Jump to content

Schimb ulei


cristian_ntz

Recommended Posts

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Daca tot o luam pe aratura hai sa vad ce produse se mai fabrica in Germania...!

Despre ce produse made in germany vorbiti voi ?

 

Cele mai calitative NU se fabrica in Germania.

Nu se fabrica in Germania nici pantofi sport, nici haine, nici electronice, nici piese pentru industria auto, nici mobila, etc.

 

D.p.m.d.v. produsele originale si fabricate in China sunt de cea mai buna calitate !!! Nu discut de aiureli facute in delta sau in nu stiu ce beci.

 

De curiozitate m-am uitat prin casa 5' si am :

-pantofii sport > made in China.

-3 laptopuri > made in China si/sau Corea

-2 LCD > made in Corea

-3 telefoane HTC [unul de 600euro] made in Taiwan.

-multifunctional > made in China.

-majoritatea tricourilor > made in Vietnam [nici nu stiam :)]

 

Toate sunt firme foarte cunoscute ... si totusi nimic made in germany :twoup:

Inca nu vad alea 2 pagini cu produse "made in Germany" de proasta calitate. Pana acum imi zici in continuare de 2 magazine discount care vand castraveti la borcan, iaurt si ceapa... + niste exemple de produse generice chinezsti bune.

De fapt nici macar nu ai nici cea mai vaga idee ce produce Germania. Si te cred ca ai dificultati in privinta asta, informatia asta nu e chiar pe toate gardurile, pentru ca probabil nu ai nici macar un produs pe care sa scrie made in Germany. Poate doar masina. Dar in schimb iti dai cu parerea despre ele.

Sa revenim la uleiuri si la intrebarea care ai pus-o . Problema ridicata de riffle e ok. Bun Divinol e prost ca nu ai auzit de el, nu ca ai vazut vreun buletin de analiza produs de un institut independent. Un castrol contrafacut e mai bun ? cam 40% din piata de uleiuri auto din ROmania e cotrafacuta. Si media europeana e undeva la 25%. Si eu te intreb, e mai bun un Divinol cu specificatii clare sau un Castrol contrafacut?

Eu personal nu am nimic cu uleiurile facute in Spania, Turcia s.a.m.d. Cum am mai spus si pe alte topicuri, eu de exemplu nu am vazut inca Castrol "made in Germany", desi in Romania toti cumpara castrol " made in Germany". Se pare ca in Germania este de negasit. Pe toate ambalajele de Castrol din Germania scrie "made in EU". Si am fost in multe magazine. M-am uitat si pe rafturi in Luxembourg si Franta.

Asta e un alt motiv sa faci schimbul ceva mai des, chiar daca mergi in regim ok, nu traiesti intr-o tara sufocata de trafic si praf s.a.m.d...

Link to comment
Share on other sites

Inca nu vad alea 2 pagini cu produse "made in Germany" de proasta calitate.

 

Cred ca e mai simplu sa imi spui tu cateva produse cu ''made in germany'' pe verso. SI NU era vorba despre produsele alimentare din Aldi/Lidl ci de electronice-haine-scule-unelte-etc.

Nu te mai preface ca...nu am trait numai la sat :twoup:

 

Si atunci nu mai cumparam uleiurile pe care scrie made in Cehia-Turcia-Spania-etc ?

 

Exact.

Cea mai tare gluma !!! Trecem toata planeta la bicicleta ?

Link to comment
Share on other sites

In afara de automobile, care sunt arhicunoscute, cea mai mare parte a exporturilor germane e constuita de masini unelte, produse farmaceutice si chimice, echipamente medicale, piese auto, si chiar electronice. Nu electronice de larg consum gen TV, telefoane, ci electronice pentru industrie. Nu prea fac bunuri de larg consum care sa le ai in casa sau pe tine. Cel putin de mai bine de 10 ani incoace..globalizarea bat-o vina.

Totusi marca "made in Germany" a ramas sinonima cu calitatea, chiar daca ea nu mai e vazuta pe produse de larg consum, ci doar de alte companii de prin toata lumea. asta e si cheia succesului german, .. dar despre asta nu prea e loc in topicul asta...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Salut.

 

Am citit pe un forum ca uleiul ( sintetic sau mineral ) trebuie schimbat obligatoriu dupa 1 an chiar daca ai parcurs doar 5000 km.

Stie cineva daca este adevarat?

Nu este adevarata afirmatia, uleiul se degradeaza in urma acumularii de reziduuri rezultate in urma combustiei, care in general sunt de natura acida si uleiul are o caracteristica TBN(total base number) care arata cata cantitate de acid poate neutraliza, de obicei aceasta cifra este in jur de 8. Mai este un alt factor care intervine, in functie de fiecare tip de motor in urma arderii rezulte alte cantitati de reziduuri. Uleiul trebuie schimbat in functie de motorul pe care il ai, uzura lui, si uleiul pus. De obicei uleiul mineral se schimba intre 5.000-10.000km, cel sintetic 10.000-20.000km, si mai sunt uleiuri Long life care pot si folosite mai mult de 20.000km. Daca masina sta mai mult de 6 luni fara sa il pornesti acesta se oxideaza pe ici pe colo, e bine sa schimbi uleiul dupa o curatare de motor. Bafta!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.