Jump to content

Vand E46 320i


dumi

Recommended Posts

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Masina revine la vanzare, mi s-a pus pata sa-mi iau E60, o dau pe asta plus o diferenta pana la un 525 sau 530d, cel putin 2005. Legat de Euro 3 sau 4, imi pare rau sa va anunt insa 213g masina asta nu a avut niciodata la noxe, tin bine minte ca a avut o valoare de 100 si ceva atunci cand am fost la itp in Suedia.

 

Anyways, pretul scade la 6500Euro. Astept oferte cu E60. O zi buna

Contact: 0765465636 / 0735118556

 

Multam X X L pt redeschidere.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Masina a primit jante noi pe 18" + cauciucuri, kit suspensie sport (am coborat-o un pic), faruri cu lupa, folie Lumar, si navigatie 2DIN. Cred ca mai urmeaza sa ii mai pun si un kit de muzica si cu asta ar fi cam gata. Pretul creste la 7000 Euro, insa vreau mai mult schimb cu un E60 decat sa o vand. Edited by dumi
Link to comment
Share on other sites

Salut.

Nu ma intereseaza schimbul, masina ramane intreaga. Plus ca ti-as fi cerut o diferenta destul de mare avand in vedere ca jantele nu au nici macar o saptamana de cand le-am luat.

O zi buna.

P.S. Masina este la be-loud acum unde primeste un kit audio cu un difuzor de 2500W RMS.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Buna.

 

Un schimb cu un bmw 520d touring an de fabricatie 2001 luna noiembrie cu urmatoarele extrase te-ar interesa:

 

196.000 km reali (se accepta orice test)

 

Servo-Directie,

 

Servo-Frana si ABS,

 

Inchidere centralizata,

 

Geamuri electrice fata + spate,

 

Oglinzi electrice,heliomate si incalzite,

 

Computer bord,

 

Comenzi pe volan,Pilot Automat Cruise control cu funcÞie de frânare,

 

Dublu-Climatronic,

 

Scaune fata cu reglaj lombar electric,

 

Scauner bancheta spate ajustabile pentru copil de peste 3 ani,

 

Cotiera Fata + Spate,

 

Volan imbracat in piele,

 

Webasto,

 

Jante 15 Aliaj iarna,

 

Jante 17Aliaj Alpina Vara,

 

Pachet Lumini interior,

 

Pachet Crom Exterior,

 

Angel Eyes,

 

Semnalizari albe fata spate,

 

Proiectoare ceata

 

Inchidere/Deschidere geamuri din telecomanda,

 

Cutie Manuala 5+1

 

,Haion cu dubla deschidere si inchidere electrica,

 

6 airbag-uri,

 

Inchidere centralizata alarma cu pager,

 

Caroserie galvanizatĂŁ,

 

Volan reglabil pe inaltime si adincime,

 

Plasa despartitoare portbagaj,

 

Dispozitive de ancorare,

 

Sistem de prindere ISOFIX pentru scaunul copilului pentru cele douĂŁ locuri laterale spate,

 

BanchetĂŁ rabatabilĂŁ fracĂžionat 60/40,

 

Suporturi pentru pahare,are de amarare,

 

Pachet exterior Shadow Line personalizat BMW

 

,AcĂžionare automatizatĂŁ hayon

 

Trimuri Mahon

 

Masina este intr-o stare foarte buna. Motorul este curat, nu arunca ulei pe nicaieri, nu gazeaza, turbina OK, porneste la sfert.La capitolul bucsaraie si pivoti...totul OK. Nu bate nimic. Interiorul este impecabil. nu are nici o ruptura sau vreun semn de uzura.

Filtre si alte piese schimbate la timp.Unic proprietar in Romania.

