Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

1900euro, neinmatriculata si mie-mi pare foarte aranjata masina dupa stilul samsaresc...

Imi poti enumera cateva "probleme" pe care le-ai sesizat la prima vedere?...spun asta deoarece sunt constient ca doar din poze nu ai cum sa-ti dai seama de starea unei masini...

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

mi-am vandut de curand un saab 9-3,

pretul il fac toate gioarsele, nu avea o zgarietura, interior cu un singur semn de uzura la scaunul de la sofer, aproape toate dotarile posibile de la piele si incalzire in scaune la xenon, navigatie, cutie automata si trapa.cumparata cu 5500 in ianuarie anul trecut vanduta cu 3500 acum o saptamana. , impreuna cu 2 randuri de gume si jante no (un rand de vara cumparat in aprilie, vreo 750 de euro si gume de iarna noi in noiembrie vreo 440..)i , si asta in belgia ..

Poate daca aveam rabdare sa il tin mai mult cine stie.. dar nu puteam concura la pret cu toate cotetele ascutite pe toate partile.si nici sa il tin nu puteam..ca efectiv nu mai aveam unde sa il parchez, ca imi venise masina noua, sa il radiez nu puteam ca fara numere il salta politia de pe strada, rca-ul era vreo 800 + 400 impozit pe an doar sa il tin inmatriculat, asta daca gaseam vreun loc sa las..parcat mai a la long..

Piata in europa e plina de sh si pretul il face cumparatorul, nu vanzatorul.. omul vrea masina 2008 la 3k euro, dinaia trebuie sa ii dai.

Nu lasi din pret, ok si asta, dar trebuie sa ai unde sa o tii mult si bine..

Edited by DOMI
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La CX 7, orienteaza-te dupa 2,2 diesel. Sunt motoarele originale Mazda. Foarte fiabile si consumuri f.bune. Motoarele de 2l , nu sunt ale lor, si sunt niste mizerii.

 

Din pacate nu am bani de diesel care s-a pus incepand cu facelift 2010. Si are si tehnlogie adblue, trebuie pus lichid pentru catalizator din x in x km, nu ar fi o mare problema dar e o bataie de cap in sus mai ales ca sistemul vine cu injector si alte anexe care teoretic se pot defecta.

 

Avand in vedere ca voi face undeva la 6-7k km pe an cred ca varianta de benzina e OK, si pot sa ma rasfat din cand in cand cu cei 260 cp si integrala. Sunt totusi aproximativ 5000 euro diferenta pana la diesel care imi pot asigura combustibilul pe vreo 5 ani :).

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Noroc baieti,

 

Ma bate gandul sa imi iau un e46 diesel, coupe, in ciuda tuturor opiniilor negative legate de motor. Prin apropiere le-am cam vazut pe toate, dar niciunul nu m-a incantat. Este cineva de prin Timisoara sau ati vazut vreunul masina asta?

 

http://www.tocmai.ro/bmw-320-coupe-diesel-2005-e4-19257651.html

 

VIN-ul este PN09725.

 

Multam!

Edited by smokeybandit
Link to comment
Share on other sites

Noroc baieti,

 

Ma bate gandul sa imi iau un e46 diesel, coupe, in ciuda tuturor opiniilor negative legate de motor. Prin apropiere le-am cam vazut pe toate, dar niciunul nu m-a incantat. Este cineva de prin Timisoara sau ati vazut vreunul masina asta?

 

http://www.tocmai.ro/bmw-320-coupe-diesel-2005-e4-19257651.html

 

VIN-ul este PN09725.

 

Multam!

 

masina e la vanzare de cateva luni bune. cel putin 4, de cand era verde afara. in poze se vad niste tente de culoare diferite pe elementele caroseriei.

Link to comment
Share on other sites

masina e la vanzare de cateva luni bune. cel putin 4, de cand era verde afara. in poze se vad niste tente de culoare diferite pe elementele caroseriei.

 

E coupe, ma gandesc ca nu au asa mare cautare.

