Jump to content

BMW 540i E34


Anatolie

Recommended Posts

Salutari tuturor

sunt fericitul proprietar al unui BMW 540iA E34 '93 conform descrierii tehnice se alimenteaza cu Benzina Super Bleifrei cifra octanica 95, de la ultima reparatie am inceput sa alimentez cu ALTO 101 de la rompetrol a scazut consumul efectiv in ciclu urban pina la 13,9. poate cumva benzina ALTO 101 de la Rompetrol sa-mi afecteze masina? ce efecte pe termen lung poate avea?

Deasemenea ulei motor Minerva 10W-40 cu aceleasi intrebari

am auzit diverse pareri dar i-mi doresc una avizata si profesionista...

Multumesc Anticipat

Cu Deosebit Respect

Anatolie BATIR

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

daca pui benzina cu cifra octanica mai mare de 95 nu ar trebuii sa fie diferenta. Poate de la calitate per total, da nu de la cifra octanica. M60 e un motor mai vechi, nu e optimizat pentru benzina de 98 sau mai sus, asa ca de la cifra octnica nu e diferenta sigur. Eu mai puneam efix de la ROmpetrol si era super OK.

Arunci banii pe fereastra cu alto 101. de intamplat nu se intampla nimic rau daca pui Alto.

Eu nu simt nici o diferenta cand pun benzina de 98 sau mai sus, cu conditia ca aia de 95 sa fie buna.

 

Pune si tu un ulei mai de firma, un Motul, Liqui Molly , Castrol ceva, nu il lasa mai mult de 10k in motor daca tii la masina.

Link to comment
Share on other sites

Da scuze nu am vazut A-ul ala dupa 540

Are si un prieten exact la fel si vrea sa o treaca pe manual

nu prea am poze cu ea... in general nu e nimik deosebit, dar i-mi place asa pentru ca mereu este subestimata:))))... recent am trecut-o si eu pe manual in 6 trepte, s-a imbunatatit demaraju de la 6,8 la 6,3 sec pina la prima suta, a fost testat si maximul e 250 KM/h dar evident e limitat. La 250 KM/h in treapa a 6 tine 5200-5300 RPM... deci e loc si de mai bine, in treapta a 5-a urca pina la 240KM/h.

Consumul se pare ca sa redus, la regimuri de peste 200 KM/h a consumat doar 18,5L/100KM pe automat consuma intre 22-25Litri

Frina de motor este extrem de efectiva ceea ce permite angajarea mai agresiva a curbelor, si derapaj mai previzibil usor de cotrolat

Un minus este ca a devenit destul de incomoda circulatia in oras, altu este ca a disparut efectul Kick-Down care mereu impresiona pe toti din jur la orice viteza...

post-39521-1287438529_thumb.jpg

post-39521-1287438565_thumb.jpg

post-39521-1287438581_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

:) kick-down cu manuala ar trebui sa fie un plus, nu un minus. ar trebui sa bage adrenalina cu pompa in pasageri, mai ales ca lipseste lag-ul de automata. de cate ori dadeam kickdown pe automata, masina se simtea un pic nesigura, imi venea sa o biciuiesc sa se duca strong (tot v8). la manuala rupea si aderenta, si pasageri si tot :twoup:

 

daca scoteam asc, atunci tin'-te frate

 

apropo, ce dari aveti la stat pt motorizari mari? tu de ex. cam ce taxe platesti pt 4000cmc?

Edited by Piratu'
Link to comment
Share on other sites

nu, nu

 

chiar deloc!

 

insa aceeasi motorizare are un comportament un pic diferit pe auto si pe manuala, ma refer in special la m62 si m60, nu ma bag la restul. modul sport mai aplaneaza feelingul insa manuala este mult mai agresiva pt ca tu o controlezi. nu stiu la 535i cum e. stii pe cineva sa fii facut transfer de manuala? ar fi interesant un astfel de transfer.

 

ps. nu am fost niciodata fan manuala, insa pe V8 as indura oricand in detrimentul cutiei auto (recunosc ca sunt lenes si prefer o cutie auto in rest) :twoup:

Edited by Piratu'
Link to comment
Share on other sites

Merg eu zi de zi cu ea de cand s-a stricat vremea si nu am nici o problema

Singurul lucru care il regret este ca nu are diferential autoblocant

Am momente cand ii dau si se invarte numai o roata si masina nu pleaca bine

In rest performantele cutiei manuale nu se discuta sant net superioare

Link to comment
Share on other sites

:) kick-down cu manuala ar trebui sa fie un plus, nu un minus. ar trebui sa bage adrenalina cu pompa in pasageri, mai ales ca lipseste lag-ul de automata. de cate ori dadeam kickdown pe automata, masina se simtea un pic nesigura, imi venea sa o biciuiesc sa se duca strong (tot v8). la manuala rupea si aderenta, si pasageri si tot :twoup:

