Jump to content

problema 520d e39 din 2001 nu mai porneste


perpeleac

Recommended Posts

Eu am tot 525d, dar e60. Dimineata la rece la -5 grade , cum ii dau cheie a si pornit , dar se balbaie 3-4 secunde si trepideaza , dupa care merge perfect. Am sesizat asta doar la rece. Am inteles ca e ceva de soft ? sau motorina proasta ?

 

Eu cred ca ai una sau mai multe bujii arse.

 

Porneste pt ca nu este f frig si ai compresie buna, dar pe cilindrul care nu are bujie buna nu este arderea ok.

 

Bujiile. Alte pareri?

 

Subscriu cu bujiile.

Aveam aceeasi problema dimineata ; invartea mult pana pornea. Am schimbat 3 bujii din 4 ca unu s-a rupt in _chiulasa_ si momentan am 3 noi si una decuplata pana am timp sa merg sa o dau afara. Acum porneste instant dimineata.

 

Si tu mergi asa cu bujia rupta?? Nu scapa compresie sau ceva?

 

 

s-a rupt de la filet in partea superioara. este inca infiletata zdravan. am vazut ca au mai fost cazuri de genul asta ... acum sper sa rezolv problema fara facut bucati motorul. sa mearga cumva cu un extractor.

 

Mecanicul meu a zis ca un strungar meserias o scoate...nu mi-a explicat cum...tre sa schimb si eu bujiile si sper sa nu se rupa nici una!

OFF:Am sunat la Trado Motors (BMW Iasi) si le-am zis ca as vrea sa schimb bujiile.Mi-au zis ca ma costa 98 RON/buc+manopera 200 RON si ar trebui schimbat si releul de bujii aprox. 400 RON, dar exista riscul sa se rupa (bujiile) si in cazul asta trebuie data chiulasa jos, inlocuita garnitura de chiulasa + lucrari aferente ma duce la un cost de peste 1000 RON (asta fara bujii). Le-am multumit frumos de informatii !!! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Problema e in felul urmator.Am masina de 5 luni,si la 2 luni de cand am luato a inceput sa faca figuri la pornire la rece,dar asta foarte rar,adica pana sa porneasca motorul se invartaea de 5-6 ori.Problema grava a aparut acu 2 zile,cand am dat de 3 ori la automat pt. a porni,si cand a pornit a scos un nor negru de fum.In ziua accea am parcurs cam 50 km,cu opriri,porniri motor,si nu am mai avut probleme.A doua zi dimineata,cand sa plec la servici masina nu a mai vrut sa porneasca deloc.Dau la automat si nu zice nimic,de parca nu ar fi motorina in ea.Am desfacut furtunu de tur,de la filtru motorina,si cand pun contactu vine motorina destula.De la ce poate fii?Va multumesc daca ma puteti ajuta.

Filtru de motorina nu l-am schimbat de cand am luato,sa fie infundat?In mers motorul tragea bine,nu facea figuri.

 

Deci ce a fost la tine perpeleac? Cum ai rezolvat-o?

Am si eu cam aceleasi simptome si mecanicul imi spune ca e pompa de injectie :twoup:

Link to comment
Share on other sites

probabil este prima ta masina diesel??si eu am tot e 39 diesel 525 din 2001 ,si am avut aceeasi problema ca si tine dar eu am schimbat la timp toate consumabilele ,inclusiv fitrul de motorina pe viitor te sfatuiesc sa schimbi filtru de comustibil mai des depinde si de bugetul de care dispui dar nu costa o avere.revenind la problema ta sunt de parere ca ,problema este la pompa de motorina si la mine la motor 2500 mai am una sub scaunul soferului ,nu stiu daca si la tine este la fel dar daca iti da aceste simptome este mai mult ca sigur pompa sau pompele daca ai doua pompe una ,in rezervor si una sub scaunul soferului schimbale pe amandoua chiar daca costa mai mult faci un lucru bun eu asa am facut si masina merge acum impecabil .
Link to comment
Share on other sites

probabil este prima ta masina diesel??si eu am tot e 39 diesel 525 din 2001 ,si am avut aceeasi problema ca si tine dar eu am schimbat la timp toate consumabilele ,inclusiv fitrul de motorina pe viitor te sfatuiesc sa schimbi filtru de comustibil mai des depinde si de bugetul de care dispui dar nu costa o avere.revenind la problema ta sunt de parere ca ,problema este la pompa de motorina si la mine la motor 2500 mai am una sub scaunul soferului ,nu stiu daca si la tine este la fel dar daca iti da aceste simptome este mai mult ca sigur pompa sau pompele daca ai doua pompe una ,in rezervor si una sub scaunul soferului schimbale pe amandoua chiar daca costa mai mult faci un lucru bun eu asa am facut si masina merge acum impecabil .

