Jump to content

ajutor probleme exasperante e34 520i


madalin520

Recommended Posts

Salutare, sunt proprietarul unui e34 520i vanos de 2 ani si cateva luni, masina a fost adusa de mine din Germania si inscrisa in tara, imi place foarte mult si nu vreau sa renunt la ea, timp de un an si jumatate nu am avut absolut nici o problema cu ea, chiar a trecut prin rar fara probleme, am mers cu 210.

Dar de un an nu mai stiu ce sa mai fac, am avut si am numai probleme, nici nu stiu de unde sa incep.

 

1. rugina, in coltul de jos al usilor, in spate stanga am gaura in oala de la roata 15cm, la praguri, sub spoilerul spate.(nu am mai vazut asa ceva la modelul asta, am un atelier de vopsitorie dar nu ma trage inima sa o fac, parca e impotriva mea masina asta)

 

2. motor: s-a rupt lantul de distributie, rezultat- 16 supape indoite, pinioane stricate, patina rupta dar s-a reparat: chiulasa sh, pinioane sh, patine noi, lanturi noi, intinzatoare sh, garnitura chiulasa, curele noi-- pret cu mana de lucru 3300 ron. Dupa reparatie miroase a benzina nearsa la esapament, am schimbat bujiile 120 ron si face la fel

 

3. bucse: amortizoare+flanse+arcuri spate schimbate, nici nu mai stiu cat au costat, 2 brate fata cele de sus, amortizor dreapta, toate noi, dupa toate astea, au cedat si bratele de jos si acum am si joc in caseta de directie, iar in spate stanga cand merg prin gropi, la plecarea de pe loc si la schimbarea treptelor parca imi da cineva un sut.

 

Am schimbat placute, am bagat freon de 2 ori, prima data au gresit dar nu au recunoscut la service, astea fara sa adaugam consumabilele.

Pe masina imi merge tot absolut, am piele si incalzire in scaune, imi place foarte mult si nu prea vreau sa o dau dar nu mai pot, la mine pica toate, poate are cineva idee de ce se aude zgomotul ala pe spate si ce se intampla cu motorul, atunci cand s-a rupt lantul de distributie am gasit mufa de la vanos scoasa.

 

p.s. nu sunt genul care forteaza sau bruscheaza masina

Link to comment
Share on other sites

masina a automata sau manuala ?

la 2 e posibil sa nu fi pus la cum trebuie lantul la distributie..

E ciudata faza cu rugina probabil a fost lovita si reparata prost, altfel nu imi explic...

 

manuala, cand am scos bujiile erau cam negre, inainte de ruperea lantului erau ca noi, daca nu puneau bine distributia nu pornea dar mie imi porneste normal, la fel ca inainte

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salutare, sunt proprietarul unui e34 520i vanos de 2 ani si cateva luni, masina a fost adusa de mine din Germania si inscrisa in tara, imi place foarte mult si nu vreau sa renunt la ea, timp de un an si jumatate nu am avut absolut nici o problema cu ea, chiar a trecut prin rar fara probleme, am mers cu 210.

Dar de un an nu mai stiu ce sa mai fac, am avut si am numai probleme, nici nu stiu de unde sa incep.

 

1. rugina, in coltul de jos al usilor, in spate stanga am gaura in oala de la roata 15cm, la praguri, sub spoilerul spate.(nu am mai vazut asa ceva la modelul asta, am un atelier de vopsitorie dar nu ma trage inima sa o fac, parca e impotriva mea masina asta)

 

2. motor: s-a rupt lantul de distributie, rezultat- 16 supape indoite, pinioane stricate, patina rupta dar s-a reparat: chiulasa sh, pinioane sh, patine noi, lanturi noi, intinzatoare sh, garnitura chiulasa, curele noi-- pret cu mana de lucru 3300 ron. Dupa reparatie miroase a benzina nearsa la esapament, am schimbat bujiile 120 ron si face la fel

 

3. bucse: amortizoare+flanse+arcuri spate schimbate, nici nu mai stiu cat au costat, 2 brate fata cele de sus, amortizor dreapta, toate noi, dupa toate astea, au cedat si bratele de jos si acum am si joc in caseta de directie, iar in spate stanga cand merg prin gropi, la plecarea de pe loc si la schimbarea treptelor parca imi da cineva un sut.

 

Am schimbat placute, am bagat freon de 2 ori, prima data au gresit dar nu au recunoscut la service, astea fara sa adaugam consumabilele.

Pe masina imi merge tot absolut, am piele si incalzire in scaune, imi place foarte mult si nu prea vreau sa o dau dar nu mai pot, la mine pica toate, poate are cineva idee de ce se aude zgomotul ala pe spate si ce se intampla cu motorul, atunci cand s-a rupt lantul de distributie am gasit mufa de la vanos scoasa.

