Jump to content

Viata pneuri


michael_ro

Recommended Posts

Ma pregatesc sa imi schimb pneurile (nu stiu sigur cati kilometri au fost rulate insa au 5 ani) si voiam sa stiu voi la ce interval de timp si kilometri faceti schimbul de cauciucuri? Ce parere aveti despre achizitia de pneuri second hand (vechime 1-2 ani - DOT verificat)?
Link to comment
Share on other sites

Uite aici cateva sfaturi: http://www.eanvelope.ro/sfaturi_privind_anvelopele

 

La achizitionarea unor pneuri SH trebuie sa verifici mai multe printre care:

 

- DOT

- uzura (masori canalul), profilul sa fie uzat uniform.

- crapaturi intre straturi (duc la aparitia galmelor)

- reparatii, vizibile din interiorul pneului.

Link to comment
Share on other sites

Am vazut pe Discovery un reportaj despre resapare. Daca este facuta in mod profesional, poti lua plasa usor. Se reconditioneaza si talonul, deci se poate rescrie orice, inclusiv DOT-ul. De fapt, siguranta absoluta nu ai nici in cazul anvelopelor "noi".
Link to comment
Share on other sites

Uite aici cateva sfaturi: http://www.eanvelope.ro/sfaturi_privind_anvelopele

 

La achizitionarea unor pneuri SH trebuie sa verifici mai multe printre care:

 

- DOT

- uzura (masori canalul), profilul sa fie uzat uniform.

- crapaturi intre straturi (duc la aparitia galmelor)

- reparatii, vizibile din interiorul pneului.

 

 

de curiozitate intreb, sa zicem ca daca un cauciuc are un petec in interior e vreo problema?

de exemplu iti cumperi 4 cauciucuri noi, si dupa 50km, iei un cui, ce faci?

arunci anvelopa? sau pui un petec?

 

ce ati prefera un cauciuc cu dot din 2008 care a stat doar in soare/ploaia/zapada....si tot imbatranit... sau unul din 2005, care a rulat doar vara (daca e de vara) si a fost tinut inauntru intr-un depozit, ferit de soare zapada apa etc...

 

Am vazut pe Discovery un reportaj despre resapare. Daca este facuta in mod profesional, poti lua plasa usor. Se reconditioneaza si talonul, deci se poate rescrie orice, inclusiv DOT-ul. De fapt, siguranta absoluta nu ai nici in cazul anvelopelor "noi".

 

daca e reesapat scrie pe el;

rechaped, si astea reesapate, sunt firme fantoma, tigar sau mai stiu eu, deobicei

Link to comment
Share on other sites

ca idee un pneu mai vechi de 5 maxim 6 ani nu mai trebuie folosit. poate fi tinut si in vid sau in puf...unde vrei. cauciucul se intareste si se usuca nemaiavand proprietatile initiale.

 

tot timpul am zis ca evit asemenea discutii pe forumuri, caci deobicei las dupa lume...

asa-i cum zici dupa 5-6 ani se pierd din proprietati, (asa cum si dupa 1-2 ani se pierd)

intrebarea era alta, si nu adresata tie, caci ce ar alege, din 2005 stare f buna, sau din 2008 copt, daca e sa ne luam doar dupa dot;

un cauciuc nankang din 2005 credeti ca are aceleasi proprietati ca un michelin din 2005?

 

in fine, bafta cu anvelopele

Link to comment
Share on other sites

ca idee un pneu mai vechi de 5 maxim 6 ani nu mai trebuie folosit. poate fi tinut si in vid sau in puf...unde vrei. cauciucul se intareste si se usuca nemaiavand proprietatile initiale.

 

tot timpul am zis ca evit asemenea discutii pe forumuri, caci deobicei las dupa lume...

asa-i cum zici dupa 5-6 ani se pierd din proprietati, (asa cum si dupa 1-2 ani se pierd)

intrebarea era alta, si nu adresata tie, caci ce ar alege, din 2005 stare f buna, sau din 2008 copt, daca e sa ne luam doar dupa dot;

un cauciuc nankang din 2005 credeti ca are aceleasi proprietati ca un michelin din 2005?