 

 

Da, este prima mea masina diesel. Si eu am achimbat la timp toate consumabilele. Filtrul de ulei il schimb tot la a doua revizie, uleiul il schimb la 15 000 si filtrul de ulei la 30 000. Am facut doar vreo 13 000 cu filtrul de motorina, dar cu problemele de acum l-am schimbat si pe ala sa mai elimin o eventuala infundare a filtrului. Am avut aceeasi problema prin decembrie si am schimbat pompa de motorina din rezervor. A mers o luna si jumatate si pe urma nu a mai pornit. Am dus-o la mecanic si zice ca acum nu mai e pompa de motorina de vina, el banuieste pompa de injectie. Am mai citit aici pe forum rezolvari la probleme asemanatoare si l-am mai sfatuit pe mecanic sa puna pompa pe direct (+) sa elimin si releul pompei.... si cica a pornit daca a tinut-o mai lung la cheie. Pe vineri mai face ceva verificari, ca cica s-ar putea sa nu fie pompa de injectie. Asta e un semn bun ca am inteles ca nu e prea ieftina o pompa de injectie si nici reconditionarea ei.

Eu am 520 D 2001, modelul asta nu are pompa sub scaun, doar pe cea din rezervor.

Va mai tin la curent, sper sa o rezolv pe vineri....

Link to comment
Share on other sites

mergi la un test si nu mai lasa mecanicul sa isi dea cu presupusul ca schimbi jumatate de masina si tot nu va merge ,schimba uleiul si filtrul la fiecare schimb de ulei ,nu mai schimba filtrul de ulei la doua schimburi,este prea ieftin si ai o ungere si o filtrare mai buna a uleiului,si fiindca suntem in Romania schimba filtrul de motorina la 20000 de mii de km ,si ce ulei folosesti la motor??
Link to comment
Share on other sites

mergi la un test si nu mai lasa mecanicul sa isi dea cu presupusul ca schimbi jumatate de masina si tot nu va merge ,schimba uleiul si filtrul la fiecare schimb de ulei ,nu mai schimba filtrul de ulei la doua schimburi,este prea ieftin si ai o ungere si o filtrare mai buna a uleiului,si fiindca suntem in Romania schimba filtrul de motorina la 20000 de mii de km ,si ce ulei folosesti la motor??

 

 

Pe test nu da nici o eroare, e totul ok.

Doar filtrul de motorina l-am schimbat la a doua revizie.

Tot la 15 000 am schimbat ulei, filtru de ulei, filtru de aer si filtru de habitaclu.

Folosesc ulei BMW 5W 30, in cutie argintie cu sigla BMW. Unii spun ca merge mai mult de 15 000, dar eu l-am schimat la 15 000.

Link to comment
Share on other sites

incearca sa verifici bujiile daca masina porneste greu si scoate mult fum dupa. Am avut si eu problema asta la masina din semnatura iarna trecuta. Dateam mult la automat pana sa porneasca, iar dupa pornire scotea muuult fum negru de la motorina care nu o ardea corespunzator la pornire (pe tester datea eroarea "glow device"), am schimbat bujiile (erau toate arse) si acum pe gerurile astea porneste "la sfert". Iar despre ulei la 15.000 km si filtru la 30.000 km nu prea stiu ce sa iti spun, asa mi s-a spus si mie ca merge 20.000 uleiul dar eu fac schimbul de consumabile la 10.000 km - maxim 12.000, asta daca ma prinde un drum lung cu masina si nu am timp sa il schimb inainte sa plec. Trebuie sa te gandesti ca nu faci 20.000 km in regim de autobahn, in general nou parcurgem KM pe drumuri nationale unde facem multe depasiri iar motorul se forteaza destul de mult aducand cu sine frecari mari deci proprietatile de ungere ale uleiului scad mai repede la un astfel de regim decat la unul constant de autostrada. Decat sa
Link to comment
Share on other sites

incearca sa verifici bujiile daca masina porneste greu si scoate mult fum dupa. Am avut si eu problema asta la masina din semnatura iarna trecuta. Dateam mult la automat pana sa porneasca, iar dupa pornire scotea muuult fum negru de la motorina care nu o ardea corespunzator la pornire (pe tester datea eroarea "glow device"), am schimbat bujiile (erau toate arse) si acum pe gerurile astea porneste "la sfert". Iar despre ulei la 15.000 km si filtru la 30.000 km nu prea stiu ce sa iti spun, asa mi s-a spus si mie ca merge 20.000 uleiul dar eu fac schimbul de consumabile la 10.000 km - maxim 12.000, asta daca ma prinde un drum lung cu masina si nu am timp sa il schimb inainte sa plec. Trebuie sa te gandesti ca nu faci 20.000 km in regim de autobahn, in general nou parcurgem KM pe drumuri nationale unde facem multe depasiri iar motorul se forteaza destul de mult aducand cu sine frecari mari deci proprietatile de ungere ale uleiului scad mai repede la un astfel de regim decat la unul constant de autostrada. Decat sa
Link to comment
Share on other sites

