Jump to content

Scurgere ulei - 316i


Recommended Posts

Salut,

 

Am si eu o problema la care aparent nici un mecanic nu ii da de cap.

Masina este un 316i E46 fabricatie 1999.

 

Sunt scurgeri de ulei care se aduna undeva in scut si uneori lasa si balta dedesubt.

Problema este ca am mers pana acum la 3 mecanici (cu referinte bune) si mi-au spalat baia de ulei neavand nici o fisura, au dat jos scutul si l-au spalat si pe ala si mi-au schimbat si niste garnituri. Altceva spun ca nu se vede. O fi chiar asa greu ca mecanic sa nu vezi pe unde pica ulei...

Nu ma pricep, de aceea nu pot sa spun exact ce garnituri.

 

Problema este ca nici unul dintre mecanici nu a reusit sa imi faca masina ci doar a reusit sa o carpeasca si dupa cateva zile s-a aprins iar martorul de bord pt ulei.

Balta nu mai face dedesubt dar aduna undeva in scut (e vizibil sub curele) ulei, iar dupa 2 zile s-a aprins iar martorul de ulei.

 

Mentionez ca masina merge impecabil si nu scoate pic de fum pe nicaieri.

 

Nu ma pricep, asa ca am rugamintea sa imi recomandati si mie un mecanic/service de incredere in Bucuresti, sau macar ceva idei despre ce ar putea fi stricat.

Eventual daca a mai avut cineva problema asta sa imi recomande un om care stie sa lucreze pe BMW ca pana acum am mers la toti carpitorii de Matiz si vad ca mai mult strica decat repara...

 

Multumesc anticipiat.

Link to comment
Share on other sites

Pai asta ma mira si pe mine faptul ca nici unul nu a reusit sa dea de cap unei scurgeri de ulei.

Eu in meseria mea daca ii fac omului ceva si dupa 3 zile i se strica sunt concediat pe loc.

 

De aceea am apelat la forum poate stie cineva sa imi recomande un mecanic capabil sa desfaca si sa diagnosticheze un seria 3.

Eventual daca a mai intalnit cineva probleme de scurgeri de ulei sa imi recomande pe cineva care i-a rezolvat problema.

 

Ms frumos.

Link to comment
Share on other sites

in cazu asta iti recomand sa te duci la Dl. Ilie il poti contacta aici - http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...0&start=200 , dai un PM , explicai problema , si sigur o sa se rezolve .

 

I-am dat PM.

Multumesc frumos pentru sfat.

In caz ca sunt si alte pareri va rog sa mi le spuneti.

Poate fi semeringul de la arbore, garnitura de la suprtul filtrului de ulei, busonul de la baie (garnitura),senzorul de pe baie, garnitura de la capac sau cel mai rau garnitura de la chiulasa! Daca masina consuma ulei ma sunt si alte locuri: bujii, poti verifica si la valva pcv!

Dar cand ti se aprinde senzorul de nivel verifici si pe joja nivelul?

Edited by speedyandyzy
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am si eu o problema la care aparent nici un mecanic nu ii da de cap.

Masina este un 316i E46 fabricatie 1999.

 

Sunt scurgeri de ulei care se aduna undeva in scut si uneori lasa si balta dedesubt.

Problema este ca am mers pana acum la 3 mecanici (cu referinte bune) si mi-au spalat baia de ulei neavand nici o fisura, au dat jos scutul si l-au spalat si pe ala si mi-au schimbat si niste garnituri. Altceva spun ca nu se vede. O fi chiar asa greu ca mecanic sa nu vezi pe unde pica ulei...

Nu ma pricep, de aceea nu pot sa spun exact ce garnituri.

 

Problema este ca nici unul dintre mecanici nu a reusit sa imi faca masina ci doar a reusit sa o carpeasca si dupa cateva zile s-a aprins iar martorul de bord pt ulei.

Balta nu mai face dedesubt dar aduna undeva in scut (e vizibil sub curele) ulei, iar dupa 2 zile s-a aprins iar martorul de ulei.

 

Mentionez ca masina merge impecabil si nu scoate pic de fum pe nicaieri.

 

Nu ma pricep, asa ca am rugamintea sa imi recomandati si mie un mecanic/service de incredere in Bucuresti, sau macar ceva idei despre ce ar putea fi stricat.

Eventual daca a mai avut cineva problema asta sa imi recomande un om care stie sa lucreze pe BMW ca pana acum am mers la toti carpitorii de Matiz si vad ca mai mult strica decat repara...

 

Multumesc anticipiat.

 

sal.eu am avut cam acceasi problema la e46 316i an 99 si e46 318i an 99 curgea ulei binisor si se prelingea pe baie de iti dadea impresia ca baia nu mai are garnitura. am schimbat cele 2 oringuri din corpul de la filtru de ulei. cu timpu se intaresc si nu mai tin uleiul. costul oringurilor este mic ceva de genu 5lei.nu e mare lucru

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.