Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

De aia 300 euro iti iei bilet de avion, iti platesti vreo 2-3 zile de hotel, si iti inchiriezi si o masina ca sa umbli pe la autohausuri. :)

 

M-am uitat acum, Baneasa-Dortmund la Wizzair costa 199 RON in data de 12 decembrie. Eu cand m-am dus la Iasi sa imi iau Alfa, am platit 300 lei la Tarom, era mai ieftin sa ma duc pana in Germania. :)

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

De aia 300 euro iti iei bilet de avion, iti platesti vreo 2-3 zile de hotel, si iti inchiriezi si o masina ca sa umbli pe la autohausuri. :)

 

M-am uitat acum, Baneasa-Dortmund la Wizzair costa 199 RON in data de 12 decembrie. Eu cand m-am dus la Iasi sa imi iau Alfa, am platit 300 lei la Tarom, era mai ieftin sa ma duc pana in Germania. :)

 

Exemplul asta era pentru cazul in care nu stii germana, nu stii parcuri, baiatul asta care mi-a adus masina stie care-i turc, care-i bulgar, care-i gen "boldy" , si astea conteaza. Si la ei sunt tzepari, nu numai aici.

Link to comment
Share on other sites

Pai ce sa cauti la turci si bulgari? Vrei sa iti iei o ieftineala? Gasesti destule ieftineli si in Romania, daca nu mai multe ca in Germania.

 

Daca tot te duci in Germania, te duci la o firma serioasa, autohus.de, sau altele cunoscute.

Link to comment
Share on other sites

Ca si proiect viitor apropiat, daca ajuta Doamne Doamne,

as dori sa imi iau una din urmatoarele:

 

535D

335D, 330D, 325I, 330I coupe toate

630CI

A5 3.0 TDI, 2.0TFSI

TT 2.0 TFSI (asta din urma nu prea ca e cam jucarie)

 

Masinile trebuie sa respecte urmatoarele:

navi mare, xenon, 2006 minim (nu 2005/12), 170mii reali max, motorizarea specificata de mine (aka nu dau impozit 2000RON pe un 530D/A5 2.7TDI/etc care de-abia se taraste)

optional: vreau foarte mult si trapa (dar daca nu e, asta e)

 

Si acum va prezint problemele pe care le am:

1. am sa dau un 18-20mii maxmax

2. vreau sa imi consume un 14-15maxim in oras daca dau in ea. la care sa renunt din motorizarile precizate?

3. joystickul ala ce e defapt? SMG sau e automata clasica cu un "levier" frumos? sa fug de SMG sau? Vreau sa simt ca ma rupe in momentul cand schimb, iar asta la GTI-ul amicului meu cu DSG, desi merge ca o racheta, nu simt deloc cand schimba (si nu cred ca e doar din cauza la torque)

4. la ce costuri sa ma astept daca imi pica injectoarele, turbo-ul, ambreiaj-volanta/ce se strica la automate?

 

edit: Bottom line: gasesc ceva in banii astia, la pretentiile/criteriile mele, avand in vedere ca vad ca ziceti ca nu se gaseste E90 cum trebuie la 12mii?

Edited by flo_sb
Link to comment
Share on other sites

Are cumnata-miu unul identic cu ala din link-ul 2, numai ca e 2007 si are 170k km, reali. El a avut ghinion sa aiba cod motor BKD ai a schimbat 2 injectoare. In afara de asta a mai schimbat si mecatronicul de la cutie. Astea au fost singurele cheltuieli neprevazute in 170k km. De fapt, la injectoare se astepta. In rest, nicio problema, masina se prezinta foarte bine, are peerformante si consum mai mult decat decente.
Link to comment
Share on other sites

 

Tocmai de aceea deocamdata nu merita sa cumperi 325d, 330 d, 525d, 530d ... daca tot platesti ACEEASI TAXA macar sa iei 335d sau 535d ( costurile ulterioare de intretinere nu sunt cu mult in plus, dar ceea ce iti ofera masina este... ) Eu am avut 535d pt circa 1 an si jumatate si cred ca vb in cunostinta de cauza...

Mi-am luat cu ratiunea x3 2.0d si daca voi reusi sa-l vand fara sa pierd prea multi bani de-abia astept sa incerc asa ceva http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=153097578&__lp=18&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=48&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=185&minPowerAsArray=KW&fuels=DIESEL&negativeFeatures=EXPORT&adLimitation=ONLY_DEALER_ADS&lang=en&pageNumber=2 ... desi deja sunt cam multi km....

Link to comment
Share on other sites

cum ai stat cu consumul in oras la 535D layboy82, si in ce oras daca se poate? si extern? LCI sau non LCI ?

 

MERS la birou in BUCURESTI dimineata si intors dupa-amiaza la ore de max aglomeratie ( berceni-pipera 1 ora dus -1 ora intors, doar bara la bara cand niciodata nu schimba cutia mai mult de viteza a -2-a ) consuma cam 15%, hai poate 16% ... dar asta e MAXIM - nu exista conditii de trafic mai rele de-atat nicaieri, niciodata !

