Jump to content

e90 oscileaza acul de la turometru


Recommended Posts

  • 6 months later...

Buna ziua,

atasez un video cu oscilatia acului de turometru pentru un bmw e90 din anul 2010 ma poate ajuta cineva?

 

https://www.dropbox.com/s/q958xy9ukk2qhbo/IMG_2742.MOV?dl=0

Prima oara trebui sa o duci pe tester sa vezi ce erori ai.

Sunt cam 3 motive sa faca asa:

Regulatorul de presiune, injectoare, egr.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Prima oara trebui sa o duci pe tester sa vezi ce erori ai.

Sunt cam 3 motive sa faca asa:

Regulatorul de presiune, injectoare, egr.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

problema e ca pe cand ajung la mecanic nu mai face

si am pus pe tester si nu avea nici o eroare

singura problema ultima data a fost regenerarea filtrului de particule

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Chiar cautam topicul asta

Eu am verificat injectoarele pe banc si mi-au spus ca sunt ca noi

Am schimbat regulatorul de presiune de pe rampa si pe cel de pe pompa de injectie si la fel oscileaza relatinul, deci nu e de la ele

Mentionez ca le-am schimbat la indrumarea celor care repara injectoare si pompe de injectie, cei unde am verificat si injectoarele

 

Mai are cineva vreo idee ?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Chiar cautam topicul asta

Eu am verificat injectoarele pe banc si mi-au spus ca sunt ca noi

Am schimbat regulatorul de presiune de pe rampa si pe cel de pe pompa de injectie si la fel oscileaza relatinul, deci nu e de la ele

Mentionez ca le-am schimbat la indrumarea celor care repara injectoare si pompe de injectie, cei unde am verificat si injectoarele

 

Mai are cineva vreo idee ?

 

EGR-ul cum sta?

Link to comment
Share on other sites

Am facut probe si cu egr-ul scos, si cu mufa de la debitmetru scoasa, si cu mufa de la senzorul de presiune din rampa scoasa si tot la fel oscileaza.

Problema este ca nu face tot timpul. Suspectez un injector cu toate ca au fost verificate, unul se duce in -2 corectie la rece.

Link to comment
Share on other sites

Nu am rezolvat din pacate

tu?

Din pâcate,ai nevoie de un mecanic bun si mai multe teste,compresia,egr off, alternator off,o verificare a injectoarelor mult mai amplâ, pentru presiune se poate monta un manometru, si se urmâreste cu un osciloscop cu 4 intrâri semnalul de deschidere al injectoarelor, iar sondele lambda sâ fie in parametri.Altfel degeaba vâ chinuiti

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.