Jump to content

CodMedia

Members
  • Posts

    194
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    e90 318d, e36 316i compact

Recent Profile Visitors

8780 profile views

CodMedia's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

9

Reputation

  1. In cel din dreapta de obicei este modulul bluetooth. Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Pana la urma ai facut ceva? Sunt curios. Si eu am problema similara si pana am citit la tine nu mi-am dat seama ca pot apela la garantie.
  3. Salut! Daca intri in ISTA sa vezi viata filtrului vei vedea ca a ajuns la zero. Din ce am vazut la mine si inca un prieten, ele sunt setate de noi la 200 mii km. Mie mi-a aprins martor in bord tot dupa 200k. Am verificat, regenerare isi facuse de vreo 300km, dar m-am programat pentru curatare filtru. Am mers, am curatat, si apoi s-a resetat numarul de km. Acum imi indica iar ca mai am de mers 200k cu filtrul. Prietenul meu, doar a resetat filtrul si ii arata tot 200k. Daca zici ca masina ta are 200k inseamna ca a ajuns la zero viata filtrului. Nu cred ca daca zice ca mai ai 0km de mers, el nu mai functioneaza. Verifica si tu daca isi mai face regenerari si apoi poate ar fi bine sa ii faci o curatare. E posibil sa descoperi si ca racordul flexibil este uzat/rupt - la mine era, si chiar simteam uneori miros de esapament in masina. Daca tot am dat jos filtrul pentru curatare am schimbat si racordul si senzorul de "backpressure". Am vazut ca unii colegi recomanda totul off. Eu zic inainte de asta, sa verifici ca poate mai poti salva filtrul si automat pe cei din jur. Succes.
  4. Chiar daca nu s-a mai raspuns de vreo 3 ani, vreau sa va spun cum s-a rezolvat la mine aceasta problema. Aveam eroarea 4933 si P115C - ambele scanate cu Carista, pe telefon. Am curatat admisia. Nu admisia a fost problema, ci in admisie mai este o teava care din cate stiu vine de la racitorul de gaze. Acea teava era infundata, era plina de depuneri. Se poate cumpara noua (vreo 250 lei originala) dar eu am curatat-o singur. Bineinteles, am curatat si clapeta de admisie si ce am mai putut pe-acolo. Mai aveam un senzor pe admisie care si el era foarte incarcat de depuneri. L-am curatat cu un servetel pe exterior si in interior cu o surubelnita subtire (cu mare grija), apoi cu spray de curatat. Am deja peste 1000km de la curatare si nu s-a mai manifestat in vreun fel masina si nici eroarea nu a reaparut.
  5. Comfort Acces Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. Si esti sigur ca dpf-ul nu e anulat? Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. Bine ai venit! La multi km de placere...daca o intretii cum trebuie. Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. Am revenit. Pe strada Somesul Rece sunt masinile. Sunt vreo 3 seria 6, niste e30-uri si un seria 5. Pe toate scrie "sharkboys". Nu stiu daca sunt de vanzare si nici nu stiu daca e ce cauti tu, dar am poza cu coupe-ul. Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. Sunt vreo doua seria 6 in baneasa langa maternitatea regina maria. Cand trec pe-acolo ma uit sa vad exact ce modele sunt. Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. am facut la 9695 Cred ca am si un voucher de 10% reducere. Ti-l pot da. Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. Eu nu m-am simtit bine cu runflat, asa ca am trecut pe cauciucuri normale. Iar ca sa scap de stres mi-am facut un card de asistenta auto valabil in toata europa. Costa 300 lei pe an si acopera mult mai multe aspecte, nu doar pana de cauciuc. Dar daca ai ramas cu runflat, nu ai de ce sa te complici. Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. Poate la NBT se termina altfel codul fsc lifetime. La CIC sigur trebuie sa se termine cu AD7Q ca sa fie lifetime. Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. De obicei colegul Neo dadea cod lifetime. Daca se termina in AD7Q, e lifetime. Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. Bine ca ai rezolvat. Si ma bucur ca ai postat si solutia. Sent from my iPhone using Tapatalk
  15. CodMedia

    Consum X1

    Am si e36 si e90. La e36 am consum mai mare la pompa fata de bc cam cu 0.4 litri. La e90 este identic pompa/bc (chiar am fost foarte atent la acest aspect in timpul concediului de anul trecut cand am facut 5000km in afara tarii). Tind sa cred ca la masinile mai noi arata din ce in ce mai corect. Mai este si alt aspect pe care nu l-am verificat. Poate doar la pompele din Romania avem consum mai mare => se fura mai bine ca in Europa. Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.