 

La extern am facut pariu cu un prieten intr-un week-end si l-am dus de la Brasov la Neptun cu 7.2% ( consum facut plin la bv pana a dat afara, apoi plin la mangalia pana a dat afara , pe calculator arata 7.1%, oricum era f interesant la masina aia ca arata in computer cat consuma real.. de obicei la pompa cand bagi iese consum mai mare, la asta nu ) - si crede-ma ca nu am mers batraneste, in afara de autostrada unde am mers pilot automat la 150 km/h ( si la viteza asta ai APROAPE !!! 2000 rotatii/min ) , unde m-au depasit cativa, in rest n-a trecut masina pe langa mine ... ASTA AR FI CAM MINIM

 

In rest la extern drum de Baia Mare - Bucuresti mers tare si foarte tare ( nu ca viteza, ci ca bruscari kick-down-uri samd ) 8.5%-9 % .

Dar senzatia de a face repriza de la 100km/h la 250 km/h ( unde masina e limitata ) in kick-down si masina sa traga continuu pana acolo si sa ramana in treapta a -5- a acolo ( 2-300 ture sub rosu ) si de-abia daca ii dai drumul putin la acceleratie sa schimbe drive-ul intr-a 6- a e PRICELESS :)

 

Masina era 2005 272 cp si ce-i drept avea doar 120.000 km reali ... nu stiu cum se comporta astea cu km mai multi ( desi atata timp cat dealeri seriosi cu traditie vand acest tip de masina ca MEGAVOLL si cu + 300.000 km , nu vad care ar fi problema ).

 

Motorul nou are 286 cp in loc de 272 cp si daca e si e90 mai mic , mai compact si ceva mai usor nu vad ce masina mai pt sufletul soferului poti gasi ( raportat si la costul pe care il presupune pasiunea , bineinteles ) :) !

Link to comment
Share on other sites

Pai si cu ce te-ar incalzi ca sunt facute in Europa sau in Mexic?

 

Foloseste link-ul asta, ai acolo explicatiile cu ce trebuie sa faci:

 

http://www.bmw.co.uk/bmwuk/owner/services/partscatalogue/0,,1312___dht-aHR0cDovL3d3dy5iYXllcmlzY2hlYm13Lm5ld2RvbG4ubmV0,00.html

 

am urmat. am introdus si vin-ul dar... hmmm....

 

Information

 

There are no data for the given VIN.

Link to comment
Share on other sites

Foarte tare..http://www.autovit.ro/maserati-quattroporte-C21900792.html

Crezi tu :) ...masina a trecut pentru o perioada scurta si pe la un prieten de-al meu....nu era zi sa nu se strice ceva la ea!!!nu mai avea curaj sa plece din oras cu ea de frica ca-l lasa in drum...

Cand a scapat de ea era cel mai fericit om :D

Link to comment
Share on other sites

Foarte tare..http://www.autovit.ro/maserati-quattroporte-C21900792.html

 

nu e buna ca e prea ieftina .... asta e starea economica in care ne aflam ( masini de lux care au suferit o depreciere enorma ) ... pt acestea Romania e EXPORTATOARE...

1400 EUR impozit + 200-300 euro/luna benzina sa o pornesti in week-end = 3000/an + minim o revizie 1000 euro + roti de iarna, rca, spalat minim 1500 ...

vreo 7000 eur/an .. asta ca sa faci 10.000 km intr-un an si sa n-ai nici cea mai mica problema tehnica + CASCO !!!??? ... ar cam trebui, nu ? si uite asa in conditii ideale ai nevoie de inca 10.000 eur ca s-o tii pana vine mos craciun in 2012 si o vinzi atunci pe 12-14.000 ( 6-8000 gaura si aici ... ) si ai ajuns cu un cost total de vreo 1500 eur/luna ca sa te uiti la maseratti... cred ca undeva pe-aici e si calculul vanzatorului si situatia financiara actuala pur si simplu poate nu ii mai permite luxul de afi proprietar... zic si "io"

Edited by lauboy82
Link to comment
Share on other sites

mersi lauboy82 de commenturile legate de 535D.

Era cumva automata? Daca da, te baga in scaun ca la o manuala cand schimba?

 

Masina a fosta asta ( nu cred ca se mai poate considera reclama, samd pt ca e vanduta si topicul inchis ) http://www.bmwclub.ro/forums/topic/105918-vand-bmw-535d-2005/ 535d manuala nu cred ca exista, ... nu aveai senzatia aia de brutalitate a masinii cand apasai pedala la fund ( da te baga in scaun, dar cumva liniar, continuu, nu aveai glong-ul, gling-ul ala :) (nu stiu cum sa ma exprim) intre viteze ca la manuale, dar demarajul este unul de adus-aminte.... de la 0 pana la 100 km/h cu pedala la fund pe drum uscat si cu anvelope late si aproape noi rupea aderenta intr-una si dsc-ul clipea continuu... cel mai minunat lucru la masina aia sunt reprizele gen 60 -150 km/h, 100- 180 km/h, etc pe care le faci extrem de repede, doar auzi motorul cum urla vezi acul vitezometrului cum creste, dar inauntru nu simti nicidecum ca ai crescut cu mai mult de 100 km/h de la viteza initiala in doar cateva sec ....

 

vezi putin si aici .. este una dintre putinele dieseluri care le-a captat atentia

 

Edited by lauboy82
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.