 

O masina veche de 10 ani fara elemente revopsite e o raritate, asta sa fie problema..

 

Daca nu le vopsea el tot le-as vopsi eu, nu pot sa merg cu ea cioblita.

 

Apropos, masina e pe numele unei austriace nascuta prin '56.

Edited by smokeybandit
Link to comment
Share on other sites

Baietii suparati pe e46-le ala coupe de 6500e, cum vi se pare asta de 4500? E misto, asa e?

 

Nu e nimeni suparat. As mai fi continuat discutia dar m-am saturat de povestea ta cu e46 pe care am citit-o cred ca a 10-a oara, asa ca ti-am dat pace.

Edited by quze
  • Like 7
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Ok, te-ai saturat de poveste. Dar de masini ce zici? Ti se pare ca merita sa o iei pe asta de 4500 in defavoarea aleia de 6500? Economisesti 2000E ca sa iei o masina cheala, e ceva misto in asta? Da un raspuns clar, ce ai lua tu, eventual vino si cu o argumentare. La cea de 6500E ai zis ca e scumpa si nu merita, la asta de 4500E ce zici?
  • Like 3
  • Downvote 9
Link to comment
Share on other sites

Sincer, dpmdv daca masina e in stare buna, si taxa e cat zice acolo (nu am timp acum sa caut), mai degraba merita asta 5k inmatriculata decat aia 8k!

"8k e46 coupe cu jdemii de km, masina de 11 ani... pt altii merita, cand vine vorba sa va luati voi, nu mai sunteti de aceiasi parere ;)"

 

Vezi ca e 6590E prima (negociabil) si taxa e 450E, prin urmare nu sari de 7000e final, cu o minima negociere.

Daca tu preferi o masina de 5000e cheala in defavoarea aceluiasi model la 7000e mult mai bine dotat...despre ce vorbim?

Edited by B-490-RZV
  • Like 3
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

nu uitati ca vorbim de e46, degeaba e 2004-2005 ca an, este o masina care se fabrica din 1997. degeaba este ea facelift ca mecanic si tehnic in afara de aparitia dsc-ului este aceeasi masina ca si un e46 din 98.

mai merita sa mai dai atatia bani (6-7-8k) pe o masina ca asta atata timp cat nu vorbim de vreun 330i sau eu stiu ceva foarte deosebit?

 

asta e parerea mea, si eu am e46, dar 6000 mi se pare o suma sf in zilele astea pt un e46 . adica atata timp cat nu vorbim de ceva 330i, ceva individual, ceva cu f putini km, ceva intretinut de vreun maniac etc...

 

iar diferenta cu 5k vs 7k , sa stii ca 2000 eur inseamna enorm cand vorbim de o masina de 5000. nu e ca la masina de 18,000 unde 2000 inseamna mult mai putin.

cu 500euro ii pui m-packet si la aia argintie plus inca maxim 100 euro volanul m. si aia argintie are interior sport, are xenon, nu e cea mai cheala...

Edited by CosminE46
  • Like 4
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Si in rest? Ii schimbi plafonul pt trapa, faci retrofitul la harman kardon, ii iei un set de jante, ii pui cotiera...si unde ai ajuns?

Ce vreau sa spun este ca trebuie sa iei in considerare toata dotarile astea cand te uiti la pret, daca ti se pare mare pretul iei o masina mai slab dotata, asta inseamna doar ca tu nu iti permiti o anumita configuratie, nu ca masina aia e scumpa. Daca nu vrei dotarile e excelent, iei o masina ieftina, dar niciodata nu am inteles conceptul de Bmw chel, mai exact conceptul de masina premium cheala, vorbind in special de masinile sh.

