Jump to content

BMW E90 320dA


Soreen

Recommended Posts

Ieri m-am ocupat de formalitatile de inmatriculare.

Va descriu procedura mai jos, in speranta ca ii pot ajuta pe cei interesati.

Asadar, in cazul meu, a fost vorba despre o tranzactie intre 2 persoane juridce : masina era inmatriculata pe firma, iar eu am transferat-o pe firma mea.

 

Primul lucru, de care m-am ocupat saptamana trecuta, a fost sa completez fisa de inmatriculare, la o ghereta de vanzari-cumparari auto.

Dupa aceasta, vanzatorul a obtinut viza de radiere de la administratia financiara de care apartinea.

Cu fisa de inmatriculare completata si vizata, am fost la administratia mea de sector, pentru a o lua in evidenta. Mare atentie : in momentul in care va prezentati la administratia financiara a sectorului de care apartineti, pentru a lua masina in evidenta, trebuie sa aveti de la vanzator si certificatul fiscal de la administratia lui fiscala, din care sa reiasa ca firma nu are datorii !!! ( eu nu l-am avut, asa ca a trebuit sa ma intorc, pentru a mi-l da) :)

 

Luni, am dat telefon luni la RAR Voluntari (Telefon - 021.9672) si m-am programat pentru marti dimineata la ora 8.00, la autentificare.

Acte necesare :

- cartea de identitate : original

- talonul vechi : original

- buletinul de identitate

La ora 7.50 am intrat cu masina pe rampa, la 8.00 m-a preluat un inginer, la 8.10 a fost gata.

Am platit taxa de eliberare a documentului de autenticitate : 95.95 RON.

In 30 minute m-au strigat de la ghiseu pentru a imi lua documentuele.

In concluzie, oamenii de la RAR super profi. Am fost uimit. Tineti-o tot asa ! Nota 10 ! :(

 

De la RAR, am plecat spre Politia Rutiera din Pipera (DRPCIV)

M-am prezentat frumos la ghiseu, cu tot dosarul facut ca la carte, asa cum reiese de pe site-ul BPR : http://www.drpciv.ro/info-portal/changeLanguage.do?lang=ro :

- cerere de inmatriculare : se cumpara de la orice baraca de vis-à-vis de cladirea DRPCIV : 2 RON

- cartea de identitate a autoturismului: original + copie

- certificatul de autenticitate de la RAR : original

- fisa de inmatriculare (ce am completat-o saptamana trecuta)

- talonul vechi (cu mentiunea pe spate “Instrainat catre XXX la data de YYY” si stampila vanzatorului !!!! – eu nu am avut si stampila, asa ca m-au intors de la ghiseu, a trebuit sa ma duc sa imi puna stampila si am revenit – niste idioti, mai ales ca m-am certat cu ei si am reusit sa le demonstrez ca nu exista nici o lege care sa stipuleze ca este necesara si stampila pentru PJ-uri :) )

- CI : original si copie

- imputernicire (eu, ca administrator, ma imputerniceam pe mine sa depun actele – alta idiotenie)

- taxa de inmatriculare : 52 RON : original + copie

- taxa de talon : 37 RON : original + copie

- acestea se pot plati la CEC-ul din incinta DRPCIV doar pentru cei din sectoarele 3 si 4, in caz contrat trebuiesc platite la CEC-ul din sectorul de unde apartineti

- copie dupa factura de cumparare si contract : original + copie

- asigurarea RCA numele pe cumparatorului : original + copie

 

Am depus toate aceste documente, iar in 2 ore m-am intros la ghiseu, pentru a ridica noul talon + cartea de identitate completata.

 

Cam atat….

 

PS : pe scari am facut si achizita unei folii pentru talon de tip nou…la pretul de 5 RON :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Mare problema mare cu Webasto-ul !!! :twoup:

Fiind frig zilele trecute, mi-am adus aminte de cheia minune pe care am primit-o cand am cumparat masina, cea de Webasto. Cand am incercat sa o folosesc, stupoare, nu se intampla nimic. Se aprinde becul pe cheie, insa nu porneste nimic la masina.

Problema e ca, 99,99% am incurcat cheile cand am luat masina. Eu am luat cheia sirocoului de la cea argintie iar tipa care a luat-o pe cea argintie a luat cheia mea. (asa cum v-am scris in topic, au fost 2 masini de vanzare cand am luat-o)

Partea nasoala este ca tipa care a luat pe cealalta masina, a plecat in Germania definitiv cu tot cu masina (era nemtoaica, o angajata a lor) si nu le mai putem schimba.

Aveti idee ce pot face ?

Edited by Soreen
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ieri mi-am facut o noua achizitie : BMW E90 Limousiene... o superba macheta metalica de la Kyosho, scara 1:18, cu directie functionala, usi+capota+portbagaj ce se deschid, interior mochetat, etc. Este o bijuterie, va recomand tuturor o astfel de 'jucarie' :twoup:

http://img841.imageshack.us/img841/1420/fc785854.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Azi ne pregatim de cea de-a 2-a revizie, de 50.000 Km.

Se schimba :

- ulei

- filtru ulei

- filtru aer

- filtru motorina + inele

- filtru polen (microfiltru)

Impresia de pana acum : excelenta. Masina se comporta pur si simplu impecabil.

Sunt curios sa vedem cum arata filtrele dupa 20.000 Km facuti prin Romanica...

Link to comment
Share on other sites

Gata, revizia a fost efectuata - cost manopera : 280 Lei (la fel ca si data trecuta). Cost piese : 880 Lei.

Se pare ca preturile s-au mentinut.

DIn fericire pentru mine, am modelul nou de filtru de epurare, fara burete, asa ca nu am mai fost nevoit sa il schimb.

Baietii la service...super :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.