Jump to content

probleme relanti bmw e46 318ci


Recommended Posts

auzi mi.a zis cineva ca ar putea fi valva pcv ..si am stat si am ascultat cu urechea desupra ei si se aude un fasait(si mi sa aprins iar eroarea in bord de la motor) maine vreau sa scot valva aia da nush cum se verifica...ma poti ajuta te rog?

 

pai daca fasaie continuu cu motorul pornit inseamna ca e dusa, ea ar trebui sa scoata un fasait scurt la oprire, atat!

 

trebuie dat jos suportul filtrului de polen iar apoi ai acces la ea, are 2 suruburi cu imbus pe dedesubt.

 

...pfoai da ce vedeta ii valva asta...

 

de verificat, tragi (cu gura) prin orificiul de jos, ala de sub ea si ar trebui sa inchida perfect.

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

vad ca degeaba am postat aici.. !

Ar fi bine sa verifici si tu regulatorul de ralanti, sa-l cureti bine si mai vezi pe urma.... nu stiu,

N42 are valva PCV? Daca da, verifico si pe-aia... tot ce-a facut si colegu... aaa si nu uita de-un tester, bafta!

 

L.E. Postul e din feb. 2010, daca-i observat!

 

 

Edited by GIM
Link to comment
Share on other sites

Ar fi bine sa verifici si tu regulatorul de ralanti, sa-l cureti bine si mai vezi pe urma.... nu stiu,

N42 are valva PCV? Daca da, verifico si pe-aia... tot ce-a facut si colegu... aaa si nu uita de-un tester, bafta!

 

L.E. Postul e din feb. 2010, daca-i observat!

Ms pt sfat ! cred ca e de la xenoane. ca ziua nu se mai tureaza !

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Imi cer scuze, deoarece acelasi mesaj l-am mai pus si pe alt topic, insa sunt DISPERAT sa gasesc o solutie. La noi in service NU EXISTA decat la BMW posibil o solutie, insa si ei te pun sa schimbi jumatate de motor pana identifica problema, asa ca va cer voua ajutorul

 

 

DECI

 

Aceiasi problema cu oscilatia o am si eu la masina mea un bmw 318 e46 din 2000 cu motor m43 19TU. Acu o luna si jumatate am schimbat valva PCV, insa nu si furtunele, deoarece atunci eu am considerat ca nu era nevoie. Am schimbat valva, pentru ca s-a spart practic scotea un sunet ca si cum ar fi un cauciuc intepat. Simptome ...masina dadea sa i se oppreasca motoru non stop...mai exact oscila 400-500-800-1000 de ture si tot asa. Dupa ce am schimbat valva totul a mers smoth, fara nici cea mai mica problema. Acum doua saptamani a inceput masina din nou sa oscileze, insa de aceasta data nu mai exista acel sunet in spate la valva PCV. Nu am una de schimb "imprumut" de la cineva sa pot sa vad exact din ce cauza face si nici nu vreau sa mai cumpar alta noua, deoarece pot fi si alte cauze.

Vreau sa excludem debitmetru, deoarece masina trage si nu se pune in unghii cand o accelerez, sonda lambda, deoarece pe laptop sta in parametri si chiar foarte bine. Ar mai ramane din punctul meu de vedere furtune valva PCV, valva sau senzor DISA, de curatat corp clapeta acceleratie, verificat furtune...

 

CEVA FOARTE SUSPECT in spate la valva PCV SUB suportul DE FIER al ei intra un furtun. Pe el am gasit un lichid care miroase a antigel. Ce sa caute antigelul acolo?? Este normal sau am cumva un furtun buclucas?? IDEI SUGESTII

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Acu 20 de minute mi s-a aprins si martorul motor. Am coborat cu INPA si el spune asa:

 

O sa atasez cateva fotografii ce contin erorile sa va faceti o parere: n am idee ce inseamna nici una din ele, dar daca ma uit acolo sunt niste valori minim-maxim, iar la mine sunt deparsite cu MULT foarte MULT

 

OBSERV ACEST mg/as/z in toate si nu stiu ce inseamna

post-25916-0-05460900-1318143005_thumb.jpg

post-25916-0-27923100-1318143009_thumb.jpg

post-25916-0-27898900-1318143014_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

va sugerez o idee de a scapa de Oscilatii la Relantii pentru toate Motoarele pe benzina.

problema este de la Valva de Relantii sau Regulatorul de Relantii, cum deschisi capota, chiar langa claptea de acceleratie.

 

este o problema des intalnita la BMW, sunt 2 variante de a i se da de cap:

 

1. se schimba cu una noua, dar in scurt timp, se va depune calamina

2. se poate curata foarte usor, cu un Spray de Carburatoare ( nu trebuie un spray special ).

 

totul dureaza max 10 min.

 

dupa ce s-a curatat, se scoate borna la baterie si apoi, se pune din nou, pentru a i se regla, din nou, noii parametrii.

 

apoi, si pentru Acceleratie ( daca va agata pedala, ramane blocata ), dati jos clapte de acceleratie, curatati Calamina cu Aceton ( aveti de frecat, nu gluam ) si apoi, aveti acceleratie foarte foarte fina.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Si eu tot 318i. M43. Martorul check engine aprins, fluctuatii de relanti. Am schimbat valva disa si nu s-au rezolvat. Am schimbat supapa de recirculare gaze si nu mai fluctueaza insa s-a aprins iar check engine. Nu ii mai dau de capat... Nu gasesc pe cineva capabil in Iasi sa imi rezolve problema asta. Am sa o pun iar pe tester sa vad ce mai zice acum...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.