incearca sa verifici bujiile daca masina porneste greu si scoate mult fum dupa. Am avut si eu problema asta la masina din semnatura iarna trecuta. Dateam mult la automat pana sa porneasca, iar dupa pornire scotea muuult fum negru de la motorina care nu o ardea corespunzator la pornire (pe tester datea eroarea "glow device"), am schimbat bujiile (erau toate arse) si acum pe gerurile astea porneste "la sfert". Iar despre ulei la 15.000 km si filtru la 30.000 km nu prea stiu ce sa iti spun, asa mi s-a spus si mie ca merge 20.000 uleiul dar eu fac schimbul de consumabile la 10.000 km - maxim 12.000, asta daca ma prinde un drum lung cu masina si nu am timp sa il schimb inainte sa plec. Trebuie sa te gandesti ca nu faci 20.000 km in regim de autobahn, in general nou parcurgem KM pe drumuri nationale unde facem multe depasiri iar motorul se forteaza destul de mult aducand cu sine frecari mari deci proprietatile de ungere ale uleiului scad mai repede la un astfel de regim decat la unul constant de autostrada. Decat sa
Link to comment
Share on other sites

incearca sa verifici bujiile daca masina porneste greu si scoate mult fum dupa. Am avut si eu problema asta la masina din semnatura iarna trecuta. Dateam mult la automat pana sa porneasca, iar dupa pornire scotea muuult fum negru de la motorina care nu o ardea corespunzator la pornire (pe tester datea eroarea "glow device"), am schimbat bujiile (erau toate arse) si acum pe gerurile astea porneste "la sfert". Iar despre ulei la 15.000 km si filtru la 30.000 km nu prea stiu ce sa iti spun, asa mi s-a spus si mie ca merge 20.000 uleiul dar eu fac schimbul de consumabile la 10.000 km - maxim 12.000, asta daca ma prinde un drum lung cu masina si nu am timp sa il schimb inainte sa plec. Trebuie sa te gandesti ca nu faci 20.000 km in regim de autobahn, in general nou parcurgem KM pe drumuri nationale unde facem multe depasiri iar motorul se forteaza destul de mult aducand cu sine frecari mari deci proprietatile de ungere ale uleiului scad mai repede la un astfel de regim decat la unul constant de autostrada. Decat sa

 

 

Bujiile le-am schimbat iarna trecuta. Si atunci am avut aceeasi problema - nu pornea. Erau arse toate bujiile (4). Acum cred ca am probleme cu alimentarea... Mai verific...

Link to comment
Share on other sites

problema nu este din bujii, chiar si cu bujie buna porneste pe frigul asta, dute si puneo pe un test k sunt prea multe care pot fii, si nu are rost sa te apuci sa schimbi asa, chiar daca sunt bune, k nimeni nu poate sa iti spuna ce are!!!

 

problema nu este din bujii, chiar si cu bujie buna porneste pe frigul asta, dute si puneo pe un test k sunt prea multe care pot fii, si nu are rost sa te apuci sa schimbi asa, chiar daca sunt bune, k nimeni nu poate sa iti spuna ce are!!!

Link to comment
Share on other sites

problema nu este din bujii, chiar si cu bujie buna porneste pe frigul asta, dute si puneo pe un test k sunt prea multe care pot fii, si nu are rost sa te apuci sa schimbi asa, chiar daca sunt bune, k nimeni nu poate sa iti spuna ce are!!!

 

problema nu este din bujii, chiar si cu bujie buna porneste pe frigul asta, dute si puneo pe un test k sunt prea multe care pot fii, si nu are rost sa te apuci sa schimbi asa, chiar daca sunt bune, k nimeni nu poate sa iti spuna ce are!!!

 

 

Pe tester e totul ok, nu da nici o eroare

Edited by RefreshTime.ro
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

nu am vazut un topic numai despre service-uri si nu as vrea sa deschid unul doar pentru asta.

 

As vrea sa stiu si eu daca stie cineva un service in Bacau sa verifice doar starea in care e masina?

 

Sau daca stie cineva un topic despre service-uri as aprecia un link.

 

Mc

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.