Jump to content

Pareri si Sugestii


--=Sylvyu=--

Recommended Posts

Chiar niciun priceput in ale mecanicii nu poate sa raspunda la o asemenea intrebare?

Nu cred ca trebuie un priceput ca sa-si dea seama.

E un colier de la un furtun al sistemului de alimentare si injectie combustibil.-Asta cred ca stii deja.

Efecte posibile:

-poate sa sara furtunul de acolo

-probleme functionare motor.

Dar la fel cred ca asta stii si tu,nu trebuie nu stiu ce analiza.

Edited by em_28
Link to comment
Share on other sites

Piesa respectiva este un colier si pare a fi pe furtunul de retur al motorinei.

 

Daca ai motor M47, colierul este in primul rand inutil (furtunele de retur sunt fixe) si in al 2-lea rand nu vad unde ar putea fi pus...

 

In alta ordine de idei, daca intradevar iti lipseste un colier ar trebui neaparat sa-l inlocuiesti... nu-i pus degeaba.

Edited by ASs
Link to comment
Share on other sites

degeaba nu e pus cu siguranta! sincer chiar nu inteleg rostul topic-ului asta, e ca si cum ai intreba cum ar merge masina fara te miri ce alta piesa, daca vrei sa vezi descompleteaza si ai sa-ti dai seama si apoi ne poti spune si noua, tu vrei sa isi dea lumea cu parerea cum e sa mergi fara colier la un furtun de retur pentru combustibil, cred ca e destul de simplu raspunsul :twoup:, chiar si tu zici ca nimic nu e degeaba sau totusi sperai sa fie asa... :), chiar fara niciun rost acest topic... Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Lipsa unui colier poate da foarte multe batai de cap, eu am o problema si nu stiu de unde sa fie acea problema: imi intra aer in instalatie si nu stiu pe unde asa ca incerc sa vad poate un MECANIC imi spune si mie ce rost are acel colier acolo ca sa nu mai zic ca la celalalt capat al furtunului adik la injector nu se afla nici un colier. Postul nu cred ca e degaba sunt altele care sunt degeaba dau doar un exemplu ”Care este rezistenta claxonului” eu ias raspunde ca rezistenta claxonului e undeva de la 10 ohmi la 1 kohm. dara baiatul vroia doar sa stie unde e siguranta.......ala e un post degeaba
Link to comment
Share on other sites

Lipsa unui colier poate da foarte multe batai de cap, eu am o problema si nu stiu de unde sa fie acea problema: imi intra aer in instalatie si nu stiu pe unde asa ca incerc sa vad poate un MECANIC imi spune si mie ce rost are acel colier acolo ca sa nu mai zic ca la celalalt capat al furtunului adik la injector nu se afla nici un colier. Postul nu cred ca e degaba sunt altele care sunt degeaba dau doar un exemplu ”Care este rezistenta claxonului” eu ias raspunde ca rezistenta claxonului e undeva de la 10 ohmi la 1 kohm. dara baiatul vroia doar sa stie unde e siguranta.......ala e un post degeaba

pai puteai sa zici asa din primul post ca sa intelegm si noi ce vrei tu de fapt sa intrebi, nu sa intrebi cum merge masina fara colier, sau te asteptai ca cineva sa dea un raspuns care sa corespunda simptomelor tale si atunci erai bucuros ca ai gasit problema...ma rog...sper sa iti rezolvi situatia, bafta!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.