Jump to content

problema(nu trage masina)


bogdyan

Recommended Posts

  • 2 years later...

nu am avut interventii la motor

de cand o am nu am duso la mecanic cu probleme la motor

 

 

mie mi se pare ca dintr-o data nu mai trage

 

 

 

eu sunt in italia

si pe autostrada mai este si panta

si cand e sa urce trebe sa bag a 4 ca altfel ramana tot la 120 un exemplu a fost asta

dar daca e un pic sa urce nu mai trage

 

rampa se urca, panta se coboara

Link to comment
Share on other sites

Eu as lua problema asa, dupa o diagnoza daca nu apare nimic

1. Verificat furtune vacuum, eventual svhimbate ca este 2 ron metrul

2. Anulat Egr, scoti furtunasul din el dar pui (in furtun) un surub.

 

Si daca tot nu trece de 120km/h atunci, faci asa.

1. Mergi cu ea pana la 120km/h ii tai contavtul cu cheia si apoi ii dai din nou contact si va reporni, daca atunci trece de 120km/h - 100% e turbo

Link to comment
Share on other sites

 

1. Mergi cu ea pana la 120km/h ii tai contavtul cu cheia si apoi ii dai din nou contact si va reporni, daca atunci trece de 120km/h - 100% e turbo

fa chestia asta si e posibil sa rupi distributia sau sa sara de la punct.... ( misto ar fii iti apara ceva in fatza la 120 cand i ai luat contactul sa vezi la ce este utila servo frana ma rog sa le povestesti la ingerasi)

Problema ta e dela geometria variabila. Mai exact la acuatorul care controleaza geomtria. Se da jos se desface se curata cu spray de contact. dupa il prinzi la loc cu un colier. 100 % de la geometrie e este singurul lucru care plafoneaza motorul la 120 la diesel

Link to comment
Share on other sites

E vorba de o secunda, calculatorul intra in Limp mode, si nu va trece de anumita viteza decat daca ii rezetezi prin taierea contactului, nu sare nici o distributie, stai calm. Am facut asa la cel putin 10 masini, pentru a testa turbo.
Link to comment
Share on other sites

Se forteaza cutia de viteze si distributia ca ai facut tu este una ca sfatuiesti pe alti nu e ok. de exemplu daca ai cutie automata si faci asta poti sa ii spui pappapapapapa. Nu are legatura cu calculatorul cand opresti motorul se taie vacumul si servo frana. Motorul porneste din transmitere fortei de rotatie prin ansamblu roata cutie de viteze distributie respectiv vibrochen.

 

Forta care se transmite este violenta si asa cum tu pretinzi ca nu se va intampla nimic o cunostinta la un logan din cauza motorinei proaste i s a intrerupt motorul pe autostrada si a pornit apoi din intertie. rezultat s a rupt distritibutia iar motorul a plecat la ingeri. gandeste ca motorul porneste la turatie f mare din cauza vitezi cu care te deplasezi iar socul suportat de ansamblu distributi axe cu came vibrochen este imens fatza de pornire din electromotor.

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Eu as lua problema asa, dupa o diagnoza daca nu apare nimic

1. Verificat furtune vacuum, eventual svhimbate ca este 2 ron metrul

2. Anulat Egr, scoti furtunasul din el dar pui (in furtun) un surub.

 

Si daca tot nu trece de 120km/h atunci, faci asa.

1. Mergi cu ea pana la 120km/h ii tai contavtul cu cheia si apoi ii dai din nou contact si va reporni, daca atunci trece de 120km/h - 100% e turbo

Cumpara tu d-ala la 2 ron/metru la cine stie ce dimnensiune, sa vezi dup-aia ce lag ai la pedala....apesi pedala si iti pleaca poimaine. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Cumpara tu d-ala la 2 ron/metru la cine stie ce dimnensiune, sa vezi dup-aia ce lag ai la pedala....apesi pedala si iti pleaca poimaine. :thumbsup:

 

Eu am din ala la 2lei metrul si masina merge super, daca este 10 lei metrul, ai senzatia ca e un cauciuc inteligent?,

Link to comment
Share on other sites

Curios....eu am gasit furtun de vacumm numai pe original la 46 de lei/metru. :thumbsup:

puneti ma oamenilor furtun de retur de motorina gates cu insertie interioara. E vreo 15 lei metru si rezista mai bine decat alea de vacum originale. Cumperi acelasi diametru. dar nu e adevarat ca poti sa pui si de ala 2 lei metru ca el o mizerie si la ce temperaturi sunt acolo o sa le schimbi f des. evitati furtunele imbracte in textil alea in timp se desprinde cauciucul de imbracaminte si se fisureaza si nici nu iti dai seama unde e fisurat

 

Eu am din ala la 2lei metrul si masina merge super, daca este 10 lei metrul, ai senzatia ca e un cauciuc inteligent?,

pe principiu tau am putea sa punem orice fel de cauciuc pe masina daca si asa nu sunt inteligente nu?

 

daca la 130 bagi a-Ia normal sa sara pinioanele din cutie :rolleyes:

pai la automata nu prea bagi tu in viteza si s ar putea sa surprinzi cutia cand ii opresti curentul la 130 si dzeu stie in ce viteza cupleaza la repornire...

Link to comment
Share on other sites

La automata nu poti opri in mers!

pe pariu ca poti? nu poti sa scoti cheia din contact decat in d si n. dar de oprit poti lejerica. Cei drept nici nu porneste decat in n si p

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.