 

daca scoteam asc, atunci tin'-te frate

 

apropo, ce dari aveti la stat pt motorizari mari? tu de ex. cam ce taxe platesti pt 4000cmc?

pai spuneam ca Kick-Down a disparut din cite stiu "butonu rosu" influenta doar cutia... acuma ca am pus una manuala nu stiu daca mai are ceva efect butonu...

darea la stat e mizera in Moldova per total dau cam 250 USD pe an... acuma nu stiu sigur da cum le dau revin cu detalii daca te intereseaza...

Link to comment
Share on other sites

DacĂŁ maÂşina nu e doar de week-end sau plimbĂŁri de searĂŁ, nu prea meritĂŁ conversia la manualĂŁ.

 

E miÂşto la ĂŽnceput, ĂŽnsĂŁ dupĂŁ un timp te plictiseÂşti Âşi ĂŽĂži dai seama cĂŁ automata e mai potrivitĂŁ traficului de zi cu zi.

Pe asta am luat-o doar pentru weekend.... nu cred ca are rost sa mergi zi cu zi cu 3982cmc sa stai cu ea in trafic. Cam din acealeasi motive si am trecut-o pe manual in 6 trepte.

Apropos baietii le la BMW Club Moldova mi-au recomandat cu caldura sa convertesc reductorul de la 3,14 cit e acuma la 2,95 cu LSD, ce efecte va avea asemenea conversie?

Link to comment
Share on other sites

darea la stat e mizera in Moldova per total dau cam 250 USD pe an... acuma nu stiu sigur da cum le dau revin cu detalii daca te intereseaza...

 

mersi. astept detalii, sper sa nu uiti :twoup:

 

@Alex Lazeanu

 

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E39-540...#ht_2548wt_1026

 

 

540i Sport: The optional sport package on the 540i carried parts from M-technic. This included a full M-tech ground effects, M-tech II suspension, 18 inch wheels, and a variety of M badging.

 

s-a pus spre sfarsitul productiei, in anul 2003. de aceea sunt destul de rare. poti sa-l comanzi pe cel din State si nu te mai complici cu piesele de pe M5. mai ales ca e direct swap si nu presupune adaptari.

Link to comment
Share on other sites

Apropos baietii le la BMW Club Moldova mi-au recomandat cu caldura sa convertesc reductorul de la 3,14 cit e acuma la 2,95 cu LSD, ce efecte va avea asemenea conversie?

 

O sa prinzi viteza mai mare si pui puterea mai bine pe asfalt cu LSD-ul. Pierzi putin la demaraj, dar decat sa invarti rotile aiurea si sa nu poti pune puterea jos mai bine asa.

Link to comment
Share on other sites

Pe 535i sport şi pe 540i sport s-a pus standard LSD, iar pe 535i şi 540i a fost opţional LSD-ul.

Pe asta am luat-o doar pentru weekend.... nu cred ca are rost sa mergi zi cu zi cu 3982cmc sa stai cu ea in trafic. Cam din acealeasi motive si am trecut-o pe manual in 6 trepte.

Apropos baietii le la BMW Club Moldova mi-au recomandat cu caldura sa convertesc reductorul de la 3,14 cit e acuma la 2,95 cu LSD, ce efecte va avea asemenea conversie?

 

N-ai de ce.

Merită să iei un autoblocant cu acelaşi raport, altfel vei pierde aiurea din performanţele maşinii, vei schimba treptele mai des şi va rupe aderenţa mai uşor, ĂŽnsă per total vei pierde.

Diferenţialul din fabrică are cel mai bun raport.

P.S: Este vorba de diferenţial sau grup, nu de reductor.

Maşina ta nu are reductor.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

N-are nimeni astfel de date.

 

Ca o idee generalĂŁ, un diferenĂžial mai scurt ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ vei avea ipotetic un demaraj mai rapid, ĂŽnsĂŁ vei pierde la viteza maximĂŁ.

 

Pe de altã parte, vei pierde la demarajul pe distanÞe scurte pentru cã va fi nevoie sã schimbi cel puÞin o treaptã În plus pânã la 100 km/h, iar asta te va face sã pierzi, nu sã câºtigi.

 

Cel mai bun raport al diferenĂžialului este cel calculat de ingineri, adicĂŁ cel cu care vine maÂşina din fabricĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.