Jump to content

relantii la 1000 rpm


punctepuncte

Recommended Posts

mda ... am mai facut o curatare si aceleasi simptome , am schimbat regulatorul si la fel am relantiu de F1 :)

banuiesc ca este de la cotul ala de cauciuc de la debitmetru si corp acceleratie, este cam crapat si ma gandesc ca atunci cand l`am scos cine stie poate a crapat pe undeva unde nu vad eu , un sfat de unde sa cumpar si eu v`as fii recunoscator :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Lipeste-l bine cu niste banda, si vezi daca asta e cauza. Abia dupa aia cumpara unul nou.

 

eu am gasit doar la reprezentanta, a fost vreo 23 de euro..

Cred ca nu in Romania :twoup:

Edited by pyu
Link to comment
Share on other sites

Lipeste-l bine cu niste banda, si vezi daca asta e cauza. Abia dupa aia cumpara unul nou.

 

eu am gasit doar la reprezentanta, a fost vreo 23 de euro..

Cred ca nu in Romania :)

sa stii ca nu este o idee rea sa bag banda la greu pe el :twoup: si abia dupa aia sa`l cumpar .

Link to comment
Share on other sites

Regulatorul ala de relanti are un fel de surub in el. trebuie reglat relantiul sin surubul ala (daca spui ca a fost curatat acest gerulator, sigur s-a umblat acel susrub)

 

Acel surub este in interiorul regulatorului, a nu se consunda cu acel surub care este la vedere si regleaza relantiul (ca la dacie).

 

probabil baga prea mult aer la relanti si de asta sta la 1000 rpm

nu a umblat nimeni la acel surub,inainte imi statea cum trebuie relantiul dar avea momente cand fluctua si din cauza asta le-am curatat si clapeta si pe el , curatarea a fost facuta cu un spray de la sonax pt carburatoare nu cu altceva care ar putea dauna . Si de ce baga mai mult aer dupa incalzire si nu inainte cum este normal ?

PAI EXACT INVERS ESTE NORMAL,ADICA CAND MOTORUL ESTE RECE ITI BAGA MAI MULTA BENZINA SI MAI PUTN AER

Link to comment
Share on other sites

Terminati ca in regulator nu este nici un surub! Regulatorul ala este pur si simplu un motoras care face numa o singura tura! inchide si deschide! si maimult ca sigur ca benzina nu are cum sa ai dauneze! asta unu la mana ! si doi la mana verifica furtunele la tine totul trebuie sa fie de la furtune! Edited by extazy
Link to comment
Share on other sites

Daca face la fel, atunci nu e de la el, daca se imbunatateste, poti sa-l schimbi dupa aia...

Asa am facut eu testul :)

l`am bandajat putin mai mult unde era crapat si degeaba tot asa face :)

 

Regulatorul ala de relanti are un fel de surub in el. trebuie reglat relantiul sin surubul ala (daca spui ca a fost curatat acest gerulator, sigur s-a umblat acel susrub)

 

Acel surub este in interiorul regulatorului, a nu se consunda cu acel surub care este la vedere si regleaza relantiul (ca la dacie).

 

probabil baga prea mult aer la relanti si de asta sta la 1000 rpm

nu a umblat nimeni la acel surub,inainte imi statea cum trebuie relantiul dar avea momente cand fluctua si din cauza asta le-am curatat si clapeta si pe el , curatarea a fost facuta cu un spray de la sonax pt carburatoare nu cu altceva care ar putea dauna . Si de ce baga mai mult aer dupa incalzire si nu inainte cum este normal ?

PAI EXACT INVERS ESTE NORMAL,ADICA CAND MOTORUL ESTE RECE ITI BAGA MAI MULTA BENZINA SI MAI PUTN AER

la fel am zis si eu ... ai vre`o explicatie ?

 

Terminati ca in regulator nu este nici un surub! Regulatorul ala este pur si simplu un motoras care face numa o singura tura! inchide si deschide! si maimult ca sigur ca benzina nu are cum sa ai dauneze! asta unu la mana ! si doi la mana verifica furtunele la tine totul trebuie sa fie de la furtune!

si eu cred la fel ca este de la furtune ... trebuie sa ma apuc de ea intr`o dimineata sa fie rece ca ma cojesc pe maini la urma :( ... clar este de la furtune ca pana se incalzeste cum trebuie am relantiu bun ... cum se incinge motorul gata sare in 1000 rpm sau mai nou in 1200 -1300 rpm :twoup:

Edited by punctepuncte
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.