Jump to content

schimb de ulei la hidramata


91ZEU

Recommended Posts

hidramata sau automata.... sincer sa fiu nu stiu care e diferenta :blink:

ideea este STIE CINEVA CUM SE SCHIMBA ULEIU LA CUTIE ?

stau cu filtrul si uleiul in porbagaj de o saptamina. Luni plec din tara si nu am timp sa-mi fac programare la Bavaria.

Edited by 91ZEU
Link to comment
Share on other sites

hidramata sau automata.... sincer sa fiu nu stiu care e diferenta :)

ideea este STIE CINEVA CUM SE SCHIMBA ULEIU LA CUTIE ?

stau cu filtrul si uleiul in porbagaj de o saptamina. Luni plec din tara si nu am timp sa-mi fac programare la Bavaria.

114112[/snapback]

Pai nu trebuie la bavaria , mergi la orice service serios :blink:

Link to comment
Share on other sites

Salut

A sa iti spun eu cem se schimba uleiul. Cutia contine 8l de ulei dar tu nu poti schimba decit 3, ca sa scoti tot uleiul trebuie sa dai comvertizorul jos, asta inseamna ca trebuie sa dai cutia jos. Cine face reparatie la cutie intradevar trebuie sa puna 8l de ulei ca sa ajunga la nivel altfel nu. Pentru schimb ar fi bine sa te duci la un mecanic pentru ca dupa ce dai capacul jos trebuie sa ai niste chei cu care sa desfaci filtrul, asta in cazul in care mai are suruburile originale si nu uita sa iei si un oring nou cind schimbi filtrul, cel vechi e posibil sa nu mai fie bun.

Daca e de ajuns cea am scris eu acum apucate de treaba.

 

Bafta

Link to comment
Share on other sites

Salut

A sa iti spun eu cem se schimba uleiul. Cutia contine 8l de ulei dar tu nu poti schimba decit 3, ca sa scoti tot uleiul trebuie sa dai comvertizorul jos, asta inseamna ca trebuie sa dai cutia jos. Cine face reparatie la cutie intradevar trebuie sa puna 8l de ulei ca sa ajunga la nivel altfel nu. Pentru schimb ar fi bine sa te duci la un mecanic pentru ca dupa ce dai capacul jos trebuie sa ai niste chei cu care sa desfaci filtrul, asta in cazul in care mai are suruburile originale si nu uita sa iei si un oring nou cind schimbi filtrul, cel vechi e posibil sa nu mai fie bun.

Daca e de ajuns cea am scris eu acum apucate de treaba.

 

Bafta

114880[/snapback]

 

merci mult de informatii. ce este un oring?

Link to comment
Share on other sites

Salut

A sa iti spun eu cem se schimba uleiul. Cutia contine 8l de ulei dar tu nu poti schimba decit 3, ca sa scoti tot uleiul trebuie sa dai comvertizorul jos, asta inseamna ca trebuie sa dai cutia jos. Cine face reparatie la cutie intradevar trebuie sa puna 8l de ulei ca sa ajunga la nivel altfel nu. Pentru schimb ar fi bine sa te duci la un mecanic pentru ca dupa ce dai capacul jos trebuie sa ai niste chei cu care sa desfaci filtrul, asta in cazul in care mai are suruburile originale si nu uita sa iei si un oring nou cind schimbi filtrul, cel vechi e posibil sa nu mai fie bun.

Daca e de ajuns cea am scris eu acum apucate de treaba.

 

Bafta

114880[/snapback]

 

intrebari....

 

uleiul din cutie il scot prin busonul de la baia de ulei din cutie?

dupa ce scot respectivul ulei, schimb filtrul si oringul (ce e un oring?), uleiul noi pe unde il pun?

nu are importanta daca amestec uleiul vechi cu cel nou?

 

merci inca o data!

Link to comment
Share on other sites

Salut

Oringul wste garnitura de cauciuc care se monteaza intre filtru si corpul cutiei. Nu este nici o problema daca se amesteca uleiul. Eu fac schimbul la uleiul din cutie odata cu cel de la motor adica la 10000km si cumpar de la Reprezentanta BMW, este cel mai ieftin si este adus din germania nu de prin alta parte. Pentru cutie iti trebuie DexronII si pentru motor 10w40 semisintetic. Filtrul de la cutie eu il schimb la doua schimburi de ulei adica 20000km este cam 600mi lei. Uleiul il scoti pe la busonul de la cutie iar cind il pui ai o conducta la motor pe care ai o joja (sa nu faci confuzie cu cea de la motor ATENTIE) asta pentru cutie este mai inalta si este aproape de pompa de servo de la frine. Scoti joja si torni cam 3l daca mai ai nevoie completezi. Testul de face cu motorul cald si trebuie sa te ajute cineva. Pui maneta pe R si ti pe frina apasat sa nu plece masina in spate in timpul asta cu motorul pornit verifici uleiul si el trebuie sa fie la partea superioara a semnului de pe joja.

 

bafta

Link to comment
Share on other sites

Salut

Oringul wste garnitura de cauciuc care se monteaza intre filtru si corpul cutiei. Nu este nici o problema daca se amesteca uleiul. Eu fac schimbul la uleiul din cutie odata cu cel de la motor adica la 10000km si cumpar de la Reprezentanta BMW, este cel mai ieftin si este adus din germania nu de prin alta parte. Pentru cutie iti trebuie DexronII si pentru motor 10w40 semisintetic. Filtrul de la cutie eu il schimb la doua schimburi de ulei adica 20000km este cam 600mi lei. Uleiul il scoti pe la busonul de la cutie iar cind il pui ai o conducta la motor pe care ai o joja (sa nu faci confuzie cu cea de la motor ATENTIE) asta pentru cutie este mai inalta si este aproape de pompa de servo de la frine. Scoti joja si torni cam 3l daca mai ai nevoie completezi. Testul de face cu motorul cald si trebuie sa te ajute cineva. Pui maneta pe R si ti pe frina apasat sa nu plece masina in spate in timpul asta cu motorul pornit verifici uleiul si el trebuie sa fie la partea superioara a semnului de pe joja.

 

bafta

114968[/snapback]

 

Salut Gabi si merci mult de indrumari. Pina la urma am sa o las asa pt ca nu mai am timp sa fac acum. Se v-a ocupa socrul meu de treaba asta la un service.

Mai am totusi o intrebare pt ca nu am inteles foarte bine o chestie: Deci trebuie sa dau si cutia jos? Sau e indeajuns sa desfac busonul de la baia de ulei a cutiei?

Merci mult inca o data si multa bafta si tie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.