Jump to content

probleme 330 d


Recommended Posts

Poate-poate s-a intalnit cineva cu aceasta problema. La acceleratie brusca si la turatii mari mi se aprinde martorul de bujii in bord, se taie acceleratia efectiv simt ca si cum ar muri vreo 50 caluti - nu de tot , dar nu trage cu aceasi intensitate- plus ca incepe sa fie mai galagios motorul, suna ca un diesel mai vechi. In timpul mersului iau si pun contacul , repornesc din mers, se stinge martorul din bord si motorul merge frumos, trage bine etc. Dar cand accelerez din nou, la turatii mari mi se taie din nou. Semnele ar fi ca si cum nu ar primi combustibil suficient. Am fost azi la service - acolo a iesit problema la alimentare - mai precis supapa din pompa de injectie. Dar mecanicul mi-a sugerat ca in prima faza sa schimb filtrul de motorina-cea ce mi s-a parut un sfat destul de logic, pentru ca ar putea limita fluxul motorinei daca este infundat. Am schimbat acum. Inca nu am fost cu masina afara sa testez, iar in oras nu am cum sa merg cu 150-200. In regim civilizat merge ok, nu imi face fite. Am mai patit de vreo 5-6 ori in ultimele saptamani ca dupa mers in oras , la stop imi oscila turatia intre 600-800, dupa care se stabiliza. Nu stiu daca are ceva legatura una cu cealalta. Apropos, este vorba de un 330d din 2000, 171000 km. Multumesc pentru orice sfat logic.
Link to comment
Share on other sites

am avut si eu o problema asemanatoare doar ca la mine nici nu mai pornea dupa ce-o opream. e posibil ai un injector dus. ii se blokiaza supapa de retur. cel mai bine e sa-i faci un test de injectoare pe care poti sa-l faci singur. cumperi 2 metri de furtunas subtire cum e cel de la supapele de retur, il tai in sase bucati egale, cumperi sase eprubete de gradinarit, vezi sa nu fie foarte mari, 150-200 ml. ,desfaci supapele de retur de la injectoare, conectezi furtunasele pe fiecare supapa si pui la fiecare injector eprubetele, dupa care pornesti motorul si te uiti care eprubeta se umple. Daca din toate sase, toate se umplu egal, nu ai nici o problema la injectoare, e alt ceva, daca ti se umple unul sau doau mai mult decat celelalte si cu o diferenta mare, atunci ai probleme la injectoare. :twoup: fa testul si posteaza dupa. toate cele bune si multa bafta, e super simplu Edited by SPW
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru sfatul tau. Da , teoretic este logic ca poate fi un injector , dar injectoarele au fost testate acum 30-40 zile si erau la parametri optimi. Azi ma voi duce la o plimbarica mai cu talpa si voi posta rezultatul. Deci , pana acum doar filtrul de motorina am schimbat si sincer sunt foarte curios daca s-a mai cumintit. Daca nu , ma voi duce la un test strict cu pompa si daca se constata ca supapa respectiva este piesa buclucasa o schimb. Sper sa rezolv cat mai repede posibil, fiindca este deranjant sa nu pot depasi cum sunt obisnuit sa imi fie frica ca nu ies din depasiri cum m-a obisnuit pana acum. Multumesc pentru sfaturi.
Link to comment
Share on other sites

E posibil sa fie pompa de sub scaunul sofer

daca la dignoza insufficient rail pressure, exact cum a zis colegul mai sus . verifica si debitul pompei de sub scaun sau eventual pompa din rezervor.Se poate vedea in diagnoza presiunea de alimentare a pompei de inalta (tre sa fie undeva pe la 6 bar)..dar sa o verifici in sarcina

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.