 

On-topic: am un var care vrea sa isi ia masina, initial vroia Golf, dar a mers cu cateva e46 si i s-a pus pata pe modelul asta. Are buget vreo 4000-4500E. Cauta de prin noiembrie deja, a vazut vreo 5-6 masini si cam toate sunt varza. Era un 318i pe forum, la 4000E cu pachet m, draguta masina, aia cred ca merita luata (desi statuse nepornita cateva luni bune, check engine aprins in bord, ceva defecte optice samd), in rest a vazut numai prostii. Ieri a vazut un 320i din 2004 cu cauciucuri de iarna din 2003, semi cazan la pretul de 4300e, radea cu lacrimi la telefon cand imi povestea.

Daca aveti voi vreun 318/320 e46 impecabil la 4500e, lasati un PM. Multumesc!

Edited by B-490-RZV
  • Like 3
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

impecabil? de unde atata?

din experienta mea e46-urile indif ca vorbim de 5k sau de 2.5k toate sunt departe rau de impecabil. un pret mai mare nu inseamna niciodata o masina mai intretinuta.

nu mai sunt niste masini "pentru pretentiosi". un om care isi cumpara e46 cu cateva mii nu are posibilitatea sa il intretina ca la carte. pt ca cine are posibilitatea sa intretina ca la carte un e46 isi permite sa dea si mult mai mult pe achizitie, deci alege o masina mai noua.

deja e46 in situatia asta au ajuns, sunt la proprietari care nu mai pot sa le intretina in stare impecabila.

  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

E cum zici tu RZV. Pt un e46, o diferenta chiar si de 2k, conteaza enorm in favoarea celui care NU o da. Si ca o paranteza, eu as da ~7k pe un e46... dar pretentile ar fi foarte ridicate, cum a spus si colegul Edited by quze
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Bai fratilor, un set de anvelope pe 18 costa 7-800E. Ce dracu' pretentii visezi pt 2000e in plus? Vrei fosta masina a lui Adrian Mutu, vreun 330i individual tinut in muzeul din Munchen..da-mi si mie un exemplu sa inteleg exact, m-ai pierdut total. Vorbim de 2000e de parca iti faci casa cu ei..

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/148183-vand-e46-fl-320d-150cp-din-2004-taxa0-foarte-optionat-navi-xenon-scaune-incalzite-pdc-jante-etc/

Asta s-a dat cu 5800e, din punctul meu de vedere e chiar o masina urata, iar ca dotari nu e nimic deosebit.

Edited by B-490-RZV
  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Deci toate e46-urile sunt cazane, de aici si ideea ta ca toate ar trebui sa coste 3-4-5000 maxim, indiferent de an, model, dotari, km samd. Cam asta spui, nu? Inclusiv al tau..

nu toate dar o buna parte sunt cazane, majoritatea sunt decente (adica cu destule defecte si uzura dar lucruri normale pt varsta lor) si fff putine, extrem de putine impecabile. asta vis a vis de ce spuneai tu despre cunostinta ta care cauta un e46 impecabil...

al meu e din 99 cred ca se claseaza undeva la limita inferioara a celor decente :)). adica mai repede spre cazan decat spre impecabil :))

 

eu aici imi spun doar parerea mea. pe banii lui fiecare are dreptate , ce mi se pare mie scump altuia i se pare ieftin, nu are nimeni dreptatea absoluta, fiecare cu punctul sau de vedere.

Edited by CosminE46
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Exceptand aspectul estetic de nota 10 al masinii lui RCI, 320cd-ul are cateva dotari scumpe in plus, hk si trapa. Cu cateva investitii minore ar arata la fel de bine. Si la masina lui RCI nu se platea timbru, care ar fi in momentul de fata aproape 3000E (daca e euro 3) sau 1300e (euro 4).

Masina arata bine, am spus-o si atunci, dar etalonul tau pt e46 e un 320ci automat fara trapa, navigatie, hk? Sa inteleg ca un detailing si un set de jante faine te dau pe spate mai usor decat o serie de dotari scumpe/rare..

http://www.autovit.ro/bmw-330-C35671813.html

Un 330cd cu toate prostiile, 6900e negociabil.

Edited by B-490-RZV
  • Like 3
  • Downvote 8
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.