Jump to content

Check Engine + nu mai trage E39


Recommended Posts

Am ajuns in culmea disperarii .

Am un E39 , 2001 , 525 TDS , 190.000 km.

Caut un mecanic CORECT , dar unu care sa shtie ce face .. nu care face teste pe banii si nervii mei , sau care imi mai schimba una-alta ca sa "fie bine" .. si mashina merge 2 saptamani si pica IAR. :)

 

In seara asta mi s-a aprins check engine, si nu mai trage motorul deloc . ( mai am nevoie sa un alt motor ca in rest am schimbat tot - _chiulasa_, debitmetre , sonde , unii m-au lasat fara egr .. ca cica merge shi asha ) :)

 

ultimul service - mi-a "reparat turbina" .. ca nu trece de 150 km/h .. si dupa o reparatie de 14 mil ( sapt trecuta ) .. acum trage calumea .. dar nu mai depasheste 140 km.h :twoup: :( :D

 

 

Am mashina de 6 ani , in ultimii 2 ani a stat numai prin service-uri cu MULTE mii de euro aruncati pe de toate .

Am plecat remorcat de prea multe ori sa imi mai aduc aminte. :)

Link to comment
Share on other sites

cred ca vorbesti de motorul common rail (m57) nu de tds (m51)... trecand peste acest mic detaliu.. iti recomand din toata inima sa treci pe benzina :) si nu o sa mai ai probleme.

nu sunt ironic insa sunt patit si desi e catalogat ca fiind un motor bun eu am avut numai probleme. (am considerat ca am fost eu mai ghinionist). am schimbat 4 motoare m57, 2 turbine, 7 injectoare, cuzineti alte kkturi in ~4ani pana am trecut la benzina... si crede-ma ca merita!!

 

in afara ca am invatzat perfect tipul asta de motor, intampinand TOATE problemele semnalate vr-odata la el, ca imi cunosc masina "inside-out" si ca m-am imprietenit cu multi mecanici nu cred ca iti pot spune alte "avantaje".

 

acum tu decizi ce vrei sa faci ... eu unu puteam sa fac multe cu banii investiti in toate motoarele respective. :)

Link to comment
Share on other sites

Am ajuns in culmea disperarii .

Am un E39 , 2001 , 525 TDS , 190.000 km.

Caut un mecanic CORECT , dar unu care sa shtie ce face .. nu care face teste pe banii si nervii mei , sau care imi mai schimba una-alta ca sa "fie bine" .. si mashina merge 2 saptamani si pica IAR. :)

 

In seara asta mi s-a aprins check engine, si nu mai trage motorul deloc . ( mai am nevoie sa un alt motor ca in rest am schimbat tot - _chiulasa_, debitmetre , sonde , unii m-au lasat fara egr .. ca cica merge shi asha ) :)

 

ultimul service - mi-a "reparat turbina" .. ca nu trece de 150 km/h .. si dupa o reparatie de 14 mil ( sapt trecuta ) .. acum trage calumea .. dar nu mai depasheste 140 km.h :twoup: :( :D

 

 

Am mashina de 6 ani , in ultimii 2 ani a stat numai prin service-uri cu MULTE mii de euro aruncati pe de toate .

Am plecat remorcat de prea multe ori sa imi mai aduc aminte. :)

 

 

 

STIE CINEVA UN MECANIC BUN SAU NE BATEM IN CINE A BAGAT MAI MULTI BANI IN MASINA LUI ???? :D :D B)

ar trebui sa specifici si de une esti ca sa iti poata recomanda cineva un mecanic bun. Sau vrei din tot mapamondul unu?

Link to comment
Share on other sites

Am ajuns in culmea disperarii .

Am un E39 , 2001 , 525 TDS , 190.000 km.

Caut un mecanic CORECT , dar unu care sa shtie ce face .. nu care face teste pe banii si nervii mei , sau care imi mai schimba una-alta ca sa "fie bine" .. si mashina merge 2 saptamani si pica IAR. :)

 

In seara asta mi s-a aprins check engine, si nu mai trage motorul deloc . ( mai am nevoie sa un alt motor ca in rest am schimbat tot - _chiulasa_, debitmetre , sonde , unii m-au lasat fara egr .. ca cica merge shi asha ) :)

 

ultimul service - mi-a "reparat turbina" .. ca nu trece de 150 km/h .. si dupa o reparatie de 14 mil ( sapt trecuta ) .. acum trage calumea .. dar nu mai depasheste 140 km.h :twoup: :( :D

 

 

Am mashina de 6 ani , in ultimii 2 ani a stat numai prin service-uri cu MULTE mii de euro aruncati pe de toate .

Am plecat remorcat de prea multe ori sa imi mai aduc aminte. :)

 

 

 

STIE CINEVA UN MECANIC BUN SAU NE BATEM IN CINE A BAGAT MAI MULTI BANI IN MASINA LUI ???? :D :D B)

ar trebui sa specifici si de une esti ca sa iti poata recomanda cineva un mecanic bun. Sau vrei din tot mapamondul unu?

 

 

BUCURESTI

Link to comment
Share on other sites

Am ajuns in culmea disperarii .

Am un E39 , 2001 , 525 TDS , 190.000 km.

