Jump to content

Martor DSC + frana de mana aprins (galben)


Recommended Posts

salutare

 

cele doua becuri s-au aprins simultan

in momentul in care sunt aprinse, DSC-ul nu mai este functional

exista momente cand cele doua becuri se sting, iar atunci functioneaza

nu stiu pe ce criterii se aprind si se sting, cert este ca de vreo doua zile au ramas aprinse.

 

a mai patit cineva asa ceva?

o sa o ridic pe rampa, sa verific contactele la senzori...alta idee nu am deocamdata

 

de asemenea, la tester nu da eroare si nici nu are in istoric inregistrari - chiar daca am pus testerul pe masina cu becurile aprinse.

 

Multumesc anticipat pentru sfaturi

Eugen

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Aceeasi problema dupa ce am schimbat bascula dreapta, a trebuit sa deconectez o masa ca sa umblu mai usor, nu mai retin daca am strans-o sau nu, maine ma bag iar sub masina si revin.

Deocamdata am masurat cu un tester tensiunea intre o masa de sub capota si discul de frana si nu a fost zero, exact cum ma asteptam , discul avea un potential mai ridicat ca cealalta masa.

Pentru cine nu stie : intre diferitele puncte ale caroseriei trebuie sa fie tensiune zero, o diferent de potential indica o masa slaba.

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

salutare

 

cele doua becuri s-au aprins simultan

in momentul in care sunt aprinse, DSC-ul nu mai este functional

exista momente cand cele doua becuri se sting, iar atunci functioneaza

nu stiu pe ce criterii se aprind si se sting, cert este ca de vreo doua zile au ramas aprinse.

 

a mai patit cineva asa ceva?

o sa o ridic pe rampa, sa verific contactele la senzori...alta idee nu am deocamdata

 

de asemenea, la tester nu da eroare si nici nu are in istoric inregistrari - chiar daca am pus testerul pe masina cu becurile aprinse.

 

Multumesc anticipat pentru sfaturi

Eugen

 

senzor abs cum a zis si colegul mai sus, dar posibil sa fie si unghiul de fuga dereglat. ai luat vreo "gropicica" din asta mica de curand? sau ai schimbat vreun element de la directie fara sa faci unghiul? mie mi s-au aprins si de la senzor si de la unghi

Link to comment
Share on other sites

si eu am patit asa.e senzoru de la volan.am patit de 2 ori pana l am schimbat...prima data (iarna) era de sarbatori si am fost la un nepriceput care mi zicea ca nu i iese nimic pe tester.apoi am fost la unu care stie ce face si mi a resetat senzorul respectiv...mai concret...senzoru credea ca volanu e maxim stanga cand era drept.am mai patit odata apoi dupa care m am decis sa l schimb.
Link to comment
Share on other sites

Incearca sa resetezi senzorul de unghi.Daca nu merge scoate mufele de la senzor si pune contactul dupa care iei contactul pui mufele la loc si resetezi din nou.Eu doar asa am reusit.Teoretic senzorul de unghi nu are cum sa se strice .Sunt doi magneti care se invart unul deasupra altuia fara sa se frece.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.