Jump to content

320i sau 320d/2006-2007


dacian san

Recommended Posts

Cel mai bine cauti masina BMW 320 fara d sau i si care o gasesti la pret, dotari si intretinere mai apropiata de preferinte o cumperi. Ce simpla-i alegerea. :)

Perfect subliniat! Eu asa am facut si m-am ales si cu un "d" si cu un "i". Cel mai mult conteaza starea estetica si tehnica a masinii.

 

Cat despre costuri, trebuie sa faci un mic calcul incepand numarul de km pe care-i faci anual. Daca ajungi cel putin la 30.000 atunci renteaza un diesel. Mai pui in balanta faptul ca benzina este mai scumpa decat motorina dar si ca intretinerea unui diesel este mai costisitoare decat a unui benzinar(asta daca e sa ai probleme cu dieselul...eu nu am schimbat nimic scump la ea ci doar consumabilele) si afli un rezultat din punct de vedere al banilor. Acum nu uita sa iei in considerare si ce vrei tu mai mult :lol: : cuplu mare de jos sau turatii mari(asta asa in mare...)!

Edited by f1bogdan
Link to comment
Share on other sites

Consumul nu e asa de mare la un 320 i E90 sa stiti, consuma mai putin ca un 318 i si mai mult ca sigur mai putin ca un motor in 6 pistoane.

Si oricum are 150 cp mai mult decat suficient pt strazile noastre.

Iar ca fiabilitate sincer mi e cam frica de motorul asta diesel de pe E90 ,foarte multe probleme in comparatie cu un 320d E 46.

Cu cat e mai nou cu atat e mai prost si parca fac masini din ce in ce mai proaste ca sa bagi bani in ele cu nemiluita.

 

Unde ai vazut tu atat de multe probleme la E90d.Eu cred ca este unul dintre cel mai fiabil model Bmw.Comparatia cu E46 este invers din punctul meu de vedere.

Link to comment
Share on other sites

Unde ai vazut tu atat de multe probleme la E90d.Eu cred ca este unul dintre cel mai fiabil model Bmw.Comparatia cu E46 este invers din punctul meu de vedere.

 

:) :lol: Tu ai mai citesti asa forumul din cand in cand?Da un mic search la "probleme 320d E90".

 

Stiu ca echivalentul lui 323i in USA/Canada este 325i in Europa si 328i este 330i

 

323i este pt Canada iar in USA exista si 325i si 328i si 330i toate cu motor N52.

Edited by THX-1
Link to comment
Share on other sites

Unde ai vazut tu atat de multe probleme la E90d.Eu cred ca este unul dintre cel mai fiabil model Bmw.Comparatia cu E46 este invers din punctul meu de vedere.

 

:) :lol: Tu ai mai citesti asa forumul din cand in cand?Da un mic search la "probleme 320d E90".

 

Stiu ca echivalentul lui 323i in USA/Canada este 325i in Europa si 328i este 330i

 

323i este pt Canada iar in USA exista si 325i si 328i si 330i toate cu motor N52.

 

Bun aici sunt 2 aspecte de care nu se vorbeste,diesel-urile la E90 sunt de cel putin 3 ori mai numeroase ca benzinarele si 2,au si kilometrii de doua ori mai multi ca benzinarele.Daca ne uitam in ograda la benzinare numai eu am 3 cunoscuti(e) cu seria 3 ata coupe cat si berlina cu probleme inca nerezolvate de cei de la bmw (fluctuatii turatie si pierderi de putere).Eu in 90.000km nu am schimbat inca nimic la diesel-ul meu am chip si merg destul de sportiv!

Link to comment
Share on other sites

conteaza foarte mult cum a fost intretinuta masina. daca i s-au facut schimburile de ulei si filtre la timp + condusa cu simt de responsabilitate , motorul diesel va rezista in timp mai bine ca benzinarul. felul in care vad eu situatia se incadreaza in zicala ''ce are baba ,n-are mosu' si invers''. oricum am privii la sh-uri e o loterie, cu atat mai mult cand nu ai cunostinte suficiente despre masini. multi colegi au aceste cunostinte dar din pacate nu vor fi acolo cand vei alege...
Link to comment
Share on other sites

aveti perfecta dreptate,m-am mai informat si am ajuns la concluzia voastra,daca e exploatata corect si mai am si un pic de noroc gasesc una chiar foarte buna

 

nu exista masina SH perfecta :) dar daca ai bani si timp poti sa cauti una :) nu conteaza ca e diesel sau benzina trebuie sa iti placa tie performantele/aspectul/fiabilitate daca e cazul :lol:

 

iti recomand cautarea sa o faci pe o plaja mai mare de preturi sa urmaresti si cati km are masina si evident sa alegi un pret median sau spre maxim la modelul ales tine ! astfel sansele sunt evident mai mari sa iei o masina buna daca vrei sa o folosesti pentru tine !

 

eu in 2008/2009 am platit pe un E46 (din semnatura) in jur de 11.500 cu tot cu taxa si transportul masinii in Romania (taxa a fost 300 si ceva de Euro masina fiind EURO 4) altii spun ca e ridicol ... si atunci gaseai E46 la 7-8 mii de euro pana in 13-14 mii de euro.

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut numai benzinare pina acum.Am trecut pe diesel din simplu motiv ca imi palce cuplul acela fenomenal de care am nevoie

la viteze peste 100 km/h.Nu de consum sau alte chestii:pura placere de a conduce in afara orasului(merg forte des).

Sunt absolut incantat de alegerea facuta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.