Jump to content

Probleme ceasuri bord e36


CodMedia

Recommended Posts

Salutare, am si eu o problema aparuta aseara in timp ce mergeam. Dintr-odata indicatorul de nivel benzina mi-a indicat ca am rezervorul undeva pe 3/4 spoi incet incet a ajuns la full :)

Nu m-ar fi deranjat daca ar fi fost real, dar eu mergand pe gpl folsesc benzina doar la pornire si cand trec de 4500rpm si stiam ca am in rezervor cam 1/3 benzina. Apoi m-am uitat si la acul de temperatura a apei si in loc sa fie pe centru(mergeam deja de vreo 30 de min) el era putin peste zona albastra.

Am observat ca daca stau pe loc cu contactul pus indicatorul de nivel al benzinei sare dintr-o data pe rosu dupa care incet incet ajunge iar la full...face chestia asta cam o data la 30 secunde.

Ati mai auzit asa ceva? Turometrul si vitezometrul merg perfect...deocamdata :twoup:

Masina este un e36 compact din 98.

Link to comment
Share on other sites

Treaba cu acul de la benzina sta in felul urmator: tu avand GPL nu prea te intereseaza sa ai benzina multa ceea ce iti va aduce dureri de cap... pompa de benzina trebuie sa stea sumersata in benzina preferabil tot timpul daca nu, macar ocazional.

 

Pe langa pompa de benzina mai e si indicatorul de nivel p'acolo care si el trebuie sa fie sumersat ocazional... benzina are rol un rol de ungere in cazul de fata.

Link to comment
Share on other sites

Treaba cu acul de la benzina sta in felul urmator: tu avand GPL nu prea te intereseaza sa ai benzina multa ceea ce iti va aduce dureri de cap... pompa de benzina trebuie sa stea sumersata in benzina preferabil tot timpul daca nu, macar ocazional.

 

Pe langa pompa de benzina mai e si indicatorul de nivel p'acolo care si el trebuie sa fie sumersat ocazional... benzina are rol un rol de ungere in cazul de fata.

masina merge in fiecare dimineata cate 3-4 minute pe benzina pana se incalzeste motorul. Masina merge pe benzina foarte des in timpul zilei, fie la pornirile de peste zi fie cand trec peste 4500rpm. Cam o data la 2 luni masina mea primeste un plin de benzina chiar daca nu s-a golit rezervorul :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Am descoperit de unde era problema. la cateva zile am observat ca la franare nu imi mergea nici un stop asa ca m-am gandit ca mi s-a ars o siguranta. Am deschis capacul de la tabloul cu sigurante si am observat ca una din sigurante era arsa. Am inlocuit-o si surpriza...s-au rezolvat stopurile dar si ceasurile de temperatura si cel de la benzina.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.