Jump to content

e46,murit motor,curs motorina sub


Recommended Posts

Cum ziceam si in titlu.ca noroc am intrat la mine pe strada si am ajuns la blocul iubitei...cand a murit motoru...m am gandit ca e de la mine dar cand i am dat cheie invarte de numa da nu porneste....sa simtit miros de motorina si cand am deschis usa curgea motorina de sub motor de numa.mentionez ca daca ii pun contactu scuipa motorina sub masina.ce ma fac?nush daca are ceva mecanic maine timp de mine maine fiind sfarsit de saptamana si mi trebuia pe weekend.ma gandesc ca e ceva furtun.care furtun poate fi ?si unde il gasesc?ajutor plz cu pareri si orice sfaturi
Link to comment
Share on other sites

vezi ca ti a sarit vre un furtun(conducta) de alimentare,da capacul jos si vezi...e normal sa curga doar cand pui contactul ca iti baga pompa electrica ...

pai la astea pompa n-are cva senzor d presiune pe traseu sa intelega ca nu are presiune si da afara lichidul ca sa opreasca curentul la alimentarea pompei ? eu n-am mai vazut asa cva, unde t uiti, p orice forum, trb sa fie 3-4 care se vaita de e46, asta d la bmw era la baute cand s-a facut masina asta ?

 

aproximativ unde l gasesc?

 

furtunul cu defectul, aproximativ prin compartimentul motor spre pedalier.

furtunul cu care inlocuiesti, daca e cazul, aproximativ la orice magazin d piese auto care se respecta.

Link to comment
Share on other sites

da chiar e ingrijorator deja modelu asta de masina...nu este zi sa nu se planga cativa de ceva defecte...sau mai trist cei la care nu le trage bine de luni sau ani.ce rost sa ai 150 cai cand merg 60?:twoup:)

 

o sa ma uit maine dimineata la furtunul respectiv.daca nu pot rezolva eu va trebui sa ma rog de ceva service sa ma primeasca maine si sa chem o platforma...alta bucurie.pe cand chiar ieri ma gandeam ca nu sa mai stricat nimic de atata timp:O.ma gandeam ce bine o duc pe langa altii.asa mi trebe

Link to comment
Share on other sites

da chiar e ingrijorator deja modelu asta de masina...nu este zi sa nu se planga cativa de ceva defecte...sau mai trist cei la care nu le trage bine de luni sau ani.ce rost sa ai 150 cai cand merg 60?:twoup:)

 

o sa ma uit maine dimineata la furtunul respectiv.daca nu pot rezolva eu va trebui sa ma rog de ceva service sa ma primeasca maine si sa chem o platforma...alta bucurie.pe cand chiar ieri ma gandeam ca nu sa mai stricat nimic de atata timp:O.ma gandeam ce bine o duc pe langa altii.asa mi trebe

 

ce platforma ? esti loco ? cva scule trb sa ai si tu cred. o impingi p undeva unde poti sa umblii la ea, desfaci capacele alea de impresii de la motor, vezi daca-i gasesti hiba asa, daca nu, o ridici cu cricul de stg fata, pui rezerva sub roata stg fata , daca ai d unde pui o scandura intre ele ca mai castigi 5-10 cm, un carton, te bagi sub ea si t uiti pe traseul furtun / teava / pompa. nu-i un cap d tara. eventual o lanterna buna te-ar ajuta.

Link to comment
Share on other sites

am un garaj de scule si sunt gropi din alea la vreo 100m de blocu meu cum a daramat garaje si aveau oamenii in ele.o so trag pana acolo si incerc so repar eu daca nu e asa mare filozofie:D.mersi de incurajari

 

d banii d platforma duci o fata sus...p deal... :twoup:

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

good point:D

 

 

gimme 5 bro...

hi5:>

 

vezi daca gasesti furtunul cu pricina si il inlocuiesti sa nu te sperii daca nu va porni la prima cheie...sa ai bateria incarcata ca va trebui sa dai ceva la automat pana se amorseaza tot traseul...Bafta!

stiam ca masinile mai noi pompeaza motorina in tot sistemu cand nu porneste.de exemplu dau prima cheie...invarte bine si nu porneste...apoi la cheia urmatoare cand tin pe contact se aude cum pompeaza ceva.ma insel?

Link to comment
Share on other sites

good point:D

 

 

gimme 5 bro...

hi5:>

 

vezi daca gasesti furtunul cu pricina si il inlocuiesti sa nu te sperii daca nu va porni la prima cheie...sa ai bateria incarcata ca va trebui sa dai ceva la automat pana se amorseaza tot traseul...Bafta!

stiam ca masinile mai noi pompeaza motorina in tot sistemu cand nu porneste.de exemplu dau prima cheie...invarte bine si nu porneste...apoi la cheia urmatoare cand tin pe contact se aude cum pompeaza ceva.ma insel?

 

ca sa n-ai surprize absurde, mai bine ai un amic cu masina si cabluri bune, siguranta maxima.

Link to comment
Share on other sites

rezolvat.exact cum am spus mai sus...am tinut contactu vreo 10 secunde pana nu sa mai auzit zgomot si a pornit la prima "rotatie".mersi inca odata de incurajari.era spart futrunu chiar langa colier.easy fix...imi lua mult platforma si mecanicu
Link to comment
Share on other sites

rezolvat.exact cum am spus mai sus...am tinut contactu vreo 10 secunde pana nu sa mai auzit zgomot si a pornit la prima "rotatie".mersi inca odata de incurajari.era spart futrunu chiar langa colier.easy fix...imi lua mult platforma si mecanicu

 

sa ne pui poza cu fata pe capota...

 

bmw_bbw.bmp

 

 

...cam asa cva...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.