BMW e46 - 4 cilindrii 2,2 mil

BMW e46 - 6 cilindrii 2,2 mil

 

sunt reglabile si sunt din aluminiu .

calitate foarte buna

made in Germany

greutate < 1Kg

 

telefon 0727154233

trimit prin fan courier ( aprox 20-30 ron )

 

Ok daca aduci fa-mi si mie o oferta pentru un E39 din 2002, ma intereseaza un strut bar reglabil pe puntea fata. Pret, materialul din care este facut, firma producatoare si eventual niste poze. si la ce m-ar ajuta pe mine mai exact??

Daca este ok iti fac o comanda.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.