Jump to content

motor 130 i se poate pune pe 118 i (cutie automata )


Recommended Posts

a facut dnul Serghei de la Automobile Bavaria - Centura -Otopeni, o schimbare exact de genu asta, insa nu mai retin exact... poate era fix invers.. adusese vreun client un 130i si i "l-au facut" 118i.asta pt ca nu ii simpatizez prea mult.

acu lasand gluma la o parte..cica chiar au facut un upgrade de gen, si el iti poate da toate detaliile.

p.s. ia-l usor ca se supara cam repede:)

Link to comment
Share on other sites

bineinteles... ca NU!

iti recomand sa cumperi motorul complet cu tot cu cutie + cardan.

salut

 

 

 

mersi pt raspunsuri si pareri

dar maine sun la banat car (bmw timisoara ) sa vad ce -mi zic ei....

 

oricum daca trebuie sa schimb si cutie si cardan e clar :twoup: 10 mii eur ca popicu :)

 

thx,

Link to comment
Share on other sites

bineinteles... ca NU!

iti recomand sa cumperi motorul complet cu tot cu cutie + cardan.

salut

 

 

 

mersi pt raspunsuri si pareri

dar maine sun la banat car (bmw timisoara ) sa vad ce -mi zic ei....

 

oricum daca trebuie sa schimb si cutie si cardan e clar :twoup: 10 mii eur ca popicu :)

 

thx,

 

 

cum? 10k ??? aaa.. tu cauti sa pui piese noi cumparate de la dealer? asa da, te duce cu mult peste 10k.. poate atat e doar motorul! :) gandeste-te ca schimbi tot... radiatoare, compresor ac, suporti motor (probabil), verificat cadrul motor sa nu loveasca baia de ulei in el.. alfel trebuie schimbat si ala, calculatoare, evacuare, cutie, cardan si in functie de preferinte.. diferentialul. asta e pe scurt.

 

intrebarea mea pt tine e: tu esti hotarat sa faci acest engine swap sau e doar o idee ce te-a fulgerat si te-ai gandit sa intrebi pe forum? pur si simplu sunt curios!

Link to comment
Share on other sites

mai poti sa mai pui si sistemul de franare. Asta inseamna si puntea spate de fapt schimbata, din cate stiu. Practic ramai doar cu caroseria si interiorul.

De asta zic si ceilalati colegi ca e mai simplu sa schimbi masina cu totul. Poate chiar gasesti pe cineva si faci schimb direct, cred ca sunt multi pe care i-a lovit criza+impozit triplat mai nou...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

sistemul de franare e optional la fel si diferentialul.. se poate merge si asa dar nu ar strica si schimbarea franelor :twoup:

 

totusi eu spun ca nu e o investitie asa mare din moment ce ai gasit piesele necesare pe o masina lovita. investitie cu mult sub 10k euro.

 

totusi astept raspunsul la intrebarea de mai sus!

Link to comment
Share on other sites

Daca merge pe principiul "se poate merge si asa" o sa ii iasa o bomba de masina,care nu prea are legatura cu un 130i adevarat.Eu nu inteleg dragostea asta mare pentru o caroserie inca sa nu vinzi masina si sa iei alta stock cu motorul dorit,si cand vrei sa vinzi masina o sa fie greu,nu stiu cati ar cumpara un 130i care la origine a fost 118i sau un M3 care la origine a fost 325 etc Edited by Alex4Tuning
Link to comment
Share on other sites

raspunsul meu era strict pt ca masina sa poata circula pe strada, acest lucru fiind posibil si cu franele de 1.8.. nu am recomandat pastrarea franelor, din contra, si nu am spus ca o sa fie la fel de safe ca un 3.0i de fabrica dar masina poate RULA pe strada! deci e optional si tine doar de proprietar!

 

cat despre "dragostea asa de mare pt o caroserie"... hmm.. nu vreau sa intru in acest offtopic :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Daca merge pe principiul "se poate merge si asa" o sa ii iasa o bomba de masina,care nu prea are legatura cu un 130i adevarat.Eu nu inteleg dragostea asta mare pentru o caroserie inca sa nu vinzi masina si sa iei alta stock cu motorul dorit,si cand vrei sa vinzi masina o sa fie greu,nu stiu cati ar cumpara un 130i care la origine a fost 118i sau un M3 care la origine a fost 325 etc

am lamurit-o azi la banat car

trebuie alta masina :twoup:

 

prea complicat mult prea :)

 

thx all

Link to comment
Share on other sites

acum pe bune.. daca tu intrebi de un engine swap facut la dealerul bmw cu tot cu piese, e clar ca ajungi la concluzia "mai bine imi cumpar garsoniera".

 

anywayz... iti recomand sa mergi pe 135 daca tot urci acolo si schimbi masina. :twoup:

Edited by CuzKo
Link to comment
Share on other sites

dar tu esti amuzant acum :twoup: .. fiindca eu chiar vorbesc in cunostinta de cauza. :)

 

totusi se pare ca topicul asta si-a atins scopul... vrei sa continuam offtopicul aici sau pe privat? :)

o zi buna!

Edited by CuzKo
Link to comment
Share on other sites

DacĂŁ vrei sĂŁ faci treaba ca lumea, trebuie sĂŁ ai o maÂşinĂŁ de piese sau sĂŁ gĂŁseÂşti una lovitĂŁ la dezmembrĂŁri.

 

Fiind o motorizare rarĂŁ, preĂžurile sunt destul de mari, probabil cĂŁ toatĂŁ treaba costĂŁ ĂŽn jur de 5000 € cu tot cu manoperĂŁ.

 

Acel motor cu toate anexele nu are cum sĂŁ coste sub 2000 €.

 

DacĂŁ adaugi toate celelalte componente necesare pentru a avea un 130i adevĂŁrat, ajungi la vreo 4000 €, iar manopera poate ajunge la 500-600 €.

 

DacĂŁ apoi vinzi piese rĂŁmase, probabil recuperezi o parte din investiĂžie, ĂŽnsĂŁ nefiind vorba de piese foarte cĂŁutate.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.