Jump to content

Schimbul de ulei,filtre,placute (pret,calitate) la e39


MariuSache

Recommended Posts

ulei motor: bmw 5w-30 LL4 7 litri. vreo 40 lei litru.

filtre iti recomand sa pui mann: aer, ulei, motorina, polen. sa schimbi si filtrul epurator daca nu ai facut asta niciodata.

placute sa pui ATE sunt cele mai bune.

in cutia automata nu stiu ce ulei se pune, dar pt asta oricum va trebui sa te duci la un service mai calumea deoarece nu poti face asta de unul singur.

Edited by bmwseria520d
Link to comment
Share on other sites

Salut

 

Eu am pus Liqui Moly Top Tech 4100 5w-40, BMW LL-04, in jur de 40 lei litrul. E prima data cand folosesc LM. Am vazut multe pareri pozitive pe forum si pe la mecanici si de aia am trecut pe LM. Cica se produce doar in Germania. Castrolul se face si in Turcia, acelasi lucru si la alte marci. Deocamdata sunt multumit de ulei.

 

Filtre am pus MANN (polen, aer, ulei, motorina) in jur de 620 lei toate.

 

INTREBARE: Unde este filtrul epurator si ce vrea el? :twoup:

 

Placute am pus ATE pe fata si TRW pe spate. E al doilea set de TRW pe spate. Sunt multumit de ele. Pe fata, cu ATE, am 25000 km si mai merg cateva mii. Pe spate, primul set de TRW m-a tinut 45000 km. Primul set, pe fata, a fost TEXTAR. M-au tinut vreo 20000 km. In plus se innegreau jantele, dupa spalare, in cateva sute de metri de condus. Deci recomand ATE. Tin mai mult decat TEXTAR si nu innegresc jantele in halul ala. Sa nu mergi cu placutele pana se aprinde becul in bord pt ca va trebui sa schimbi si senzorul. Un senzor e 50 de lei. E teapa curata. Un set de ATE pt fata aprox. 280 lei si TRW pt spate aprox 150 lei. Un calcul simplu iti arata ca e mai rentabil sa schimbi placutele cand vezi ca s-au subtiat decat sa asepti sa se aprinda becul si sa dai 50 lei pe senzor.

 

Uleiul din cutie sa-l schimbi la un service specializat. Nu la reprezentanta BMW si alte baliverne. Se pune ulei BMW nu stiu exact de care dar e galben. Neaparat sa schimbi si filtrul de ulei. Sa pui ulei original BMW si filtru original BMW. Sper sa n-ai belele cu cutia, eu am avut si m-a costat 1400 euro reparatia. Sunt sigur ca am luat masina cu cutia "obosita".

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Conduc un 530d din 2001 automat.

* Ce ulei trebuie pus in motor si cutie ?

* Ce filtre trebuiesc schimbate ?

* Placute de frana fata-spate ?

 

Se poate sa-mi raspundeti la intrebari, care este mai bun,calitate, ce preturi au (informativ).

 

Va multumesc si astept raspunsul dvs.

Filtre: always MANN

Ulei: always BMW. Unii mai recomanda CASTROL, diferenta o vei simti doar in exploatarea autoturismului detinut

Link to comment
Share on other sites

filtrul epurator separa gazele de ulei. infundarea acestuia duce la cadera turbinei. la mine este piesa nr. 8 de aici http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=15 . mai exact se afla sub filtrul de aer. trebuie schimbat cam la 40.000 - 50.000 km.

 

 

Multumesc!

Nici n-am stiut ca am asa ceva. Saptamana viitoare il schimb.

:twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.