Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Debitmetru E60


Recommended Posts

Am niste probleme cu masina pe care nu le-am rezolvat de data trecuta.

Masina nu accelereaza liniar, da mici rateuri cateodata in accelerare, in special la urcare si doar dupa ce se incalzeste motorul.

Si dupa 220-240 la ora in kickdown intra in safe mode. Apoi nu mai baga boost de la turbine deloc pana opresc masina.

 

Pe tester zice: DPF backpressure too high , dar asa facea si inainte si dupa ce l-am scos.

 

Chiar daca masina fuge relativ bine , prinde 200 f rpd, acul de la turometru cateodata parca nu merge liniar, are putin oscilatii in timp ce accelerez.

 

Am testat si debitmetrul si pana in 2000rpm valoarea nominala cu cea reala erau apropiate dar la 2000rpm in sus, deodata valaorea reala urca f mult spre 700, iar cea nominala pe la 450. E acesta un semn ca debitmetrul e dus , sau e de la resoftare?

 

Ma gandesc sa iau alt debitmetru, dar as vrea sa fiu sigur ca e de la el, nu e chiar ieftin unul nou.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa fie totul perfect, poate si filtrul DPF sa fie infundat, motorina sa fie de cea mai buna calitate, inclusiv resoftarea cred ca e problematica la 535d. La masina asta din start fabricantul a dus-o spre maxim ca de-aia are 2 turbine, modul de functionare al celor 2 turbine este hotaritor pentru incarcarea cilindrilor cu aer a carei presiune trebuie masurata corect. Presiunea aerului din galeria de admisie trebuie sa fie masurata corect de senzor numai asa se va comanda debitul de motorina cerut in functie si de ceri tu prin acceleratie. Eu stiu 2 535d care au avut probleme datorita unui pressure converter.

 

Debitmetrul trebuie sa fie foarte curat sa masoare corect debitul de aer. Cred ca la debite mari de aer este importanta circulatia aerului prin canalizatiile lui. Eu la 2 525d l-am curatat cu un contact cleaner (cred ca e acelasi debitmetru) si l-am suflat cu aer curat. Sa nu abuzezi cu solutia daca vrei sa-l cureti.

Link to comment
Share on other sites

Schimba debitmetru, daca tot nu merge schimbi EGR, iar daca tot are aceleasi simptome :twoup: e turbina. La fel am patit si eu, exact aceleasi simptome, dar eu am inceput in ordine inversa sa le schimb (la sfaturile unor specialisti, cu gilimelele de rigoare, inclusiv AB) si inclin totusi sa cred ca nu trebuia turbina schimbata , masina nu era resoftata.Am resoftat-o dupa, si de doi ani de cand e resoftata nu am inca probleme, deci nu cred ca e de la resoftare, ci pur si simplu una din piesele enumerate mai sus e pe duca. Nici gand filtru DPF si mie cei de la AB vroiau sa-mi bage pe gat un schimb de filtru, dar nu a mai fost necesar. Bine povestea e mai lunga, dar cred ca intelegi ideea problemei. Bafta
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.