Jump to content

Sfat volanta pe duca


alexnos

Recommended Posts

Am fost recent cu masina in service sa schimb o conducta la clima care se fisurase si am descoperit beleaua cu volanta.

Aparent cand pornesc clima aud o bataie timp de 1 minut asa pana isi face compresorul presiunea necesara,apoi se linisteste.

Daca nu folosesc clima nu se aude nimic,nici la rece nici in sarcina.Aud bataia de volanta doar 1 minut cand pornesc clima.

Acum nu stiu cum sa procedez in continuare.Mai pot circula asa,trebuie sa o schimb neaparat sau cum sta treaba?

Niste sfaturi ar fi binevenite...

Link to comment
Share on other sites

ce treaba are volanta cu aerul conditionat?

 

Mi-a fost explicat ca la prima pornire a compresorului acesta manca ceva KW din puterea motorului ca sa faca presiune pe instalatie si atunci

apare bataia de la volanta.Dupa ce a ajuns la presiunea de lucru se linisteste bataia...Fara pornit clima n-am observat pana acum nici o bataie.

Care ar fi consecintele sa imi cada volanta?

Link to comment
Share on other sites

ce treaba are volanta cu aerul conditionat?

 

Mi-a fost explicat ca la prima pornire a compresorului acesta manca ceva KW din puterea motorului ca sa faca presiune pe instalatie si atunci

apare bataia de la volanta.Dupa ce a ajuns la presiunea de lucru se linisteste bataia...Fara pornit clima n-am observat pana acum nici o bataie.

Care ar fi consecintele sa imi cada volanta?

 

eu zic sa te linistesti ca nu este de la volanta, in general volanta bate la relanti si fara aer conditionat si cand pui piciorul pe ambreaj mai face?

Link to comment
Share on other sites

chas3: Nu stiu exact cum arata piesa.Eu am fost fost ocupat si i-am lasat banii si masina lui taicameo sa o duca in service.

 

calumare: Deocamdata nu am observat trepidatii la plecare sau alte zgomote ciudate la ralanti. O sa incerc azi sa vad ce se intampla daca o pornesc,dau drumul la Clima si apoi apas ambreiajul.Am observat insa ca daca produc scenariul cu bataia respectiva si turez masina peste 1500 rmp nu mai aud nimic.

 

Ms mult pt sfaturi.

Edited by alexnos
Link to comment
Share on other sites

Daca aia e, te poti delecta cu povestea de aici: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=24784&hl=

E vorba de un M57 in loc de M47, dar tot dubla masa e.

 

Creca problema asta o am si eu totusi.Am auzit ca i-au explicat aia lui taicameo ca nush ce cauciuc pe acolo a inceput sa aiba semne de imbatranire.

Deci 1 bucata volanta :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Da, jumate din ea e facuta dintr-un cauciuc care ar trebui sa atenueze vibratiile, gen cel din flansa de la cardan. Partea de cauciuc imbatraneste si se rupe in sectiune, jumatate pica, jumatate ramane pe motor. Nu am avut nici o simptoma, gen tremurat, pierderi de putere, curea slabita cand apesi pe ea, m-a trezit direct cu ea pe scut.

Despre schimbat, nu e tocmai 1 bucata volanta, pentru ca dai si curelele jos. Deci 1 bucata volanta, curele, role si probabil ceva manopera daca se apuca sa dea plasticele jos ca sa aibe acces.

Link to comment
Share on other sites

fulia de vibrochen nu este aceasi piesa cu volanta

volanata nu este din cauciuc

daca ai probleme cu fulia de vibrochen ( cum inclin sa cred ) e bine sa o schimbi cat mai repede

daca se rupe nu mai ai racire si servo la masina

 

+ nu mai ai curent decat de la baterie + riscul mare de a sari prin radiator sau cine stie ce sa-ti mai rupa pe acolo.

Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema cu aerul o am si eu:se aude un zgomot pt 10-15 secunde de cand il pornesc apoi inceteaza,totul functionand normal. Am schimbat fulia din alte motive dar prb cu clima nu sa atenuat asa incat vezi sa nu dai bani degeaba Edited by ro_jamess
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru sfaturile prompte baieti.

 

Aseara m-am hotarat sa ma duc la service sa vad care e problema.Am stat cu mecanicul sa vad exact ce si cum:

dupa ce a dat scutul jos si pus masina pe elevator +ceva cautari am descoperit problema.

Pana la urma e vorba de fulia de vibrochen care a inceput a aiba mici fisuri pe partea de cauciuc.

Am cerut mai multe informatii si mi s-a explicat ca nu este foarte grav dar ar trebui schimbata.

 

ro_jamess: acum am vazut clar ca trebuie sa schimb si eu fulia aia.Dupa ce o schimb o sa vad daca dispare sau nu problema cu clima

Edited by alexnos
Link to comment
Share on other sites

ok,cum spui tu.tot asa era si la mine acea fulie...cauciucul arata ca si ar fi fisurat sau crapat.la mine fulia avea 225k km ceea ce nu cred ca este cazul tau.abia astept vesti de la tine

nu stiu daca ar conta ca am e46 si tu seria 1

sa fiu mai lamurit:este o bataie sau un huruit ceva ca o piesa in miscare?

Edited by ro_jamess
Link to comment
Share on other sites

ok,cum spui tu.tot asa era si la mine acea fulie...cauciucul arata ca si ar fi fisurat sau crapat.la mine fulia avea 225k km ceea ce nu cred ca este cazul tau.abia astept vesti de la tine

nu stiu daca ar conta ca am e46 si tu seria 1

sa fiu mai lamurit:este o bataie sau un huruit ceva ca o piesa in miscare?

 

Este o bataie cand pornesc prima data clima(doar in ralanti).Se aude doar din exterior si tine vreo 30 s -> 1 minut.

Masina are 148 800 km, inclin sa cred ca sunt reali. :twoup:

Edited by alexnos
Link to comment
Share on other sites

Rasulfu si eu usurat avand in vedere ca doar ce m-am usurat de bani saptamana trecuta cu revizia anuala si 1 conducta la clima fisurata care a trebuit inlocuita... :twoup:

Si in cazul celalt cat costa? La M57 distractia asta e vreo 20 de mil.

Link to comment
Share on other sites

Rasulfu si eu usurat avand in vedere ca doar ce m-am usurat de bani saptamana trecuta cu revizia anuala si 1 conducta la clima fisurata care a trebuit inlocuita... :)

Si in cazul celalt cat costa? La M57 distractia asta e vreo 20 de mil.

 

Fulia aia am inteles ca ar fi undeva 750-850 ron.Volanta n-am idee si imi e si frica sa caut...

Deja incepe sa ma enerveze masina cu sumele care le inghite.De banii bagati in ea puteam sa ma distrez,

sa fac alte lucruri mai frumoase :twoup:

Edited by alexnos
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
fulia de vibrochen nu este aceasi piesa cu volanta

volanata nu este din cauciuc

daca ai probleme cu fulia de vibrochen ( cum inclin sa cred ) e bine sa o schimbi cat mai repede

daca se rupe nu mai ai racire si servo la masina

daca se rupe doar fulia,racire mai ai.Servo nu mai ai.

Link to comment
Share on other sites

fulia de vibrochen nu este aceasi piesa cu volanta

volanata nu este din cauciuc

daca ai probleme cu fulia de vibrochen ( cum inclin sa cred ) e bine sa o schimbi cat mai repede

daca se rupe nu mai ai racire si servo la masina

daca se rupe doar fulia,racire mai ai.Servo nu mai ai.

 

 

mai ai racire? :twoup: nu stiam

cureaua aia care trece pe fulie antreneaza si pompa de apa

deci...

ps iti mai incarca bateria?

Edited by claudiuBWR
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.