Jump to content

Motorul de 1.8 nu ma mai satisface !


Theo 7

Recommended Posts

Buna tuturor...

 

Acum sase luni am cumparat un E36-318i . Am crezut ca totul va fi bine si ca am sa pot fi fericit pentru mult timp. Am schimbat tot ce era in neregula cu masina plus toate consumabile . Am mai bagat 2500 de euro in masina ca sa aflu in scurt timp ca motorul nu are puterea care as vrea(mereu am crezut ca am sa fiu super multumit cu 115 cai putere ). Acum sunt disperat ! As vrea sa schimb masina mea cu una cu motor mai mare(320,323,325 sau macar un 318 is ) , se intereseaza cineva ? Bineinteles ofer diferenta ...

 

Multumesc ...

Link to comment
Share on other sites

Buna tuturor...

 

Acum sase luni am cumparat un E36-318i . Am crezut ca totul va fi bine si ca am sa pot fi fericit pentru mult timp. Am schimbat tot ce era in neregula cu masina plus toate consumabile . Am mai bagat 2500 de euro in masina ca sa aflu in scurt timp ca motorul nu are puterea care as vrea(mereu am crezut ca am sa fiu super multumit cu 115 cai putere ). Acum sunt disperat ! As vrea sa schimb masina mea cu una cu motor mai mare(320,323,325 sau macar un 318 is ) , se intereseaza cineva ? Bineinteles ofer diferenta ...

 

Multumesc ...

Credeai ca o sa zboare la 115 cai?

E o masina de putere medie...

Link to comment
Share on other sites

Pune-o la vanzare. :)

 

Cel putin pe aici nimic nu se misca la vanzarea masinirol. As vrea eu sa pot sa-o vand si sa iau una cu motor mai mare chiar daca ies in gaura ..

 

schimba motorul cu 1.8is, cred ca nu-s multe de schimbat in rest.

 

sau fa schimbul cu cineva cu motor mai mare, ii mai dai o diferenta, poate e cineva care foloseste masina mult, si vrea un motor mai mic, cu consum mai mic.

 

Nu stiu cat ar costa sa-i pun motor mai mare . Si la schimb pana acum n-am dat de nimeni . :twoup:

 

Buna tuturor...

 

Acum sase luni am cumparat un E36-318i . Am crezut ca totul va fi bine si ca am sa pot fi fericit pentru mult timp. Am schimbat tot ce era in neregula cu masina plus toate consumabile . Am mai bagat 2500 de euro in masina ca sa aflu in scurt timp ca motorul nu are puterea care as vrea(mereu am crezut ca am sa fiu super multumit cu 115 cai putere ). Acum sunt disperat ! As vrea sa schimb masina mea cu una cu motor mai mare(320,323,325 sau macar un 318 is ) , se intereseaza cineva ? Bineinteles ofer diferenta ...

 

Multumesc ...

Credeai ca o sa zboare la 115 cai?

E o masina de putere medie...

 

Sincer, comparativ cu alte masini care am condus asa ziceam . Dar in afara de asta BMW-ul a trezit microbul din mine,nevoia diesperata pentru acceleratie ! M-am plimbat cu un E36 325i si de atunci mi-a luat mintile ! Vreau sa simt ce este sa atingi 0-100 in 7-8 secunde si sa fiu eu la volan !

 

Va multumesc pe toti pentru raspunsurile date .

 

Tudor

Link to comment
Share on other sites

daca zici ca ai bagat bani in masina sa mearga bine....ramane sa ii schimbi motorul decat sa o dai si sa iei una terminata, dar cu motor mare, si apoi sa ii schimbi aleia tot

mai bine pui pe asta a ta un m50 2,5 de 192 de cai , sau un m52 de 170 de cai , tot de 2,5 , pui discuri si pe spate ca sa te si opresti, si asta e. discuri se pun usor, motorul la fel la un service sau un mecanic priceput. nu e mare inginerie

cu 1000 de euro o sa iti si fuga si totusi ai masina ta pe care zici ca ai ingrijit-o.