 

 

 

 

 

 

 

Mugur Titu Veliscu

post-37905-1282209807_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Masina pe timp de vara a fost coborata 10 cm prin intermediul suspensiei sport. In urma cu o luna am revenit la suspensia ei originala pt ca amortizoarele sport s-au facut praf, dai 1000 lei si cam atata ai. Ce pot sa spun.. arata foarte misto masina coborata mai ales cu jantele alea de 18, dar mai mult de 3 luni de zile nu cred ca au tinut amortizoarele alea cu arcuri cu tot. A trebuit sa schimb o multitudine de piese de articulatie dupa suspensia aia. Nu recomand, poate doar celor care nu folosesc masina zi de zi. Drumurile bucurestene nu sunt facute pt suspensia aia si nici suspensia nu cred ca a fost ceea ce m-am asteptat eu sa fie. Oricum ar fi fost prea frumos sa fie adevarat la doar 10 bulioane. Personal mi se pare mai rigida suspensia originala decat cea sport care a fost pe masina. Aia imi dadea sentimentul de barca pe valuri cu toate ca masina era mai coborata, daca te lasai pe portbagaj se ducea mai usor in jos cu cele sport decat cu astea normale era mai moale nu stiu cum sa explic. Culmea ca atunci cand am schimbat, arcurile pe spate erau retezate/rupte, dar tot mai rigida era cea a masini.

 

Ramane la atitudinea fiecaruia, insa eu nu voi mai pune asa ceva pe masina.

 

Am sa fac niste poze zilele astea sa se vada cat de ridicata e acum masina cu rotile de iarna pe 16 si suspensia standard.

Link to comment
Share on other sites

Masina pe timp de vara a fost coborata 10 cm prin intermediul suspensiei sport. In urma cu o luna am revenit la suspensia ei originala pt ca amortizoarele sport s-au facut praf, dai 1000 lei si cam atata ai. Ce pot sa spun.. arata foarte misto masina coborata mai ales cu jantele alea de 18, dar mai mult de 3 luni de zile nu cred ca au tinut amortizoarele alea cu arcuri cu tot. A trebuit sa schimb o multitudine de piese de articulatie dupa suspensia aia. Nu recomand, poate doar celor care nu folosesc masina zi de zi. Drumurile bucurestene nu sunt facute pt suspensia aia si nici suspensia nu cred ca a fost ceea ce m-am asteptat eu sa fie. Oricum ar fi fost prea frumos sa fie adevarat la doar 10 bulioane. Personal mi se pare mai rigida suspensia originala decat cea sport care a fost pe masina. Aia imi dadea sentimentul de barca pe valuri cu toate ca masina era mai coborata, daca te lasai pe portbagaj se ducea mai usor in jos cu cele sport decat cu astea normale era mai moale nu stiu cum sa explic. Culmea ca atunci cand am schimbat, arcurile pe spate erau retezate/rupte, dar tot mai rigida era cea a masini.

 

Ramane la atitudinea fiecaruia, insa eu nu voi mai pune asa ceva pe masina.

 

Am sa fac niste poze zilele astea sa se vada cat de ridicata e acum masina cu rotile de iarna pe 16 si suspensia standard.

 

 

Atunci nu era sport.. Pentru ca daca erau sport si incercai sa te lasi pe portbagaj puteai sa te urci pe el cu totul ca nu se lasa mai rau decat alea normale..

Link to comment
Share on other sites

In fine nu mai conteaza... "reglabila" suna mai aproape de adevar atunci. Plus ca mi s-au parut muult mai firave decat cele initiale de pe masina, basca ca erau galbene cu arcurile portocalii :twoup: Edited by dumi
Link to comment
Share on other sites

6500 era inainte sa dau aproape 2500 de euro pe inmatriculare si sa ii mai pun ce a spus colegu mai sus.. Esti cumva interesat si vrei sa stii mai multe? Initial am inchis topicul pt ca am zis ca o sa o pastrez dupa toate schimarile facute insa in curand familia mea se va mari si cred ca am sa ma orientez spre un e60 sau poate chiar un break. Parerea mea e ca

masina asta are 4 locuri si imi trebuie ceva mai mare.

Edited by dumi
Link to comment
Share on other sites

Fluctuatia pretului cred ca se datoreaza investitiilor...in masina!

Navi,faruri,jante,bara M-look...etc!

2500 cred ca s-a referit cu tot cu astea :twoup:

dotarile astea de obicei se platesc, nu ti la da nimeni cadoo.

plus de asta, pe masina lui poate sa ceara si 15000 maine daca asa are el un vis.

Edited by mihai20
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.