 

p.s. nu sunt genul care forteaza sau bruscheaza masina

 

 

foarte trist ce-mi spui tu.

Cand refaci un motor, ai riscuri mari cu mecanicii, ba uita un surub, ba gresesc altceva, ei gresesc si la lucruri marunte.

Mie cand mi s-a stricat motorul la un bmw, am vandut masina. Prea mult chin prea multi bani, risc pe banii tai.

Din cate probleme ai acolo de rezolvat , eu m-as orienta catre alta masina. Din cate-mi zici nici motorul nu l-a reparat cum trebuie , nici caroseria nu-i stralucita, atunci ce mai ramane bun ? interiorul ? Din cate stiu eu odata ce o ia rugina si umfla tabla e ca o ciuma ,repari acolo rugina si apare dincolo.

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

cu rugina nu-mi fac probleme, meseria mea e de vopsitor si stiu cand e afectata ireparabil si cum se poate opri rugina sa mai apara, motorul am inteles ca merge prost din cauza uleiului foarte subtire, nu stiu ce au facut la service, daca l-au scimbat sau au mintit, intradevar e foarte subtire, aproape ca apa. Ideea e ca imi place masina, eu am adus-o din Germania, am inmatriculat-o etc, nu m-a lasat niciodata in drum, chiar si cand s-a rupt lantul de distributie, s-a rupt la poarta, am facut multi km cu ea si nu m-a obosit deloc.
Link to comment
Share on other sites

poti face recarosare si nu mai platesti taxa de inmatriculare. UN motor cu totul si cu garantie te costa cat ai dat tu pe reparatie.

Nu e de la ulei subtire dupa ce probleme spui tu ca ai la motor. Mai verifica distributia si vezi ca exista un kit de reparatie pentru VANOS, piesele sunt f ieftine, dar e o lucrare destul de complicata si iti trebuie o scula speciala care costa si aia si o au f putini. Faptul ca era scoasa mufa inseamna ca ai probleme si acolo. Cand e defect rau scaote un sunet specific si el controleaza supapele, si daca e defect se poate sa ai benzina nearsa complet daca deschide supapele de evacuare prea devreme.

Vezi ca sunt mecanici destul de buni pe forum la sectiunea de mica publicitate specializati pe BMW. Incearca macar un diagnostic la ei, vezi ce spun.

Te inteleg cu masina, si mie mi-a intrat e34 asta sub piele si tot bag bani in el...

Link to comment
Share on other sites

cu rugina nu-mi fac probleme, meseria mea e de vopsitor si stiu cand e afectata ireparabil si cum se poate opri rugina sa mai apara, motorul am inteles ca merge prost din cauza uleiului foarte subtire, nu stiu ce au facut la service, daca l-au scimbat sau au mintit, intradevar e foarte subtire, aproape ca apa. Ideea e ca imi place masina, eu am adus-o din Germania, am inmatriculat-o etc, nu m-a lasat niciodata in drum, chiar si cand s-a rupt lantul de distributie, s-a rupt la poarta, am facut multi km cu ea si nu m-a obosit deloc.

 

 

mare gresala faci ca nu stai cu ochii pe cei care-ti umbla la masina. Eu stau calare pe ei ,ca multi gresesc sparg fulii :twoup: cu ranga, rup burdufe de la capete de bara :) , uita suruburi nestranse :twoup: ,si cate si mai cate si nici macar nu-ti zic ce stricaciuni fac

Link to comment
Share on other sites

foarte trist ce-mi spui tu.

Cand refaci un motor, ai riscuri mari cu mecanicii, ba uita un surub, ba gresesc altceva, ei gresesc si la lucruri marunte.

Mie cand mi s-a stricat motorul la un bmw, am vandut masina. Prea mult chin prea multi bani, risc pe banii tai.

Din cate probleme ai acolo de rezolvat , eu m-as orienta catre alta masina. Din cate-mi zici nici motorul nu l-a reparat cum trebuie , nici caroseria nu-i stralucita, atunci ce mai ramane bun ? interiorul ? Din cate stiu eu odata ce o ia rugina si umfla tabla e ca o ciuma ,repari acolo rugina si apare dincolo.

 

...sa tot cumpere omu' de la unu ca tine! SUUPERRR!!! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

...sa tot cumpere omu' de la unu ca tine! SUUPERRR!!! :twoup:

 

 

 

I-am dat masina la 1000 de euro si 1000 de euro a costat reparatie. I-am vandut-o unui prieten ,stia problema

 

As putea sa o vand dar cine mai vrea sa o inscrie pe numele lui la ce impozite sunt, mi-e frica sa dau actele ca raman cu ea la impozit, as face recarosare, ma duc repede pana in germania iau alta si o inscriu pe actele mele iar pe asta o dezmembrez, dar se poate oare? Am prieteni la rar si la rutiera, sa le fac o intrebare despre ce si cum.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.