Link to comment
Share on other sites

daca zici ca ai bagat bani in masina sa mearga bine....ramane sa ii schimbi motorul decat sa o dai si sa iei una terminata, dar cu motor mare, si apoi sa ii schimbi aleia tot

mai bine pui pe asta a ta un m50 2,5 de 192 de cai , sau un m52 de 170 de cai , tot de 2,5 , pui discuri si pe spate ca sa te si opresti, si asta e. discuri se pun usor, motorul la fel la un service sau un mecanic priceput. nu e mare inginerie

cu 1000 de euro o sa iti si fuga si totusi ai masina ta pe care zici ca ai ingrijit-o.

 

 

Baieti,

Idea este ca nu cred ca pot sa pun un motor de 2.5 pe caroserie de asta. In afara de acte,este nevoie si de alte modificari. Grup de plantare, radiator ,cutie etc . Stiu de pierdere la bani dar nu-mi iese din cap plimbarea aia cu 325-ul . Si cat despre masina de schimb,daca este asa rupta doar nu am sa-o iau :-) ....

Link to comment
Share on other sites

daca zici ca ai bagat bani in masina sa mearga bine....ramane sa ii schimbi motorul decat sa o dai si sa iei una terminata, dar cu motor mare, si apoi sa ii schimbi aleia tot

mai bine pui pe asta a ta un m50 2,5 de 192 de cai , sau un m52 de 170 de cai , tot de 2,5 , pui discuri si pe spate ca sa te si opresti, si asta e. discuri se pun usor, motorul la fel la un service sau un mecanic priceput. nu e mare inginerie

cu 1000 de euro o sa iti si fuga si totusi ai masina ta pe care zici ca ai ingrijit-o.

 

 

Baieti,

Idea este ca nu cred ca pot sa pun un motor de 2.5 pe caroserie de asta. In afara de acte,este nevoie si de alte modificari. Grup de plantare, radiator ,cutie etc . Stiu de pierdere la bani dar nu-mi iese din cap plimbarea aia cu 325-ul . Si cat despre masina de schimb,daca este asa rupta doar nu am sa-o iau :-) ....

 

Si cand o sa ai motor de 170 de cp crezi ca n-o sa te plictisesti?

Parerea mea e sa-ti vezi de treaba si sa faci altceva cu banii, nu sa-i arunci pe masina.

Vrei senzatii...te duci te dai cu cartul iar cu banii ramasi faci cu totul altceva.

Link to comment
Share on other sites

nu o sa iti ajunga nici 325i. O sa vrei V8. Eu vreau sa trec la V8 dar in momentul asta ar fi o greseala. E pacat de masina daca ai ingrijit-o si ai pus-o la punct. Pierzi tot ce ai bagat si o iei de la capat. Mai ai rabdare si vezi apoi piata si daca e sa faci upgrade faci la ceva ca lumea.
Link to comment
Share on other sites

daca zici ca ai bagat bani in masina sa mearga bine....ramane sa ii schimbi motorul decat sa o dai si sa iei una terminata, dar cu motor mare, si apoi sa ii schimbi aleia tot

mai bine pui pe asta a ta un m50 2,5 de 192 de cai , sau un m52 de 170 de cai , tot de 2,5 , pui discuri si pe spate ca sa te si opresti, si asta e. discuri se pun usor, motorul la fel la un service sau un mecanic priceput. nu e mare inginerie

cu 1000 de euro o sa iti si fuga si totusi ai masina ta pe care zici ca ai ingrijit-o.

+1, asa as face si eu...

Discurile le-am pus deja pe spate :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Nu as putea sa zic ca vad lucrurile astfel. Totul in viata are un inceput si un sfarsit . 190 hp este indeajuns . Sa iau ceva mai mare cum ar fi un M3 ar fi o mare greseala. In primul rand nu as avea bani sa-o intretin ! Si eu am o boala de a intretine masina mea (sigur toti stim soferi care lasa masinile lor la voia sortii ) . In al doilea rand nu as schimba masina mea pe alta neingrijita. Oricum din start ar trebui sa-i schimb toate uleiuri (motor,servo,frane,la bloc de planetare in spate,la cutie si antigelul ) , plus filtre de ulei,aer,benzina si de polen . Plus curea la alternator,bujiile si dupa aia eventual termostat,baterie si cauciucuri asa ca deja se aduna o suma destul de mare incat nu mi-as permite sa am si alte chestii pe cap . Poate niste bucse dar cam atat . Altfel chiar as arunca banii pe geam !!

