Jump to content

Probleme Bujii e36 318i 95'


nistormarian

Recommended Posts

salutare la toata lumea, azi iarna am schimbat bujiile ngk si bujia nr 3 era 'afumata', azi le-am desfacut sa vad in ce stare se afla si tot asa bujia 3 este afumata! ce se intampla?nu merge un cilindru?de pornit merge la sfert de cheie.toate in limitele normale, si am observat ca daca vreau sa merg mai 'sanatos' dupa ce schimb de ex 3-4 dupa 2 sec prinde asa ambreiajul, parca nu se accelereaza! valva aia de la acceleretie trebuie curatata sau ambreiajul scapa? luna trecuta am facut niste cerculete cu un bmw 318i din 93'(am atasat video) merge super, dar cu a meu am incercat si da in nas, nu prinde ambreiajul bine sau ce, nu se accelereaza sa aiba forta. urca cam greu in turatii! pe liber merge pana in 7000 fara probleme.

 

Niste sugestii ce sa fac ar fii binevenite!

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=68EDw2z3XsY

Link to comment
Share on other sites

eu zic sa nu te mai risti sa faci filmulete (sau faci fara sa se vada numarul de inmatriculare) cand te invarti cu masina pe drumuri publice ca e posibil sa te caute militieni

cat despre problema ta eu zic sa verifici intai daca iti da scanteie pe bujia respectiva poate e fisa sau altceva daca iti da scanteie verifica injectorul daca si ala e bun si "pisa" cum trebuie se complica problema ta

 

bine ca nu ne spui ca ai facut cerculete si cu 316.. pe zapada :)

 

dar dece? ca 316i face cerculete si pe asfalt

Link to comment
Share on other sites

stati linistiti ca nu fac cu a mea, numa am incercat sa vad daca merge. si masina din video akm stationeaza ca i-a expirat numerele.taxa ii 2500 euro, plus ca nu era pe drum public.se poate schimba fisa de la aia motor m40 la a mea motor m43? cum as pute verifica sa vad daca are curent pe fisa?sau daca da scanteie pe bujie? Edited by nistormarian
Link to comment
Share on other sites

scoti bujia cu problema o infigi in fisa iar cu partea de jos cat mai aproape dar nu lipit cu electrodul de o masa (caroserie ,motor ceva) si pui pe cineva sa dea la automat si te uiti daca produce scanteie

ATENTIE: nu tine bujia in mana tine de fisa si nu tine mana pe caroserie ca sar putea sa "dansezi" pe langa masina

Link to comment
Share on other sites

misto cerculete faci tu :twoup: :( scote bujia si pune-o cu filetu lipit de surubu de la amortizor si pune pe cineva sa dee la cheie cateva secunde sa vezi daca are scanteie normala (albastra) poti tine de fisa cu mana k nu curenteaza (mu apropia electrodu de la bujie de metal,dor filetu de la bujie sa faca masa cu caroseria sau un surub

bafta :D daca este KO verifica injectoru sau schimbal cu altu si pune or-inguri noi la toate

 

scoti bujia cu problema o infigi in fisa iar cu partea de jos cat mai aproape dar nu lipit cu electrodul de o masa (caroserie ,motor ceva) si pui pe cineva sa dea la automat si te uiti daca produce scanteie

ATENTIE: nu tine bujia in mana tine de fisa si nu tine mana pe caroserie ca sar putea sa "dansezi" pe langa masina

 

*1

 

gandim la fel :) :) ai postat intimp ce scriam :D :)

Link to comment
Share on other sites

mersi baietzii mei:)) zilele astea verific :) si inca o problema :) care se intampla tot mai des in ultima luna, imi tot cad ceasurile din bord :twoup: ca si cum se intrerupe curentul si reapare dupa 2 sec, tot benzina, vitezometrul etc.ce sa fie? mufele din spate sa nu faca contact bine?mersi pt tot. ahh si daca dau la automat porneste masina in 3 bujii? are ce sa se strice asa? Edited by nistormarian
Link to comment
Share on other sites

mersi baietzii mei:)) zilele astea verific :) si inca o problema :) care se intampla tot mai des in ultima luna, imi tot cad ceasurile din bord :twoup: ca si cum se intrerupe curentul si reapare dupa 2 sec, tot benzina, vitezometrul etc.ce sa fie? mufele din spate sa nu faca contact bine?mersi pt tot. ahh si daca dau la automat porneste masina in 3 bujii? are ce sa se strice asa?

pai dai la automat 1-2 secunde sa vezi cum da scanteie si daca are scanteie albastra ( asta este culoare ei cand este totu ok poate este scanteia slaba si atunci este de vina o fisa sau o boina,posibil si bujie cu defect de fabrica)

Link to comment
Share on other sites

mersi baietzii mei:)) zilele astea verific :) si inca o problema :) care se intampla tot mai des in ultima luna, imi tot cad ceasurile din bord :twoup: ca si cum se intrerupe curentul si reapare dupa 2 sec, tot benzina, vitezometrul etc.ce sa fie? mufele din spate sa nu faca contact bine?mersi pt tot. ahh si daca dau la automat porneste masina in 3 bujii? are ce sa se strice asa?

pai dai la automat 1-2 secunde sa vezi cum da scanteie si daca are scanteie albastra ( asta este culoare ei cand este totu ok poate este scanteia slaba si atunci este de vina o fisa sau o boina,posibil si bujie cu defect de fabrica)

 

eu am nimerit 4(cica bosch)

parca 1.8i are o singura bobina

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.