 

in fine, bafta cu anvelopele

 

multumesc pentru pareri. nu trebuia sa te ambalezi degeaba. am inteles punctul tau de vedere.

Link to comment
Share on other sites

De obicei dupa 3-4 ani fac crapaturi si sunt vizibile . Gasisem o oferta buna la Avon ZZ3 noi dar erau dot 2004 si nu le-am luat .

 

un cauciuc nankang din 2005 credeti ca are aceleasi proprietati ca un michelin din 2005?

 

in fine, bafta cu anvelopele

 

Si michelin ala si-a pierdut mult din proprietati , aderenta , zgomot , uzura neuniforma .

Link to comment
Share on other sites

Uite aici cateva sfaturi: http://www.eanvelope.ro/sfaturi_privind_anvelopele

 

La achizitionarea unor pneuri SH trebuie sa verifici mai multe printre care:

 

- DOT

- uzura (masori canalul), profilul sa fie uzat uniform.

- crapaturi intre straturi (duc la aparitia galmelor)

- reparatii, vizibile din interiorul pneului.

 

 

de curiozitate intreb, sa zicem ca daca un cauciuc are un petec in interior e vreo problema?

de exemplu iti cumperi 4 cauciucuri noi, si dupa 50km, iei un cui, ce faci?

arunci anvelopa? sau pui un petec?

 

 

Varianta o alege fiecare dupa posibilitati, eu poate as pune petic si apoi as vinde anvelopa...nu vad legatura cu ce am scris eu...daca iti cumperi 4 anvelope sh dintr-un total de 6, dintre care 2 au petic, pe care le alegi? :)

Link to comment
Share on other sites

Gasisem o oferta buna la Avon ZZ3 noi dar erau dot 2004 si nu le-am luat .

 

La gunoi, tata! Cerea si bani pe ele? :)

 

Am vrut ieri sa imi iau un set de jante si aveau pe ele 4 gume GoodYear cu DOT 2004 uzate cam 50%.

Cand mi-a facut pretul, mi-a spus ca in primul rand doar pe cauciucuri vrea 500 Ron, ca sunt in stare perfecta...

L-am lasat sa isi laude gumele si am plecat mai departe

Link to comment
Share on other sites

Am vrut ieri sa imi iau un set de jante si aveau pe ele 4 gume GoodYear cu DOT 2004 uzate cam 50%.

Cand mi-a facut pretul, mi-a spus ca in primul rand doar pe cauciucuri vrea 500 Ron, ca sunt in stare perfecta...

L-am lasat sa isi laude gumele si am plecat mai departe

 

la dot ala putea sa le arunce daca erau si Sh . in fine sunt oameni care monteaza . Eu mereu am tinut cont de Dot , am apelat si la Sh si tot la asta m-am uitat in primul rand .

Link to comment
Share on other sites

daca doriti sa schimbati doar doua anvelope, cele noi se vor monta pe axul din spate, indiferent daca masina are tractiune pe fata sau pe spate.

 

Asta scrie pe eanvelope.ro, care ar fi problema dc as schimba doar gumele de pe fata dc cele de pe spate sunt bune?

 

Si de ce nu conteaza pe ce punte e tractiunea?

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

nu te sfatuiesc sa iti iei anvelope SH...eu sunt patit...mi-am luat niste V-uri de cea mai mare frumusetea...zici ca erau noi...nu erau reesapate...SH...nu mai stiu exact cati ani aveau...dar in fine...aratau OK....le pun pe masina si o iau pe autostrada soarelui ca sa ma intorc acasa...cand am iesit pe autostrada nu am putut sa merg cu mai mult de 100km/h...tremura volanul de nu se putea....imi facea vibromasaj...si au fost echilibrate intre timp...am ajuns acasa le-am echilibrat iar ca na unii zic ca trebuie sa mergi cativa km sa se aseze cauciucul pe janta...am mers 140...le-am echilibrat si la fel...era panarame...

bani pierduti

asa ca NOI frate...sunt si mai sigure

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.