Caut un mecanic CORECT , dar unu care sa shtie ce face .. nu care face teste pe banii si nervii mei , sau care imi mai schimba una-alta ca sa "fie bine" .. si mashina merge 2 saptamani si pica IAR. :)

 

In seara asta mi s-a aprins check engine, si nu mai trage motorul deloc . ( mai am nevoie sa un alt motor ca in rest am schimbat tot - _chiulasa_, debitmetre , sonde , unii m-au lasat fara egr .. ca cica merge shi asha ) :)

 

ultimul service - mi-a "reparat turbina" .. ca nu trece de 150 km/h .. si dupa o reparatie de 14 mil ( sapt trecuta ) .. acum trage calumea .. dar nu mai depasheste 140 km.h :twoup: :( :D

 

 

Am mashina de 6 ani , in ultimii 2 ani a stat numai prin service-uri cu MULTE mii de euro aruncati pe de toate .

Am plecat remorcat de prea multe ori sa imi mai aduc aminte. :)

 

 

Sa intzeleg ca nu shtie nimeni nici un mecanic bun ??? :D :D B)

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

si pe acel link pe care l-ai pus ishi da lumea cu parerea .. dar un sfat la cine sa ma duc nu am primit pina acum .

crede-ma ca daca ai fi in locul meu .. ai cam lua la dat foc multe service-uri care doar itzi iau banii fara macar sa shtie ce fac .

Link to comment
Share on other sites

Sigur ai incercat sa iesi cat mai ieftin crezand ca orice service din coltul blocului iti repara BMW-ul,altfel mergeai la reprezentanta.

 

Nu am nimic cu nimeni, dar eu personal cei mai buni meseriasi nu i-am gasit intr-o reprezentanta....

3 reprezentante AB am incercat si nici una nu m-a multumit pe deplin. La Iasi, acum vreo 2 ani erau in plop si plopul in aer. La un X5 vroiau sa demonteze tot bordul ca vada ce are clima de la picioare, baga doar aer cald. Eram cu un prieten si am ramas amandoi masca cand am auzit solutia "meseriasului".

In Bucuresti, chiar pe DN1 ..nu mai stiu cum le zice..., mi-au schimbat "piesa cu tepi" de la clima si mai mult rau au facut...mi-au rupt niste clame de fixare cand au demontat....nu pot sa-mi explic cum au reusit...Cand am reclamat au spus ca asa era...ca ei nu au stricat nimic....

Iar de Brasov........iti baga pe gat si ce nu ai nevoie , numai sa cumperi piese de la ei si sa le dai de lucru la mecanici.....

 

Aaa, si la Iasi, si cu e39 am patit-o........dupa o diagnosticare mecanica+electronica, mi-au dat o lista pe vreo 2 pagini, cu piese care "trebuie neaparat schimbate"...apoi la un mecanic meserias din oras de la mine am scapat doar cu cateva piese care intr-adevar erau uzate si reprezentau un risc real...

 

ma rog, nu ma mai lungesc, dar imi mentin parerea ca cei mai buni mecanici ii gasesti in atelierele lor personale...

Link to comment
Share on other sites

man.. eu personal stiu mecanici buni ce se pricep la bmw.. dar nu vreau sa iti recomand fiindca dupa cele spuse de tine ai cam "luat-o pe drumul de unde eu ma intorc obosit". am impresia ca motorul asta cand incepe sa pice.. pica tot.

 

deci nu imi pot asuma o recomandare unde s-ar putea sa dai peste alte probleme... iar atunci sa spui ca e prost mecanicul.

numai bine!

p.s. o turbina reconditionata nu se comporta la fel ca una noua. eu am reconditionat una si tot la una noua am ajuns.

Edited by CuzKo
Link to comment
Share on other sites

p.s.2 stiu ca e greu de acceptat ceea ce am spus in primul post.. dupa "portofoliul" meu iti poti da seama ca si mie mi-a fost greu sa accept... insa crede-ma ca benzina e cea mai buna.

singurele masini diesel pe care o sa mi le mai cumpar vor fi noi si de care sigur o sa scap dupa max 3 ani.

Link to comment
Share on other sites

man.. eu personal stiu mecanici buni ce se pricep la bmw.. dar nu vreau sa iti recomand fiindca dupa cele spuse de tine ai cam "luat-o pe drumul de unde eu ma intorc obosit". am impresia ca motorul asta cand incepe sa pice.. pica tot.

 

deci nu imi pot asuma o recomandare unde s-ar putea sa dai peste alte probleme... iar atunci sa spui ca e prost mecanicul.

numai bine!

p.s. o turbina reconditionata nu se comporta la fel ca una noua. eu am reconditionat una si tot la una noua am ajuns.

 

turbina are 40.000 de km.

la reprezentantza se fura ca in codru .. si shtiu din experientza .. nu dau detalii .

incerc sa gasesc pe cineva care intradevar se pricepe "pe bmw" ... iar cel care m-a luat cu "carpitul " .. daca tzie tzi se pare 6000 de euro bagatzi in 3 luni carpeala .. imi pare rau ca nu am dat-o cuiva cadou .. ca iesheam mai ieftin .

 

 

a reprezentantza se fura ca in codru .. si shtiu din experientza .. nu dau detalii .

incerc sa gasesc pe cineva care intradevar se pricepe "pe bmw" ... iar cel care m-a luat cu "carpitul " .. daca tzie tzi se pare 6000 de euro bagatzi in 3 luni carpeala .. imi pare rau ca nu am dat-o cuiva cadou .. ca iesheam mai ieftin .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.