Jump to content

relantiu instabil


extazy

Recommended Posts

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Galeria de admisie nu trebuie data jos, ai destul spatiu pe dedesubt sa potzi lucra. Se demonteaza carcasa filtrului de aer, cotul si debitmetrul, de pe cot trebuie scoase cele 2 furtune (este unul gros care e prins pe regulator si unul subtire). Furtunul acela prin care vine aer la alternator trebuie si acela demontat. Furtunul scurt iese destul de usor de pe mustiucul regulatorului . Aaaaaaa , sa nu uit ,eu am demontat si clapeta de admisie, se curata mai usor asa si e si mai mult spatiu de manevra pe acolo.
Link to comment
Share on other sites

Galeria de admisie nu trebuie data jos, ai destul spatiu pe dedesubt sa potzi lucra. Se demonteaza carcasa filtrului de aer, cotul si debitmetrul, de pe cot trebuie scoase cele 2 furtune (este unul gros care e prins pe regulator si unul subtire). Furtunul acela prin care vine aer la alternator trebuie si acela demontat. Furtunul scurt iese destul de usor de pe mustiucul regulatorului . Aaaaaaa , sa nu uit ,eu am demontat si clapeta de admisie, se curata mai usor asa si e si mai mult spatiu de manevra pe acolo.

 

 

astazi vreau sa curat si eu regulatorul si clapeta ....le fac cu spray de ... frana...nu cred ca are ceva ! nu ?

Link to comment
Share on other sites

Mda...

Am curatat-o si eu in weekendul asta, a mers bine, relatinul nu mai fluctua.

Dupa vreo 50 de km, am 3 variante...ori sta pe undeva pe la 1200 rotatii pe minut, ori sta cum trebuie, ori scade la 500 ture dupa care moare motorul...

Stie cineva de la ce ar putea fi ?De la ce se opreste la relanti?Culmea e ca nu se opreste mereu...cand are ea chef...

 

motorul este un m50b25.

Link to comment
Share on other sites

Nu inca , dar o sa ma duc ca sincer nu mai vad alta solutie! :unsure:Dar ma tot gandesc ca nu sunt singurul cu aceasta problema , am vazut multa lume interesata si chiar sa nu fii rezolvat nimeni , nu sa dus nimeni la tester cu masina?Si daca sa dus a rezolvat? Si daca da cum? Caci am vazut ca mai la toti se manifesta la fel acest inconvenient, ca sa spun asa, veneam de la mare si in peco am gasit pe cineva cu un 316 care avea EXACT acelasi simptom..........omul a zis ca sa saturat sa mai tot caute si ca la tester nu a iesit nimic in neregula ........deci? Ce ne facem cu acest relantiu? :twoup: Edited by extazy
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Am deconectat mufa ( am un amic cu service cu canal) si nu s-a intamplat nimic!!!!!!!!!!! Intradevar , era in perioada cand oscila ! Sa fie de la aia? Apoi pe drum inspre casa si-a revenit si a mers SUPERB cateva zile si surpriza! azi a inceput sa faca la fel!Numai ca nu mai face chiar asa de brutal! CE ARE!? :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Mie imi oscila relantiul, dupa ce am curatat ICV-ul s-a rezolvat cu oscilatul, dar , se oprea in mers, cand o scoteam din viteza, si nici nu statea la relanti.

Eu cred ca am rezolvat problema...am intins cablul de acceleratie, putin, cat sa nu se tureze, dar sa nu mai se opreasca, si acum sta relantiul perfect, la ~800 ture.

Link to comment
Share on other sites

L-am scos de la locul lui, si am dat cu spray de carburatoare...pulverizam, agitam ICV-ul, pe urma cu un betisor de urechi am curatat mizeria de pe valva aia din interior ce se roteste...si am continuat cu spray ...agitat, rotit,....scurs..iar spray, iar agitat, si tot asa...am consumat aproape un spray , din ala maricel...

Dupa ce am lasat sa se usuce, am montat inapoi, i-am dat cheie..si mergea perfect...a doua zi, nu mai fluctua relantiul, dar se oprea....daca o acceleram putin, isi tinea relantiul, pe urma iar murea....la un momentdat nu mai tinea deloc..si atunci am intins cablul, dupa care masina si-a revenit...de o saptamana nu mai am probleme cu relantiul...

Link to comment
Share on other sites

Asculta, am vb cu cineva din brasov , si mi-a spus ca si el a rezolvat problema ! A pus pur si simplu ICV-ul in motorina si la lasat vreo 2 ore la inmuiat, dupa care l-a scuturat bine tot in motorina si la agitat pana a iesit o gramada de mizerie din iel!Si eu am facut tot ca tine cu spraiul si .... a mers o perioada dar acuma face la fel! Sincer ma bate gandul sa fac baie la ICV! Tu ce zici?
Link to comment
Share on other sites

ce imi place asta cu diverse piese obosite... Am vazut ca e din ce in ce mai la moda pe la mecanicii romani,de fiecare data cand ai vreo problema tre sa fie ceva "obosit". Cred ca baietii sunt in stare sa zica si de volan ca e obosit saracu, la cat se invarte......Eu zic sa ne mai lasam si noi masinile pe dreapta ,sa se mai odihneasca diverse piese, ca prea le extenuam....

 

PS: scuze de offtopic dar deja cred ca o sa fac alergie la expresia asta, de cate ori ma duc cu masina la vreun mecanic, pentru orice problema minora, tre sa imi zica ca e ceva "obosit".

 

 

Nu vreau sa poluez topicul, dar si eu sunt satul de cate am auzit de-a lungul anilor:

 

Ce sa-i faci, e veche (AI OBSERVAT?)

 

Mai bine vinde-o (DA-MI TU BANI DE ALTA)

 

E batrana (MAICA-TA NU E?)

 

Are piese obosite (ESTI MEDIUM?)

 

Hm, treaba asta ar putea sa fie de la multe chestii (NO SHIT !!)

 

A, stiu si eu una la fel, si niciodata nu i-a dat de cap (JURA-TE)

 

 

 

Etc

 

 

Nici unul n-ar spune: "Habar nu am ce are, nu am reparat niciodata asa ceva, nu stiu ce sa-i fac"

 

 

NU.... toti te pun sa cumperi: sonde, bujii, fise, clapete, bucsi, tobe, casete, admisii, debitmetre si tot ce va mai trece prin cap.

 

 

Daca problema ar fi rezumata doar la mecanicii independenti, ar fi ok. Adica, imi asum acest lucru (da sa nu) pentru un pret mai mic.

 

 

Dar sunt satul pana peste cap si de service-urile de toate fel, care au aceeasi atitudine. E acelasi lucru, dar cu factura si receptie.

 

:twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.