Sunt de acord ca mereu sunt alte nevoi , dar o masina puternica ar fi ca un vis realizat . Am sa incerc sa gasesc ceva si daca nu este nimic pana la urma am sa ma las si eu la mana mea :-) . Daca nu incerc nu am de unde sa stiu daca se poate ceva . Ideal ar fi sa gasesc pe cineva care are grija de masina lui, s-a saturat de cosum mare si ar vrea tot o masina buna in schimb (un BMW ) si plus ar ramane si cu un banut in buzanar :twoup: .

Va multumesc din nou pentru raspunsuri . O zi buna ...

Tudor

Link to comment
Share on other sites

Poate ar fi intradevar mai bine sa schimb motorul dar am mai multe chestii pe cap in legatura cu asta . In primul rand,motorul cand este pe masina altfel se poate proba decat pe jos . Pe masina se aude cum suna,daca bate ceva,daca trepideaza-adica daca merge fin,se poate veridica daca pierde ulei sau daca este terminat . La motoare mari majoritatea nu respecta nici regula de intai de a pune ulei . Am vazut cativa tipi care mergeau fara ulei in motor ! Plus de asta este mai greu de gasit un motor mare cu un proprietar care nu tureaza motorul la 6-7 mii si nu face play-uri drift-uri etc . Sunt multe de vazut si de verificat inainte sa fac orice miscare . Sunt sigur ca voi baieti care respectati masinile voastre stiti foarte bine despre ce vorbesc . Si asa este un risc cu motoare de BMW, cel putin eu stiu multe care sunt refacute si dupa parerea mea , asta nu este un lucru bun . Eu am un vis si as vrea sa-l vad realizat . Acum daca nu se poate , c'est la vie :twoup: ... Va multumesc din nou pentru raspunsuri ...

 

Eu as schimba motorul, vad ca se practica la e36...

 

+1 pentru semnatura ta !!!

Link to comment
Share on other sites

Si care mai e farmecul, de ex unui M dc nu-i dai tot ce poate?

Oricum cutiile automate pe modul sport schimba aproape de limitare, ideea e sa fie intretinut motorul...zic eu.

Link to comment
Share on other sites

Si care mai e farmecul, de ex unui M dc nu-i dai tot ce poate?

Oricum cutiile automate pe modul sport schimba aproape de limitare, ideea e sa fie intretinut motorul...zic eu.

 

 

De a da la o masina ce poate si de a abuza motorul e cu totul altceva . Din cand in cand orice motor are nevoie sa fie turat dar daca tot timpul mergi cu un motor turat atunci nu este bine . Ce rost are sa pun eu masina mea cu orice alta care se da mare pe langa mine ? Asa cum un pitbul iese la plimbare si toti ceilalti caini latra la el de ciuda , asa si mie mi-se intampla (si eu am si motor mic ) sa vina langa mine de la Golf 3 de 1.4 pana la Opel Corsa !! Iti vine sa crezi ? Ce rost are sa ma pun eu cu masini care nici macar o suta de cai nu au ? Sau ce rost are sa turez masina pana la 7 mii de fiecare data cand plec de pe loc ? Eu nu turez masina peste 4 mii ,mai ales cu a intaia si a doua . Pana acum am facut de vreo doua ori 0-100 si in rest masina mea vede 5 mii de ture intr-a 4a(doar la depasire dace este cazul ) si a 5a . Asta este stilul meu de condus cu care dupa parerea mea prorejez motorul . Adica eu asa stiu ca este bine .

Da, dar la cutii automate nu exista doar modul sport . Poate eu exagerez un pic la ce am scris deasupra dar mai ales burnout, drift si play-uri de la un semafor la altul in nici un caz nu fac bine motorului . Altfel cum de exista atatea motoare de la BMW rupte si refacute ? Oricum nici nu sunt de acord de a merge subturat cu masina . Este inca un motiv de a distruge motorul . In fine , dupa parerea mea , un mers optim este cel mai bun , nici subturat dar nici turat la maxim tot timpul ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.