Jump to content

Recommended Posts

buna ziua tuturor

o nelamurire legata de ulei ,cu toate ca am citit topicul cu uleiuri dar tot nu imi e foarte clar. eu am un e39 520 benzina din 2002 cu 150 000 km, tip motor M54 .in momentul de fatza uleiul pe care il am in motor este special BMW 5w40, si-l cam papa intre 500-800g cam la 2000km ,destul de mult.intrebarea mea este ...pot sa pun ulei mai gros ca de exemplu 10w40 tot de la BMW. va intreb pt ca nu am gasit specificat niciunde in cartea masinii si nu stiu ce sa fac... nu vreau sa-mi afecteze intr-un fel pompa de ulei sau mai stiu eu ce

Link to comment
Share on other sites

daca mananca asa mult il pierzi pe undeva. COntrar parerii multor experti mecanici, solutia e sa vezi ce problema ai si sa o rezolvi.

Nu cred ca rezolvi ceva cu 10w-40, are aceasi vsicozitate la cald. La rece in schimb va fi ceva mai vascos, asta inseamna ca poate o sa iti curga mai putin prin gaurile care le ai cand masina stationeaza si motorul e rece. Deci tot la identificat problema ajungi..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

in nici un caz 10w40. ramai pe 5w40, 0w40 sau 5w30. poti schimba marca, treci pe Castrol, Mobil 1, Liqui Molly, Motul etc.

 

daca ii dai forje dese iti va consuma insa nu atat de mult. schimba marca si vezi daca iti va manca la fel. daca situatia nu se schimba mergi intr-un service.

 

sub masina ai observat ulei?

Link to comment
Share on other sites

in nici un caz 10w40. ramai pe 5w40, 0w40 sau 5w30. poti schimba marca, treci pe Castrol, Mobil 1, Liqui Molly, Motul etc.

 

daca ii dai forje dese iti va consuma insa nu atat de mult. schimba marca si vezi daca iti va manca la fel. daca situatia nu se schimba mergi intr-un service.

 

sub masina ai observat ulei?

 

pai asta m-am gandit si eu,ca-mi curge ulei...dar nu am nici o pata sub masina si nu am avut vreodata indiferent cat a stat masina.am dat scutul jos si nu e prelins nimic pe bloc.fum nu scoate deloc .habar nu am ce sa fac in cap de bujii nu am ulei .chiar nu stiu.m-am gandit ca un ulei mai gros putin ar rezolva problema dar nu vreau sa belesc motorul mai rau si din cauza asta am intrebat

Link to comment
Share on other sites

masina mea are 16 ani si probabil mult mai mult de 180k km afisati in bord. I-as da foc daca ar consuma atat ulei in regim de mers normal..

La forja sustinuta, vorbesc de mers ore intregi la peste 4000 de ture.. da, consumul e normal. Dar ma indoiesc ca ai pe unde si mergi asa cate 2000 de km..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

consumul de ulei nu este mare, cam asta este un consum normat la orice motor mai ales la al tau care are 150000 km

 

cred ca glumesti? 500-800gr la 2000, poate ai vazut 20000

 

nu, nu ca la 10000 schimb uleiul deci sigur sunt 2000 :twoup:).vad ce fac cu masina. ce sa mai zic ...multa lume mi-a spus sa incerc 10w.pana la urma nu am nimic de pierdut

Link to comment
Share on other sites

chiar daca iti va consuma o idee mai putin poate, doar maschezi problema. Nu se reduce un consum dinasta doar din schimbatul vascozitatii. A doua chestie e ca daca tu nu gasesti balta sub masina inseamna ca iti consuma doar la cald, cand mergi cu ea, si de asta nu vezi nimic. Deci daca pui un ulei la fel de vascos la cald, cum vad ca ai de gand, vei consuma fix la fel. Poate doar marca de ulei sa influenteze un pic consumul.

 

Ce nu faci o verificare, e foarte simplu. Cureti bine motorul inclusiv pe dedesupt, mergi ceva km si vezi pe unde curge. Poate sa fie o simpla garnitura, un furtun crapat sau ceva minor, care costa cat 2l de ulei..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

ba da, ai de pierdut ca motorul tau nu a fost gandit pt acel tip de ulei. tu mergi pe ideea ignorarii unei probleme. solutia nu e un ulei mai gros ci sa afli ce se intampla de-ti consuma asa mult.

 

o posibila cauza ar putea fi CCV sau oil separator. uite aici un filmulet:

 

si un DIY cu poze: aici

 

ultimele poze sunt explicite :twoup:

 

e doar o posibila cauza, nu inseamna ca intr-adevar asta e, dar ai un punct de plecare. sfatul meu: nu baga 10w40 in motorul tau

Link to comment
Share on other sites

Salut, aceeasi problema am avut-o si eu la 520i e39 125kw (170cai), consuma in jur de 2 l la 10.000km, am inlocuit valva CCV si consumul de ulei a revenit la normal (200-300ml la 10.000km) . Bafta!!! Edited by 320i e36
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.